Abbylil

Brudevals

5 posts in this topic

Hejsa

Er ny herinde så ved ikke om jeg skriver det rigtige sted men here goes

Jeg syntes the first dance er et mega smuk tradition sagen er bare min partner ikke går særligt godt (sygdom).. er der noget andet man kan lave i stedet for? Hvis i forstår hvad jeg mener..

0

Annonce ♥

Det er jo svært hvis det er noget som skal komme i nærheden af brudevalsen/en alternativ brudevals/melodi. Jeg kan ikke umiddelbart komme på nogen alternativer. Nu kan jeg godt det ikke er så grelt her men jeg har før været ude til bryllupsfester hvor en af parterne har siddet i rullestol og de har "danset" brudevals alligevel. Nogle meget stærke oplevelser. Der er ingen som siger at I skal danse brudevals men hvis I gerne vil gøre det kunne I jo tage den klassiske og meget langsomme udgave og danse den som I nu engang gør og vil. Det er de færreste der får lov at danse meget mere end 1,5 minuts brudevals, men hvis han og du har det dårligt med det skal I lade være.

0

Jeg synes bestemt I skal unde jer selv at at danse til brudevalsen, men hvis din h2b er dårligt gående og ikke kan danse rundt kan I jo lave jeres egen version, som han kan holde til. Og jeres gæster kan på traditionelvis klappe i takt og gøre cirklen mindre. :)

0

Mange tak for svar.. :-) tror jeg vi vil prøve den meget langsomme version..

Hvis han får problemer under kan min eller hans far bare springe ind.. eller er det for underligt?

0

Annonce ♥

Selvfølgelig vil I gerne danse brudevals, det tror jeg de fleste vil. Og det at din partner sidder i rullestol gør jo ikke lysten til denne dans mindre, da det jo hos de fleste er en ret stærk tradition. Jeg synes det lyder som en rigtig fin idé at danse den alligevel. Lyder umiddelbart som om din partner skal op og stå mens I danser og så synes jeg at du først og fremmest skal gør folk opmæksomme på at slutte cirklen forholdsvis hurtigt, så han har chance for at gennemføre hele dansen, som det bliver nævnt får de fleste alligevel ikke lov at danse særligt længe...... Men en fin backp med dij eller hans far.... Om det er underligt? Det er det ku hvis I selv mener det. Husk at det er jeres bryllup I kan (og skal!!!!) gøre lige hvad der føles rigtigt for JER..

Held og lykke med det hele.

0