Sign in to follow this  
Followers 0
Nessie

Kjole købt! Bliver nødt til at dele!

23 posts in this topic

Hej alle -

Var til Nicolais lagerudsalg, og fandt kjolen! Har så lyst til at vise den til alle, men vil jo helst at det skal være en overraskelse for gæsterne... Så må den jo komme her!

3999kr, som jo egentlig er udenfor mit budget - men. Jeg har lige tjent nogen kroner på at sælge den kjole jeg oprindeligt havde købt, jeg har skoene, undertøjet og smykkerne allerede når det blev denne kjole, jeg kan lave de fleste tilretninger selv og jeg fik 2 meter tyl og kam til slør med i prisen!

Jeg har prøvet en million kjoler efterhånden. Hver gang ligner jeg en brud, men jeg ligner skam ikke mig selv særlig meget. I denne kjole er jeg mig, og med kæmpe slør på bliver jeg også brud :) Har ikke hæle på, på billedet, og den skal uanset lægges lidt op - jeg ser lidt kort ud på billedet hehe.

post-52278-0-91846400-1349534104.jpg

post-52278-0-27053900-1349534114.jpg

post-52278-0-52856100-1349534215.jpg

0

Annonce ♥

Yay - endelig fandt du den rigtige! Jeg elsker at den er så anderledes, og du ser virkelig glad ud :) Er sikker på at du bliver SÅ smuk når du lige får brudepimpet den en smule, selvom den allerede er super flot til dig.

Edited by msmountains
0

Tak! :cheerleader3: Det bliver et kæmpe slør i samme farve som blonden på kjolen. Det var bare et stykke tyl jeg fik, tænker om jeg skal købe nogen meter blondebånd og sy på. Tror godt kjolen kan bære lidt tossethed.

0

Annonce ♥

Tusind tak I to :) Bliver helt høj af at kigge på den. Glæder mig til bryllupet lige pludselig!

Og kan godt se på dig, at den er meget bedre end den anden :)

Ja ik? En heeelt anden følelse, selv om de to kjoler har en del til fælles er det en verden til forskel.

0

Annonce ♥

Vil da gerne skrive "tillykke med kjolen" to steder :denmarkflag::biggrin:

Den ER altså bare super flot til dig, virkelig cool, og du stråler som en lille sol når du har den på - så om ikke andet, så får det dig til at ligne en brud ()()

Tror slet ikke du skal være bekymret for ikke at ligne en rigtig brud - når først du bliver dullet op med slør, makeup og et pat høje hæle, så bliver du Københavns smukkeste af slagsen :7himmel: Og DU kan i hvert flad prale af, at du ikke ligner alle de andre brude, og det er da fedt :thumbsupsmileyanim:

H2B besvimer (på den gode måde) når han ser dig :iloveyou:

0

Annonce ♥

Yay! Du fandt KJOLEN! Tillykke med at det endelig lykkedes og du ser drøn godt ud i den og så glad også. Og jo, den kan sagtens bære et tosset slør. Hvor er det godt at du fandt en kjole der er dig og som også får dig til at føle dig som en rigtig brud. :-)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Dejligt at du fandt KJOLEN! :biggrin: :biggrin:

Ikke lige en kjole jeg ville falde for (tror jeg) .. men den sidder rigtig godt på dig, den klær dig rigtig godt! Måske det er din hårfarve der gør det? :biggrin::blush:

0