Knuzzet

Forsamlingshus pris

26 indlæg i dette emne

Hej

Jeg har nu sat og ledt efter forsamlingshuse, ud over jeg synes det er lidt svært at finde nogen på nettet i det hele taget, så er jeg nu begyndt at spekulere i, hvad det koster sådan genneralt?

Jeg har fundet et lokale, jeg synes er udmærket, det vil koste 4000 kr. for 3 dage, men aner ikke om det er normalt, billigt eller dyrt.. =)

Hvad skal i give?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tror priserne svinger meget alt efter hvor i landet lokalet ligger.

Vi gav 1500kr. For lokale til 90 mennesker. Tre værelser for 250kr. Også lejede vi det andet lokale som hang sammen med det store som vi skulle bruge, så der ikke kom et andet selskab og forstyrrede til 700kr.

vi havde lokalerne fra fredag morgen til søndag aften. På hvert lokale var der 1000kr i depositum som vi så fik tilbage.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal give 1500 for en weekend: fredag-søndag, men har valgt at have det fra torsdag-mandag, da vi selv skal gøre rent og skal derfor give 3500,- men så kan vi egentligt også hente nøglen onsdag og aflevere den igen tirsdag... Sys 4000 er fair nok? Mellempris måske?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Priserne svinger nemlig meget efter hvor det er henne. Ovre i det helt mørke jylland er der nok nogle som syntes af 4.000 kr. er dyrt men i København og omegn betragtes det som meget billigt. Med tanke på at det er for 3 dage og med de fordele det giver jer så ville jeg da slå til hvis I syntes at stedet er det rigtige. Ikke mindst på grund af datoen hvor I kan komme ud i at andre steder måske allerede er optaget.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for jeres svar, kunne godt lyde til, at vi skulle slå til og få lokalet.

Det er nemlig også forholdsvis nyt, med et lille og stor lokale slået op af hinanden, og rimelig centralt forhold til offentlig transport. =)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

ellers er der en del fine forsamlingshuse i det gamle nørhald kommune :)

Og derude på bøh-landet koster det ikke det hvide ud af øjnene :)

det i Linde er rigtig yndigt... og lyst og venligt :)

Tak for svaret, det er et rigtig godt lokale. Vi var ude og se på det igår. =)

Så nu står vi med det på hånden, hvis det er det vi ønsker - skal vi så bare lige have hittet ud af. =)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi lejer festlokaler ved vores boligforening. Nyrenoverede og til den nette sum af 1800 for fredag formiddag til mandag morgen :super:

Hvis I bor i boligforening, så undersøg hvad de har :wink:

Ja, det havde vi også snakket om, men det som høre til vores bolig kvarter er ret lille. Så det vil ikke kunne lade sig gøre, desværre.. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi giver 7500,- fra fredag kl 15 til søndag kl 20 med slut rengøring! Men så er det også lige i hjertet i KBH i en smuk nedlagt kirke, så jeg syntes det er vildt billigt :loveshower:

Det lyder som et romantisk sted.. :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ville ønske der var flere steder til 4000kr i København! Dem vi kiggede på var mellem 7000-30,000kr. Fuldstændig gak gak - med det hele var selv de ret billige steder kun et par tusinde væk fra helaftensarrangementet vi endte med. Et enkelt sted, altså af de acceptable (mange barakker, kældere osv.), kostede 5000kr, men så skulle man leje deres stole, borde, bestik, service osv. til en heftig stykpris (noget ala 10kr per kniv), og et andet sted kostede 2500kr, men så skulle man være ude og færdig vasket kl. 24.00. Sjælden jeg ønsker mig ud på landet, men der gjorde jeg sgu! :biggrin:

Pointen var vel, at jeg synes I skal gå for det!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi giver 7500,- fra fredag kl 15 til søndag kl 20 med slut rengøring! Men så er det også lige i hjertet i KBH i en smuk nedlagt kirke, så jeg syntes det er vildt billigt :loveshower:

Hvilket sted er det? Er selv på jagt efter et sted

Det hedder Klærkesalen, men I kommer detsværre for sent. For vi er det allersidste brudepar der får lov at holde fest derhenne! Der er kommet nye regler hos kommunen og lokalerne må ikke udlejes til privat brug mere, vi har kun fået dispensation fordi vi allerede havde booket i februar OG betalt!

Men held og lykke med jagten ;)

Hvis I kender nogen der arbejder hos KBH universitet så har de et par MEGA fede og billige festlokaler lige midt i byen!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer