Sign in to follow this  
Followers 0
MiaH

Efterårsbilleder 21/10. Kan vi nå det?

3 posts in this topic

Hej med jer,

Jeg, min brudekjole og min ene hest skal hjælpe en fotograf med at få nogle efterårsbilleder i kassen. Sådan ala "trash the dress".

Tror I at vi kan nå at få taget flotte billeder i en bøgeskov når vi først gør det den 21/10?

Jeg er simpelthen så meget i tvivl om bladene for længst er væk om 2 uger eller om de mon stadig hænger på?

Plan B kunne være en hverdag denne uge hjemme på vores gård, for det kan lige nåes inden det bliver mørkt. Jeg skal jo lige nå hjem fra job og gøre mig selv og hest klar.

Hvad tror I at vi skal satse på? Tør vi vente til den 21/10?

0

Annonce ♥

Vi satser på efterårsbilleder den 27 okt... så jo det tror jeg absolut godt I kan nå... bladene er jo ikke engeng helt gule/røde endnu vel !!!

Pøj PØJ med det, det lyder SÅ flot... vil gerne se resultatet ;)

MVH Fruen

0

Det er jo super svært at sige... det kommer jo også meget an på hvor meget det kommer til at blæse de næste 14 dage. Jeg tror nok jeg ville tage dem en eftermiddag i løbet af ugen, og så tage endnu flere hvis naturen tillader det den 21/10. I kan jo også risikere at det virkelig står ned i stænger den dag og så bliver I måske nød til at udsætte, og så er det jo virkelig ved at være sidste udkald. Men det kommer selvfølgelig an på om I vil gå både med livrem og seler :)

0