brudzilla

Kuvertpris på bryllupskage?

12 indlæg i dette emne

Er i fuld gang med at lægge budget (puha sikke hurtigt det løber op :fløjt: ) og bryllupskagen skal vi da også have med.

Men jeg har intet overblik over, hvad det koster for sådan en fætter.

Vi er ret hooked på en fra guldbageren, da vi tidligere har smagt nogle rigtig gode derfra. Men det var længe før fedt- og sukkerafgift ( :angry: ) så er sikkert steget en del.

Nogen der har et bud på en kuvertpris (hvis det gør nogen forskel bliver vi ca. 75)

modern-stor.jpg

Redigeret af brudzilla
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er i fuld gang med at lægge budget (puha sikke hurtigt det løber op :fløjt: ) og bryllupskagen skal vi da også have med.

Men jeg har intet overblik over, hvad det koster for sådan en fætter.

Vi er ret hooked på en fra guldbageren, da vi tidligere har smagt nogle rigtig gode derfra. Men det var længe før fedt- og sukkerafgift ( :angry: ) så er sikkert steget en del.

Nogen der har et bud på en kuvertpris (hvis det gør nogen forskel bliver vi ca. 75)

modern-stor.jpg

Hejsa

Vi regner med at bestille igennem www.desserten.dk har tidligere smagt deres bryllupskager og de er super gode, deres kuvertpris er 62.50, men det kommer selvfølgelig an på hvor i landet i skal holde brylluppet. Forresten skøn dato i skal giftes :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi havde min veninde til at lave vores kage, og den ender vidst I at koste omkring 1800 kr til 80 personer. I de 1800 kr er så også hvis hun har haft behov for at købe nye udstikkere etc.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg lavede selv vores. Vi var 74 mennesker og den kostede 891 kr. og var i 5 etager.

Men selvfølgelig skal man også betale for arbejdstimer, når man kigger på priser og på, hvad man vil have i, og hvordan den skal pyntes.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer