LiseMM

17.08.13 - Sådan gik min KHFferie...

768 posts in this topic

Annonce ♥

Jeg har forresten tænkt lidt på om jeg selv kan tage en Asti eller Verdi med og glas, så min mor og svigerinde ikke bliver snydt for det, selvom det er under udsalget? Eller tror i de ville synes det er mærkeligt i Kennedys? :blink:

Ring da og spørg om det er okay... det er jo trods alt stadig en hel time der er sat af til dig, så der kan de godt nå at få et glas eller to..

Glæd dig, de er rigtig søde hos Kennedys... og der er rigtig hyggeligt.. :happy: ...

Og vi glæder os til at se billeder, eller det håber jeg vi får lov til.. hehe... :lol:

så husk at få en til at tage billeder af dig i kjolerne.. det er jeg ret glad for jeg fik gjort i hvert fald...

0

Jeg har forresten tænkt lidt på om jeg selv kan tage en Asti eller Verdi med og glas, så min mor og svigerinde ikke bliver snydt for det, selvom det er under udsalget? Eller tror i de ville synes det er mærkeligt i Kennedys? :blink:

Ring da og spørg om det er okay... det er jo trods alt stadig en hel time der er sat af til dig, så der kan de godt nå at få et glas eller to..

Glæd dig, de er rigtig søde hos Kennedys... og der er rigtig hyggeligt.. :happy: ...

Og vi glæder os til at se billeder, eller det håber jeg vi får lov til.. hehe... :lol:

så husk at få en til at tage billeder af dig i kjolerne.. det er jeg ret glad for jeg fik gjort i hvert fald...

Åh, jeg er bare så dårlig til sådan noget med at ringe, det er altid en overvindelse for mig at skulle ringe, måske tager jeg det bare med og så må de sige nej, hvis jeg ikke må :wink:

Helt sikkert massere af billeder, så jeg også kan se det efterfølgende :) Og selvfølgelig må i se :tunge:

0

Annonce ♥

Jeg hopper lige ind her... :loveshower:

Smukke kjoler - kan se vi lidt leder efter det samme... Jeg kunne genkende den sidste kjole du viser, det billede havde jeg også gemt så jeg evt. kunne prøve den en dag... :heart:

0

Jeg hopper lige ind her... :loveshower:

Smukke kjoler - kan se vi lidt leder efter det samme... Jeg kunne genkende den sidste kjole du viser, det billede havde jeg også gemt så jeg evt. kunne prøve den en dag... :heart:

Ja, synes den slags kjoler er så fantastisk smukke, så håber selvfølgelig at den bare sidder og at jeg kan få den til en super pris :tunge:

0

Ja, der er lige det med pasformen... Haha... Jeg er godt nok også spændt på hvordan sådan en sag sidder på mig... Det ser jo skide godt ud på billederne, men jeg er altså ikke en str. 34... Er nok en almindelig str. 38 med timeglas-figur, så nu må vi se om det spiller... :rolleyes:

0

Ja, der er lige det med pasformen... Haha... Jeg er godt nok også spændt på hvordan sådan en sag sidder på mig... Det ser jo skide godt ud på billederne, men jeg er altså ikke en str. 34... Er nok en almindelig str. 38 med timeglas-figur, så nu må vi se om det spiller... :rolleyes:

Jeg er sådan imellem 38 og 40, men jeg vil jo også gerne tabe mig noget inden brylluppet og det synes jeg også er lidt svært, om man bare køber den kjole man passer nu og så får den syet til, når det er eller?

0

Annonce ♥

Ja, det er sgu lidt svært... Jeg ville gerne kunne vente til 2 mdr. før brylluppet, men den går jo desværre ikke... Men mange siger at en kjole kan syes ind med en str. og du skal vel ikke tabe dig mere end det?! Så umiddelbart synes jeg du skal finde noget der passer nu, som måske er lidt stramt... Og så lade en skrædder klare resten...

Spørg selvfølgelig altid i butikken hvad der er muligt med den kjole du forelsker dig i... :)

0

Smukke kjoleideer! Tænker lidt at hvis du gerne vil tabe dig inden brylluppet skal du lige sige det i butikken - mermaid-faconen er formentlig sværere at arbejde med når der skal syes meget om!

Smukt at du også kunne glæde din svigerinde i samme hug, det lyder som en rigtig svært situation for jeres familie. Får de god hjælp begge to? Og - tag endelig asti med! I Lilly Kbh får man vand, så der må jo drikkes... og vi havde faktisk kage med derind, det sagde de ingenting til. Skulle bare lade være med at spilde på kjolerne! :lol:

0

Smukke kjoleideer! Tænker lidt at hvis du gerne vil tabe dig inden brylluppet skal du lige sige det i butikken - mermaid-faconen er formentlig sværere at arbejde med når der skal syes meget om!

