Guest HjelmPhotoDesign

Mine flotte USB nøgler til mine kunder :-)

10 indlæg i dette emne

Jeg har tænkt over hvordan jeg bedst kan levere mine bryllupsbilleder til mine søde skønne kunder. Jeg bryder mig ikke så meget om at brænde billederne på CD, idet det er et meget følsomt medie, der kommer let ridser på osv. Så jeg ledte op og ned på nettet, og fandt til sidst nogle USB nøgler, hvor jeg kunne have mit logo på. Jeg kan godt lide det naturlige, så jeg valgte nogle USB nøgler i træ, hvor der er malet mit logo på og indgraveret. Resultatet er afbildet herunder og jeg er meget glad for dette valg. Disse USB nøgler er bare så lækre!! Jeg glæder mig til at sende første USB nøgle afsted i dag med bryllupsbilleder :-)

Udover at jeg leverer mine billeder på USB nøgle, leverer jeg også billederne i et flot og meget brugervenligt galleri på nettet. På denne måde kan mine kunder altid have nem adgang til billederne, dele med familie og venner, og der findes endda en APP til dette galleri, så man kan gå ind via iPad eller mobilen, og kigge på billederne. Det er meget nemt at selv lave nye gallerier i applikationen af f.eks. yndlingsbilleder, og dele dette galleri med familie og venner (god julegaveidé!).

HUSK: der er kun 2 dage tilbage inden min konkurrence sammen med SoBridelicious afslutter!!! Indtil videre er der ikke så frygtelig mange der er tilmeldt, så chancen for at vinde er enorm!!! Præmien er gratis bryllups eller parportrætter on location, og et smukt hairpiece efter eget valg fra SoBridelicious!! Deltag meget nemt her.

I det jeg ikke har været bryllupsfotograf i lang tid (har dog været familie/børne fotograf i 2 år) afholder jeg et virkelig godt tilbud: Book bryllupsfotografering hos mig inden 1. januar og få fotograferingen til 2012 priser!!! Med i prisen (ved kollektion 2 og 3) er også gratis pre-wedding portrætter/trash the dress/boudoir fotografering efter eget valg + gratis digitale billeder fra denne fotoseance!!!!

Dette er et virkelig godt tilbud som jeg vil stærkt anbefale at du kigger nærmere på!!! Send en mail til mail@hjelmphotodesign.com for prisdetaljer.

Ha en rigtig god dag, og god bryllupsplanlægning her fra!!!! Jeg vender snart tilbage med et virkelig handy link til alle jer der planlægger bryllup, eller jer der bare elsker at kigge på skønne all things weddings!!!

Heidi / HjelmPhotoDesign

post-61974-0-17076500-1348473254.jpg

post-61974-0-60376000-1348473273.jpg

post-61974-0-30843100-1348473295.jpg

post-61974-0-69528200-1348473311.jpg

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa Søde Heidi!!!!!.

Søde Heidi JEG har,været inde og kigge på DINE FLOTTE OG SMUKKE USB nøgler dem er JEG BLEVET HELT HELT HELT HELT HELT VILDE MED,I SÆR DET FLOTTE STIL,OG DET SMUKKE DESIGN,DET ER BARE SÅ GENIAL IDE:)

Søde Heidi jeg vil skrive en sød lille mail,til dig en af de nærmeste dage,for jeg kunne virkelige godt tænke mig at du tog,nogle RIGTIGT DEJLIGE OG SMUKKE OG FRÆKKE OG ROMANTISKE SMUKKE FEMININ boudoirbilleder til MIN jordens,dejligeste,vidunderligeste,smukkeste,frækkeste,kommende MAND,SOM BARE ER LIVETES KÆRLIGHED.

Glæder mig snart til at høre fra dig søde Heidi.

De Bedste Hilsner.

Naja Bach.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er forståeligt. Ikke at jeg selv har brændt musik men jeg kan da huske for en del år siden hvor man hentede købt musik ned på CD-medier. En ting var at det var besværligt men i vores tilfælde skulle man efterfølgende have lavet lister over hvad der lå på dem for det kunne afspillerne dengang ikke se.Men et godt råd er backup. Nu ved jeg godt at vi bruger medier på en anden måde men ligesom at et CD medie nemt kan blive ridset kan en USB nøgle nemt gå i stykker fysisk eller blive væk. De fleste vil jo pr. automatik formentlig lægge billederne ind på en computer men der kan være god ide i at lægge dem ind på eksterne harddiske eller bedre SSD diske (bruger jeg selv i dag), hvis nu maskinen skulle stå af.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer