Sign in to follow this  
Followers 0
Tonks

bedste sted at købe kjole i PLUS SIZE?

5 posts in this topic

Hej piger!!

Vil bare lige høre i andre plus piger, hvad jeres erfaring er med at købe kjole. Hvor har i været henne, hvor fandt i KJOLEN, og hvor fik i den bedste service? (Helst i jylland - til nøds fyn)..

Håber i vil dele jeres erfaring med mig.

Jeg har kigget lidt på Kennedys i Sabroe, og ABC brudekjoler.. Men syntes ikke 2 steder er nok at tage hen :-)

Helst også med nogle priser der ikke ruinere en!

0

Annonce ♥

Hvilken str snakker vi om ? For der er forskel fra str 46 til 56 .... Selvom jeg var i Nicolai i Kbh, så havde de kun 3 kjoler i min str fx. Glamour i Odense havde mange, men de sad heeeelt forkert på min krop og Lilly havde også en del, dog flest fra str 48 og ned og jeg skulle bruge str 50 i en Lilly kjole vist - de har op til 52 :)

Men de fleste kjolebutikker har en del modeller i str småtyk idag, haha ..... Du skal nok finde en kjole.... No worries !! :)

Men check annoncørerne herinde på siden og tag ud og kig :) i Jylland er Kennedys, Panayotis (kan aldrig stave det skide navn, haha), askepot og valentino og også Lilly self nogen af de store forretninger. Men altså .... Der er MASSER af kjole butikker ovre os dig i det mørke, haha ....

Held og lykke :)

0

altså det handler jo om smag og behag. Kennedys i Sabro har en del i plus størrelser, det samme har Lilly.

Men de fleste forretninger har som før nævnt nogle plus størrelses kjoler, og det bedste råd er, at tage ud og prøve forskellige steder

0

Annonce ♥

Hej

Jeg er selv en str.46 og har købt kjole hos Cinderella brude & selskabskjoler (ca 20 km fra Esbjerg)

og de havde et kæmpe stativ med kjoler fra str.46 og op til str.58

Kiggede på mange af dem og priserne lå på 5000-6500 kr... Hvilket jo absolut ikke er dyrt...

Super søde piger som driver butikken

0