D&SHoffgaard

Hvordan ville i have det med dette?

27 posts in this topic

Hvor er det dog dejligt at høre i fandt ud af en løsning... og misunder dig faktisk, eller mange er af jer herinde... for at have en H2B som er aktivt deltagende i planlægningen.. for min tænker ikke rigtig over dagen, udover selve vielsen i kirken... så vær glad for han deltager :wink:

Men forstår også godt at du måtte sige nej, selvom han jo gjorde det i bedste mening.. :respekt:

Jeg er vild med ideen om at i bytter nissehuer... :loveshower: .. hvad med en diskret fotograf som er med til at forevige det øjeblik for jer?

Han behøver jo ikke være der længe.. eller helt op i hovedet på jer? var bar en tanke jeg fik efter en anden foreslog fotografen ved åen... :happy:

0

Annonce ♥

Hvor er det dog dejligt at høre i fandt ud af en løsning... og misunder dig faktisk, eller mange er af jer herinde... for at have en H2B som er aktivt deltagende i planlægningen.. for min tænker ikke rigtig over dagen, udover selve vielsen i kirken... så vær glad for han deltager :wink:

Men forstår også godt at du måtte sige nej, selvom han jo gjorde det i bedste mening.. :respekt:

Jeg er vild med ideen om at i bytter nissehuer... :loveshower: .. hvad med en diskret fotograf som er med til at forevige det øjeblik for jer?

Han behøver jo ikke være der længe.. eller helt op i hovedet på jer? var bar en tanke jeg fik efter en anden foreslog fotografen ved åen... :happy:

Jeg er også rigtig glad for at han er aktiv i planlægningen. :) det er bare mere det, at han tager nogle beslutninger hen overhovedet på mig. Han har i den sidste uge lovet mig at melde ham julemanden fra, men han har stadig ikke fået det gjort, så nu tager jeg mig af det i stedet. Desværre så har den fotograf, som vi begge rigtig gerne ville have, har meldt pas fordihan synes konceptet var får mærkeligt.. øv æv.. så nu må vi prøve og finde en anden.

Vi har noget frem til det kompromis at vi får taget nogle alm. bryllupsfotos og så et eller to med nissehuer på.

0