Dorte Thoustrup

Har 5 ½ uge til at planlægge bryllup

7 posts in this topic

Hej Alle sammen - jeg er hel nu i dette forum

Planen var at jeg skulle giftes med min kæreste næste år, men da min far er meget syg af kræft er det blevet rykket frem til den 03.11.2012.

Jeg har læst rigtig meget på dette fantatiske forum den sidste uges tid, og kan se mange bruger det til bare at komme af med nogle tanker, så nu får i lige mine! :huh:

Jeg har selvfølgelig en masse tanker om det at skulle planlægge et bryllup så hurtigt, men det er sådan som situationen er og jeg vil så gerne have at min far kan føre mig op af gulvet, og det er også hans største ønske

Jeg har fået styr på lokaler, musik, præst og kirke, og indbydelser er sendt ud. vi har været ude og se på ringe, og det er også næsten på plads. Det næste vi skal til er tøjet! ;O) ()()

Så står jeg så i den situation at jeg gerne vil have min mor og søster med ud og se på brudekjole, og det er vigtigt for mig - men min søster har givet udtryk for at det ikke betyder så meget for hende, men hun vil godt med, da jeg var med hende.

Nu har jeg så fundet en tid, men så kan hun ikke, og så flyttede jeg tiden og der kan hun heller ikke, og nu er jeg simpelthen blevet så vred at det er det eneste jeg kan tænke på? er jeg en bridezilla????

<a href="

1

Annonce ♥

Hvis jeg var dig tror jeg at jeg ville spørge hende om hun ikke har lyst til at komme med da i ikke har så meget tid at løbe på og hvis det heller ikke betyder så meget for dig så nyd tiden med din mor og lad det blive en overraskelse for hende ;-)

0

Først og fremmest så vil jeg sige godt gået, at du arrangerer bryllup på så kort tid. Mit bedste råd er nok at holde det så enkelt som muligt. Lad være md at lade dig rive for meget med af alle de detaljer, som zillaer med maaaaaasser af tid går og nørder i. Vælg nogle få men lækre detaljer og lad resten ligge. :rolleyes:

Mht. kjolen, så kan jeg sagtens forstå irritationen, men det er meget forskelligt hvor meget eller lidt folk lægger i en kjoleprøvning. Jeg synes, du har gjort et ihærdigt forsøg på at få din søster med, og hvis det var det vigtigste for hende, så havde hun nok også kunnet deltage den ene af datoerne, men sådan er det ikke, så tag din mor og evt. en veninde med, og så kan det jo være, at der er noget andet, du kan få din søster med i.

God planlægning :cheerleader3:

Edited by sommer2012
1

Vil også ligesom Gry sige at det er godt gået. Min første indskydelse da jeg så overskriften var om det var i forbindelse med en af TV udsendelserne men her er det jo noget helt andet og mere vigtigt det handler om, og det viser jo at alt kan lade sig gøre hvis det skal være. Det sidste du har brug for i din situation er at skulle føle dig presset eller stresset fordi søsteren ikke kan afse tid til kjolebesigtigelsen så jeg ville stille hende overfor et valg men heller ikke blive skuffet hvis hun sagde fra overfor det. .

0

Annonce ♥

Sådan som jeg læser dit indlæg, så er det vigtigt for dig at have din søster med ud og kigge på kjole, og det synes jeg du skal fortælle hende.

Det er en super vigtig dag, og så skal man have de personer med som betyder rigtig meget og som man ved, vil komme med sin ærlige mening.

Jeg havde også min søster med til prøvningen og hun havde også ret svært ved atforstå hvor vigtigt det var for mig at hun var med, men jeg fik det fortalt og så lagde hun sig også i selen for at det kunne lade sig gøre.

Det må kunne lade sig gøre for din søster at rykke lidt rundt på sine planer så hun kan komme med, det er trods alt kun en gang man bliver gift og dermed også kun en gang man får lov til at være prinsesse for en dag og prøve alle de dejlige kjoler man har lyst til, det er en skøn oplevelse og dejligt at kunne dele den med de nærmeste..

Super godt gået at du har fået stablet et bryllup på benene på så kort tid og under de betingelser.

Held og lykke med kjoleprøvningen, det er en skøn oplevelse. :)

1

Tak alle samme for de søde ord - det varmer virkelig! ;O) tror jeg vil følge jeres råd og forsøge at holde det så enkelt så muligt! Jeg må nok også heller fortælle min søster det helt ærligt, hvor meget det betyder for mig!

1

Er ked af at høre, at din far er meget syg :(

Tag en snak med din søster, og forhåbentlig kan hun forstå, hvor meget det betyder for dig.

Hvis det så alligevel ikke lykkes jer at lave en aftale i aller nærmeste fremtid, så bliver du nødt til at tage afsted uden hende grundet den ret begrænsede tid, som du har til rådighed.

Held og lykke med det hele.

0