mette pedersen

færdiglavet øjenskygge?

9 posts in this topic

Hej alle sammen.

Jeg skal til bryllup på lørdag, og ville gerne have en fin makeup.

Jeg har hørt at man kan få sådanne nogle fine øjenskyggeklistermærker.

Men kan ikke finde nogen steder hvor man kan købe dem på en dansk side, så man kan nå at få dem hjem..

Ved i hvor man kan købe dem, og evt hvad jeg skal søge efter??

0

Annonce ♥

Hej alle sammen.

Jeg skal til bryllup på lørdag, og ville gerne have en fin makeup.

Jeg har hørt at man kan få sådanne nogle fine øjenskyggeklistermærker.

Men kan ikke finde nogen steder hvor man kan købe dem på en dansk side, så man kan nå at få dem hjem..

Ved i hvor man kan købe dem, og evt hvad jeg skal søge efter??

http://woman.dk/article/77828-15-skonhedsgenveje-til-den-dovne-pige/gallery/461466 er det det her ? :)

0

Ja det er dem, men det er udenlandske sider, så jeg tror ikke at jeg kan nå at få dem hjem hvis jeg bestiller hos de sider der er vist.

0

Ja det er dem, men det er udenlandske sider, så jeg tror ikke at jeg kan nå at få dem hjem hvis jeg bestiller hos de sider der er vist.

Måske Matas, Salling eller Magasin. :loveshower:

0

Annonce ♥

Har lige set dem i min lokale Rema1000 til 10 kr... ;)

0

Tror nu ikke jeg ville vælge sådan noget hvis jeg ville være sikker på et smukt resultat, tvivler på det holder ret godt, og er vel heller ikke tilpasset ens ansigtsform osv - men ved det ikke, det er måske mig der ikke er inde i området

0

Mette Holm.. Tjaa du har sikekrt ret.. Men jeg er simpelthen en nød til makeup, og så sad jeg og læste om det. Det kunne jo være at det ville blive pænere end hvad jeg selv kunne ligge det :)

0

Annonce ♥

Mette Holm.. Tjaa du har sikekrt ret.. Men jeg er simpelthen en nød til makeup, og så sad jeg og læste om det. Det kunne jo være at det ville blive pænere end hvad jeg selv kunne ligge det :)

Jeg giver Mette Holm ret, det er virkelig svært at få et pænt resultat med de klistermærker....

Mit råd til dig er, vælg en lys og en lidt mørkere farve, læg den mørke i globelinien (bukket hvor øjeæblet slutter) og den lyse på øjenlåget, og så ellers bare tone det sammen, med en pensel, det er ikke så svært :)

0