Sign in to follow this  
Followers 0
Victorias secret

Kørsel til kirken

6 posts in this topic

Jeg fik igår en ide til kørsel til kirken.. Muligvis en alt for skør og underlig ide... Vi vil ikke kaste en masse penge efter det, fordi vi satser på at kunne gå fra kirken til stedet. Men jeg skal jo fra hjemmet og til kirken, så jeg har bedt min far spørge på sit arbejde om de vil stille en bybus til rådighed :) Min far har kørt bus i mange mange år, så det er nær tilknytning for både ham og mig. Og så tænker jeg bare at det kunne være god spas, at komme anstigende i et stk. kæmpe grøn pyntet bus haha.

Er jeg blevet vanvittig, eller er den go nok?

0

Annonce ♥

Jeg synes det er en super ide... 1. jeg mener ikke at du er første person herinde med lignende ide. Mener bare at det også var til kørsel af gæster sidst...

2. jeg har været til 2 bryllupper hvor der var sørget for gæstetransport i bus. En i "almindelig" lejede busser, og en i bybus.. Det var simpelthen så festligt, fordi at busarrangørerne gik rundt og servede champagne (det viste sig senere at det ikke var bestilt, brudeparret blev meget positivt overrasket). Jeg synes at du skal gøre det - og invitere gæsterne med...

3. det er jo en reel mulighed for lovligt at blive transporteret hvor du evt. kan stå op så kjolen ikke krøller ;)

Edited by Røde
0

Jeg syntes det er en meget sjov ide, sådan umiddelbart. Min kæreste syntes jeg er underlig hehe. Det havde han ikke set komme. Hvorfor dog ikke? Den er både ny og stor, så jeg kan være der med kjolen uden at skulle bukke mig eller op af trin osv. Og han skal jo ikke med den alligevel :)

0

Jeg synes også det lyder vældig festligt! Men skulle det bare være dig? Jeg mener bare typisk er gæsterne vel ankomne når bruden kommer der til allersidst og så er der måske ikke rigtig nogen der ser den? eller ville du køre rundt og hente gæsterne som Røde foreslår? Det kunne jeg egentlig godt se det sjove i :)

0

Annonce ♥

Min umiddelbare ide var at det bare var mig og min far. Jeg ved godt, at gæsterne ikke kan se os, men det kan vores fotograf - og mig og min far :) Hvis vi får stillet den til rådighed, og vi får lov til at have den efter vielsen også, så kunne vi sagtens sende gæsterne afsted i den.

Hvis vejret er til det, så vælger vi nok at gå fra kirken til stedet - hvis vi vel og mærke kan få et sted inde i byen. Ellers kører vi self.

0

Jeg synes det er en god ide! Og selvfølgelig kan fotografen se dig, det skal da nok blive nogle fede billeder. Og så kan I få taget billeder bagefter med den i baggrunden :) Jeg siger go for it! Ankom med stil :loveshower:

0