Smukt at du også kunne glæde din svigerinde i samme hug, det lyder som en rigtig svært situation for jeres familie. Får de god hjælp begge to? Og - tag endelig asti med! I Lilly Kbh får man vand, så der må jo drikkes... og vi havde faktisk kage med derind, det sagde de ingenting til. Skulle bare lade være med at spilde på kjolerne! :lol:

Ja, jeg tænker det samme om havfrue snittet, at det er sværer at sy til, men ja i har ret jeg må snakke med dem om det derinde, de har sikkert styr på det :sm:

Super, så prøver jeg at tage det med i en taske og så må de jo sige nej, hvis jeg ikke må :tunge:

0

Annonce ♥

Wow, en cool kirke!! :thumbsupsmileyanim:

Kan rigtig godt lide din kjoleinspiration og jeg glæder mig til at se billeder :wink:

Tak, vi er også rigtig vild med kirken især efter vi har set den indvendigt :lol: Synes også det er lidt fedt at blive gift i en kirke man ikke plejer at komme til bryllup i. Har en ide om at folk nok husker vores kirke bedre end de fleste :wink:

0

Annonce ♥

Hold da op, der er da sket lidt, siden jeg sidst var herinde :wink:

Glæd dig til at prøve kjoler ved Kennedys, de er så søde og husk nu at tage billeder, så vi andre har lidt at kigge på :tunge:

Fedt at du nu ikke skal holde det hemmeligt mere, det må bare være så skønt for dig, at du nu kan snakke om det :thumbsupsmileyanim:

0

Hold da op, der er da sket lidt, siden jeg sidst var herinde :wink:

Glæd dig til at prøve kjoler ved Kennedys, de er så søde og husk nu at tage billeder, så vi andre har lidt at kigge på :tunge:

Fedt at du nu ikke skal holde det hemmeligt mere, det må bare være så skønt for dig, at du nu kan snakke om det :thumbsupsmileyanim:

Ja, jeg glæder mig SÅ meget, for synes allesammen i har noget godt at sige om dem :) Billeder skal jeg helt sikkert nok huske :) Ja, det er rart at kunne sige til alle dem jeg vil nu :)

0

Sødeste Lise

Du jo rigtig kommet igang med din egen tråd nu... Og jeg har slet ikke luge fulgt med.... Glæder mig til at følge dig!!!

Du bliver så smuk!!

Nej, det er jo nemt at ryge lidt af på den, når ens eget bryllup er klaret og gået godt :) Men du skal da være så velkommen og ja, nu er vi heldigvis ved at have styr på du vigtigste punkter :)

0

Annonce ♥

Åhh det er SÅ sjældent jeg er herinde for tiden (og mangler også at gøre en beretning færdig :blush: )

Men så lige tilfældigt at I har sat dato på jeres bryllup - hvor er det vildt :loveshower::thumbsupsmileyanim::balloon::denmarkflag:

Jeg forstår godt du ikke er her så meget, nu er jers bryllup jo godt overstået og kunne forestille mig, at jeres lille øjesten tager alt fokus og tid ;)

Men ja, super skønt endelig at kunne gøre noget ved det og snakke med H2B uden han bliver sur eller snakker udenom :) Håber da du får lavet din beretning færdig, så jeg kan få læst alt hvad der skete :) Går det godt med guldklumpen? Og er i faldet på plads som en lille familie? :)

0

Det har de faktisk selv stående til en (i hvert fald da vi var der for et år siden) :thumbsupsmileyanim:

0

Åhh det er SÅ sjældent jeg er herinde for tiden (og mangler også at gøre en beretning færdig :blush: )

Men så lige tilfældigt at I har sat dato på jeres bryllup - hvor er det vildt :loveshower::thumbsupsmileyanim::balloon::denmarkflag:

Jeg forstår godt du ikke er her så meget, nu er jers bryllup jo godt overstået og kunne forestille mig, at jeres lille øjesten tager alt fokus og tid ;)

Men ja, super skønt endelig at kunne gøre noget ved det og snakke med H2B uden han bliver sur eller snakker udenom :) Håber da du får lavet din beretning færdig, så jeg kan få læst alt hvad der skete :) Går det godt med guldklumpen? Og er i faldet på plads som en lille familie? :)

Ja, må tage mig sammen - om en måned har manden barsel sammen med os i 2 måneder, så der burde jeg få lidt tid til det.

Og det går bare rigtig godt. Hun er så rar ved os - og vi nyder at være blevet forældre :a1221: (har jeg tråd på søster BK, som du evt kan følge med i :) )

0

Det har de faktisk selv stående til en (i hvert fald da vi var der for et år siden) :thumbsupsmileyanim:

Ja, men de skriver at under udsalget er der ingen boblevand ;) Så tænker jeg medbringer det selv, så mor og svigerinde ikke bliver snydt :)

0