louise298

Rasmus og Louise 9/2-13

34 posts in this topic

Nu må jeg hellere melde mig på banen (og få samlet alle mine ideer og tanker), efter lang tid på læsesidelinien ;-)

Min kæreste, Rasmus 33 år og jeg, Louise 32 år, skal giftes d. 9/2-13. Og hvorfor lige den dato tænker i sikkert, tja... Ingen god grund, ville bare gerne lidt udenfor sæson. December og januar synes vi ikke det skulle være, og jeg har aldrig kunne fordrage ordlyden på 2/2, så derfor 9/2 ;-)

Vi mødte hinanden på en bytur for 7 år siden, købte hus og flyttede sammen efter 8 mdr, efterfølgende købt og renoveret endnu et hus og fået 2 børn. Rasmus friede på min 30 års fødselsdag. Jeg vågnede faktisk til et frieri, ham på knæ ved sengekanten, mig groggy med morgenhår og ligeledes ånde...så er man da forelsket ;-)

Vi skal vies i Næsby Kirke i Odense og holde festen på Brydeland.

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Feststedet

Vi skal holde vores fest på Brydeland i Odense. Det er en fantastisk 3 længet gård, super renoveret i den gamle romantiske stil. Der er plads til 80 spisende og 11 soveværelser. Har brugt RIGTIG lang tid på at finde location og det her er lige hvad jeg søgte :-) Man lejer det for en hel uge, det lejes ud som et sommerhus. Stedet er rigtig stort og indeholder bla. en sportshal, hvor vi skal holde receptionen.

post-42495-0-66427400-1350977659.jpg

post-42495-0-42960900-1350977669.jpg

Edited by louise298
0

Maden

Vi har hyret La linda (catering), hun bor i Åbenrå og kommer gerne til Odense for at lave mad på vores store dag.

Det blev hende, fordi hun kommer med et hav Weber grille og griller vores mad i februar. Det er da for sejt :-)

Hun og hendes serveringsteam skal stå her og grille, med en masse levende lys selvfølgelig ;-)

Vores menu er følgende:

Forret: Tapasbuffet

Hovedret: Lammesteg, oksefilet og kalkun på weber med forskellige salater, kartofler og div. Hun laver specielle salater og det er lige mig, ikke noget med majs, agurk og tomater ;-) Lammestegen bliver marineret i gin og timinan og den dur.

Dessert: Kagebuffet

Natmad: Sønderjyske spege/rullepølser med diverse

Hun har sit eget team og de sørger for både mad, servering, opvask osv.

post-42495-0-18432200-1350977917.jpg

Edited by louise298
0

Annonce ♥

Borddækning

Vi skal sidde ved runde borde som disse:post-42495-0-52356600-1350978333.jpg

Og jeg har pyntet små lys som skal stå ved hver tallerken, ligesom på billedet

Blomsterne skal stå i patentflasker midt på bordet. Tænker brudeslør og diverse hvide blomster.

post-42495-0-78488100-1350978534.jpg

0

Borddækning

Vi skal sidde ved runde borde som disse:post-42495-0-52356600-1350978333.jpg

Og jeg har pyntet små lys som skal stå ved hver tallerken, ligesom på billedet

Blomsterne skal stå i patentflasker midt på bordet. Tænker brudeslør og diverse hvide blomster.

Bordkort er en lille favourboks

post-42495-0-99630500-1350978681.jpg

0

Sikke fine idéer.. Var i gang med vores lysestager/vaser i går og skal have købt flasker som dine, dog skal de bruges som vandflasker, istedet for de kander der er på stedet..

Hvad skal der i jeres favour box?

Synes det er så fedt at følge dig når i skal holde samme sted som os :rolleyes: - glæder mig til at se mere..

0

Tak. Ja, jeg følger også med hos dig ;-)

Venter pt på en kontrakt fra udlejer, da Dansommer sendte en mail i sidste uge, hvorpå der stod: Beklager vi må omplacere dig til et andet sommerhus, da dette ikke lejes ud mere. SAY WHAT!!....fik så et sommerhus med plads til 20 per. Spørg lige om jeg gik i panik :angry::o:shooter: Fik heldigvis fat på den private udlejer, som garanteret at jeg forsat kunne leje det gennem man, bare ikke gennem Dansommer. Han vil sende en kontrakt i denne uge, så den går jeg spændt og venter på at få skrevet under, så formalia kan komme iorden. PUHA, det var en gyser formiddag....

Nå men til dit spørgsmål :wink: I de små favorbokse skal et lille bolsje, en lille chokolade og 3 mintpastiller pakket i tyl.

