Guest Frangipani

Feedback på invitationsforside

15 indlæg i dette emne

Hej tøser,

Da min tilkommende ikke lige er typen der er god til konstruktiv kritik, håber jeg på lidt hjælp herfra ;)

Jeg er gået igang med at designe invitationer. Jeg går efter simpelt, men stilfuldt. Så nu er spørgsmålet, hvad synes i? Nogle yderligere ideer, kritik osv :) Glæder mig til at læse hvad i siger til dem :) Organza-båndet vil jeg selvfølgelig stryge så det ikke er bukket osv :) Er primært i tvivl om de der sølv-krummelurer er for meget?

DSCN1715.jpg

DSCN1720.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er også mest til at se ikke er er :) Synes de er fine men lidt kliché :blush: Derudover tænker jeg om du kan binde båndet på en anden måde, sådan en knude kan godt være lidt klodset. Det er mere exclusivt hvis du finder en anden lukke mekanisme - en lille sløjfe, brads eller andet. Men super fint layout og opbygning :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er ikke så meget for sådanne sølv pynte klister mærker.... synes ikke de er så smagfulde :blush:

Derimod ville jeg måske sætte forsiden på en farvet baggrund, således at den rammes ind :)

Og så ville jeg stryge båndet :) Evt binde båndene anderledes - evt ligesom i den video metteholm har et eller andet sted :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer