mette pedersen

færdiglavet øjenskygge?

9 indlæg i dette emne

Hej alle sammen.

Jeg skal til bryllup på lørdag, og ville gerne have en fin makeup.

Jeg har hørt at man kan få sådanne nogle fine øjenskyggeklistermærker.

Men kan ikke finde nogen steder hvor man kan købe dem på en dansk side, så man kan nå at få dem hjem..

Ved i hvor man kan købe dem, og evt hvad jeg skal søge efter??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle sammen.

Jeg skal til bryllup på lørdag, og ville gerne have en fin makeup.

Jeg har hørt at man kan få sådanne nogle fine øjenskyggeklistermærker.

Men kan ikke finde nogen steder hvor man kan købe dem på en dansk side, så man kan nå at få dem hjem..

Ved i hvor man kan købe dem, og evt hvad jeg skal søge efter??

http://woman.dk/article/77828-15-skonhedsgenveje-til-den-dovne-pige/gallery/461466 er det det her ? :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror nu ikke jeg ville vælge sådan noget hvis jeg ville være sikker på et smukt resultat, tvivler på det holder ret godt, og er vel heller ikke tilpasset ens ansigtsform osv - men ved det ikke, det er måske mig der ikke er inde i området

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mette Holm.. Tjaa du har sikekrt ret.. Men jeg er simpelthen en nød til makeup, og så sad jeg og læste om det. Det kunne jo være at det ville blive pænere end hvad jeg selv kunne ligge det :)

Jeg giver Mette Holm ret, det er virkelig svært at få et pænt resultat med de klistermærker....

Mit råd til dig er, vælg en lys og en lidt mørkere farve, læg den mørke i globelinien (bukket hvor øjeæblet slutter) og den lyse på øjenlåget, og så ellers bare tone det sammen, med en pensel, det er ikke så svært :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer