Pernille pjuske

Caspar og Pernille - Gift og kan se lys

463 posts in this topic

Caspar og Pernille - ja, det er så os :)

Vi er begge 24 år og bosat i Odense med vores to katte Stjerne og Helios.
Caspar går på konservatoriet med klassisk violin, mens Pernille studerer til pædagog.

Vi mødtes i København i 2008, da vi begge begyndte at studere musikvidenskab og vi har dannet par lige siden vores rustur. Vi har en fælles passion for musik, bøger og film - og så er vi begge lige gode/dårlige til Trivial Pursuit.

Edited by Pernille pjuske
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tusind tak :) Glæder mig meget til at komme i gang med dekorationerne :) Ved ikke helt hvordan det ender, men er sikker på, at vi skal bruge lyskæder :) Og mine forældre har nogle træer af lyskæder, som vi nok kan låne :)

Temaet har flere oprindelser, vi kan begge godt lide at kigge på stjernerne, vi stod ofte og kiggede på dem om aftenen da vi boede i KBH. Vi er også begge fascinerede af stjerner, på det naturvidenskabelige plan.

0

Annonce ♥

Vi skal sørme også have taget et ekstra kig på gæstelisten. Se hvem vi kan undvære og hvem vi har glemt at sætte på.. Et par i familien er lige gået fra hinanden, så der skal vælges om den ene part skal inviteres alene eller med den nye kæreste.

Vi er nok også nødt til at slette nogle familie medlemmer, hvorfor skal vi være tæt på 90 bare i den nærmeste familie :huh: altså.. nogen har ikke forstået at stoppe mens legen var god ;)

0

Annonce ♥

Tillykke med booking af kirke :cheerleader3: ...

Må jeg spørge, hvorfor I har valgt klokken 12?? Kæresten og jeg kan nemlig ikke blive enige om hvad tidspunkt vi gerne vil i kirke... Og jeg søger lidt argumenter for tiderne "tidligt" på dagen..

0