0

Annonce ♥

Venter pt på en kontrakt fra udlejer, da Dansommer sendte en mail i sidste uge, hvorpå der stod: Beklager vi må omplacere dig til et andet sommerhus, da dette ikke lejes ud mere. SAY WHAT!!....fik så et sommerhus med plads til 20 per. Spørg lige om jeg gik i panik :angry::o:shooter: Fik heldigvis fat på den private udlejer, som garanteret at jeg forsat kunne leje det gennem man, bare ikke gennem Dansommer. Han vil sende en kontrakt i denne uge, så den går jeg spændt og venter på at få skrevet under, så formalia kan komme iorden. PUHA, det var en gyser formiddag....

Nå men til dit spørgsmål :wink: I de små favorbokse skal et lille bolsje, en lille chokolade og 3 mintpastiller pakket i tyl.

ÅHHH NEJ.. Ja sikke en gyser.. :help: Vidste godt Dansommer ikke længere skulle formidle udlejningen.. Vi havde nemlig lejet det hos Per privat (ingen problemer) men de har haft lidt vrøvl med Dansommer i forhold til de i de første 2 år har kørt en "introduktionspris" på stederne for at få det op og køre, så det ville stige.. men gjorde det ikke.. så vi brokkede os i forhold til den pris vi har fået gennem Per.. Men nu er det Dancenter der står for det og de har skruet priserne godt op.. Så nu er vi glade igen.. Men han er en pålidelig mand (kender andre der har lejet igennem ham)

Vi var på Brydeland i fredags og se nogle ting an.. HOLD nu op hvor vi glæder os.. Hele den stemning og atmosfære der er i det hus - LOVE IT!! :loveshower:

Har i lejet ekstra service, bestik mv? Vi kunne se vi i forhold til vores reception/middag kommer til at mangle både bestil og tallerkner..

Hvor mange bliver I? Og skal alle overnatte?

Så fint med de æsker - så er der lidt for enhver smag.. Jeg ville elske det :thumbsupsmileyanim:

Har sådan tænkt på det med der står spraytan på dinne billeder.. Tror jeg har været hos dig for noget tid tilbage.. I en klæder? I et meget fint hus? :rolleyes:

0

Annonce ♥

Og kan da lige vise vores fine topfigur

EJ hvor fedt... :bestwishes: Hvor har I fået lavet den? Er slet ikke til de der figurer - er simpelthen for traditionelt.. Så noget i den retning ville være super cool..

0

ÅHHH NEJ.. Ja sikke en gyser.. :help: Vidste godt Dansommer ikke længere skulle formidle udlejningen.. Vi havde nemlig lejet det hos Per privat (ingen problemer) men de har haft lidt vrøvl med Dansommer i forhold til de i de første 2 år har kørt en "introduktionspris" på stederne for at få det op og køre, så det ville stige.. men gjorde det ikke.. så vi brokkede os i forhold til den pris vi har fået gennem Per.. Men nu er det Dancenter der står for det og de har skruet priserne godt op.. Så nu er vi glade igen.. Men han er en pålidelig mand (kender andre der har lejet igennem ham)

Vi var på Brydeland i fredags og se nogle ting an.. HOLD nu op hvor vi glæder os.. Hele den stemning og atmosfære der er i det hus - LOVE IT!! :loveshower:

Har i lejet ekstra service, bestik mv? Vi kunne se vi i forhold til vores reception/middag kommer til at mangle både bestil og tallerkner..

Hvor mange bliver I? Og skal alle overnatte?

Så fint med de æsker - så er der lidt for enhver smag.. Jeg ville elske det :thumbsupsmileyanim:

Har sådan tænkt på det med der står spraytan på dinne billeder.. Tror jeg har været hos dig for noget tid tilbage.. I en klæder? I et meget fint hus? :rolleyes:

Hej :biggrin:

Dejligt at høre med udlejer, glæder mig til at få kontrakten på plads. Vi havde faktisk også kontaktet Per, men han tilbud på udlejning var dyrere end Dansommer, derfor lejede vi gennem Dansommer. Men viste jo ikke det så bare blev annulleret :shooter:Nu håber jeg bare Per snart sender kontrakten, sender nemlig indbydelser ud imorgen. Tror også vi snart skal ud og se det igen og lige danner os et billede af oppyntning osv.

Har da slet ikke tænkt på bestik til receptionen... :o Nå men, ja vi skal da ha lejet nogle flere gafler til bryllupskagen, hmm og nogle velkomstdrinksglas.

Vi bliver 77 (der er service til 80, har jeg fået afvide), men det bliver over 100 til reception. Vi ved endnu ikke hvor mange derovernatter. Hvor mange bliver I?

Ja, det er mig der har spraytan-odense. Har en klinik inde i byen, men sprayer også lidt hjemme i kælderen :wink: Hvor pudsigt.

0