Frk. K

Anbefal skrædder i kbh-området

12 indlæg i dette emne

Hej alle

Så fandt jeg kjolen, og ret så billigt endda... :) Nu mangler jeg så bare en rigtig god skrædder, der kan få den syet ind og lavet diverse rettelser, så den lige bliver HELT perfekt. Er der nogle der har erfaringer med nogle skræddere i KBH-området (gerne lidt uden for) som kan trylle og lave et super flot arbejde.

Bryllupskram

Frk. K

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er Frederiksberg Skrædderi ikke også de dyreste?

Jeg har lige tjekket priser efter kjolekøb - skal måske have lavet snøreryg. Nicolai sagde 1500kr, Frederiksberg Skrædderi sagde 1800kr og Marie D'ete sagde 1000kr. Og jeg har hørt rigtig meget pænt om Maries arbejde. Så jeg ved hvor jeg skal, hvis det bliver det snøreryg :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lise oxvang på amager.. Det er også hende som nicolai henviser til. :) hun er super dygtig, rigtig sød og man får det præcis som man ønsker det! Jeg har givet 1650 for oplægning, indsygning ved brystet, ophæng bagpå og så blev den lagt lidt ud i ryggen da den var færdig da jeg sys den var blevet lidt for stram. Oven i det havde glattet den lidt foran da jeg hentede kjolen i mandags det fjernet en mini plet den havde fået på slæbet!

Udlæg i ryggen, glatning og pletfjerning har hun gjort ganske gratis. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har skrevet mails, evt. vedhæftet billeder, og bedt om cirkapris - ikke alle der kan give en, men de fleste der laver brudekjoler har en slags oversigt over standard rettelser har jeg indtryk af.

Det lyder som løsningen... Det er nemlig ikke helt let at komme rundt på cykel med en ordentlig stor kjole under armen... faktisk umuligt, så dejligt at høre, at de fleste kan give cirka pris bare ud fra billeder. Jeg må i gang med kameraet :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer