Mamasan

W&D 03.08.13- Begyndende beretning

502 posts in this topic

Og HURRAH! For Dennis der bliver 30 år idag

Stort tillykke til ham! :denmarkflag: Også selvom han ikke er hjemme og kan blive fejret af dig.

Han skal vide at Danmark er stolte af at have sådan nogle som ham, der sørger for at vi kan leve trygt i vores land, og blive reddet hvis vi kommer i knibe i udlandet! :respekt:

Og en kæmpe :bearhug: til dig! Hvor må det bare være hårdt at skulle undvære ham! :heart:

Tak søde, jeg er godt nok også stolt af ham, men jeg gad godt han var hjemme.

Det lyder som en rigtig hård omgang! Du får lige en kæmpe krammer herfra :bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug:

og stort tillykke med ham :denmarkflag:

Tak M.Rose det er altså skønt med jer tøser. :heart:

Hej søde.

Sender dig de største tanker!!! Og håber det hjalp at komme lidt af med det hele.

Jeg er sikker på du nok skal få klaret det hele, selvom det virker uoverskueligt;)

Og nu er der ikke så lang tid til han kommer hjem.

Puha, ja. Det skulle lige ud, og det hjalp rigtig meget. Jeg ved jeg nok skal klare det, men havde åbenbart lige behov for at komme af med det hele. Og nu er der kun 10 dage til han kommer hjem.

Ohr altså..... Kan dælme godt forstå du har grædt!

Kæmpe kram!

Det hele skal nok blive godt igen ❤

Tak Dorte, hvor er du sød. Det hele bliver godt, skal bare liiige over på den anden side af onsdag. :wink:

0

Annonce ♥

❤Sådan ER det jo ... Og de levede lykkeligt....jubiiiiii

Også solen skinner :-)

Så snart du er ude af lejligheden og kun har een bolig at koncentrere dig om ser det hele lidt mere overskueligt ud.

Og noget andet er at den stakkels helt jo sidder derude i marken og ved at han svigter dig... Det gør ham så inderlig ondt, han ville jo dælme hellere end gerne være hos dig.

Lige om snart er alt godt igen.

Og gidslerne er også hjemme :-)

0

❤Sådan ER det jo ... Og de levede lykkeligt....jubiiiiii

Også solen skinner :-)

Så snart du er ude af lejligheden og kun har een bolig at koncentrere dig om ser det hele lidt mere overskueligt ud.

Og noget andet er at den stakkels helt jo sidder derude i marken og ved at han svigter dig... Det gør ham så inderlig ondt, han ville jo dælme hellere end gerne være hos dig.

Lige om snart er alt godt igen.

Og gidslerne er også hjemme :-)

Du har helt ret, det er rigtig hårdt for ham, at sidde i en blikdåse og ikke kunne stille noget op, andet end at være moralsk støtte, og forsøge at betale sig fra det, når det kan lade sig gøre.

Og vi lever lykkeligt til vores dages ende :loveshower::a1221:

0

At hjælpe andre, når man selv har det svært.

Min veninde har kæmpe så længe jeg kan huske, hun mistede sin mor som ung, og hendes far da hun var i start 20'erne. Hun har knoklet for at få en uddannelse, og knokler stadig. Hun har meldt sig til en konkurrence

om at hun kan vinde en tur til New Zealand, noget hun har snakket om, lige så længe som jeg har kendt hende.

Hvis I har overskuddet til det, ville jeg, og især hun, blive rigtig glad for jeres stemme. Hun ligger nummer to, så der er stadig en lille chance. :)

https://www.bayerdiabetes.dk/Medlemsklubben-simplewins/Drommefonden-simplewins/Aktuelle-finalister/Finalist-2/

0

Annonce ♥

Min veninde har kæmpe så længe jeg kan huske, hun mistede sin mor som ung, og hendes far da hun var i start 20'erne. Hun har knoklet for at få en uddannelse, og knokler stadig. Hun har meldt sig til en konkurrence

om at hun kan vinde en tur til New Zealand, noget hun har snakket om, lige så længe som jeg har kendt hende.

Hvis I har overskuddet til det, ville jeg, og især hun, blive rigtig glad for jeres stemme. Hun ligger nummer to, så der er stadig en lille chance. :)

https://www.bayerdia...ter/Finalist-2/

Har stemt - så det inde på face. Dog husk at skrive herinde, at hun hedder Jeanne, og historien hedder "At rejse er at leve" :wink: Folk som mig, der husker af hø, var da lidt i tvivl, da jeg havde trykket på "Stem på din favorit" i bunden af det link du har lagt ind, og der så kommer tre valgmuligheder :rolleyes:

0

https://www.bayerdia...ter/Finalist-2/

Jeg har selv familie på New Zealand - så SELVFØLGELIG skal din veninde vinde, så hun kan komme afsted og se det smukke land!

3 stk. stemmer afgivet!

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Åhh wille så er det imorgen, det sker ;-)

Kommer til at kigge facebook dobbelt så mange gange som normalt - glæder mig til at se Jer alle tre i jeres stiveste puds :-)

Håber natten bringer en god søvn ;-)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

()():heart: Vil bare sige stort tillykke med i morgen søde Wilhelmina, glæder mig så meget til at se billeder og læse beretning :heart: ()()

(Dennis kommer nemlig hjem i dag (kun 3½ time :7himmel: ), så kan jo være jeg ikke lige får skrevet i morgen)

Tillykke med i morgen, håber i får en helt fantastisk dag! :loveshower:

Tillykke med brylluppet i morgen :) Virker pt som om vejret bliver rigtig godt :)

Åhh wille så er det imorgen, det sker ;-)

Kommer til at kigge facebook dobbelt så mange gange som normalt - glæder mig til at se Jer alle tre i jeres stiveste puds :-)

Håber natten bringer en god søvn ;-)

Stort tillykke med dagen - håber den bliver som I har drømt om

STORT tillykke med dagen - håber den bliver skøn :7himmel::denmarkflag::denmarkflag::bestwishes:

Det er noget af en pause du har holdt, men i dag skal du endelig giftes.... Stort tillykke, jeg håber I får den mest eventyrlige dag... :loveshower:

tillykke med idag! håber alt går godt, og glæder mig til at se billeder

Stort tillykkeed dagen!! Håber den bliver alt du har drømt om! :-)

Glæder mig til at høre om dagen :-)

Lidt forsinket men stort til lykke med bryllupsdagen. Håber I havde en fantastisk dag.

Ja, sikke en pause jeg har holdt. Med nyt hus og det sidste bryllupsplanlægning (og al den tid der gik med H2B på sofaen) har jeg simpelthen ikke haft tid/overskud til at være herinde.

MEN HOLD NU OP HVOR VAR DET FEDT AT BLIVE GIFT!!! GLÆD JER!!!

Vi havde den bedste dag ever.. Vejret var helt perfekt (mååske lige varmt nok), gæsterne var glade og brudeparret var ekstatiske!!

TUSIND TAK FOR JERES LYKØNSKNINGER! Det er virkelig skønt lige at kigge herinde, og se man ikke jar været glemt selvom man har været væk så længe. Hvis der er interesse for det vil jeg gerne skrive en lille beretning med nogle billeder herinde. - vi venter dog stadig på fotografens billeder...

0

()():heart: Vil bare sige stort tillykke med i morgen søde Wilhelmina, glæder mig så meget til at se billeder og læse beretning :heart: ()()

(Dennis kommer nemlig hjem i dag (kun 3½ time :7himmel: ), så kan jo være jeg ikke lige får skrevet i morgen)

Ja, sikke en pause jeg har holdt. Med nyt hus og det sidste bryllupsplanlægning (og al den tid der gik med H2B på sofaen) har jeg simpelthen ikke haft tid/overskud til at være herinde.

Vi havde den bedste dag ever.. Vejret var helt perfekt (mååske lige varmt nok), gæsterne var glade og brudeparret var ekstatiske!!

TUSIND TAK FOR JERES LYKØNSKNINGER! Det er virkelig skønt lige at kigge herinde, og se man ikke jar været glemt selvom man har været væk så længe. Hvis der er interesse for det vil jeg gerne skrive en lille beretning med nogle billeder herinde. - vi venter dog stadig på fotografens billeder...

YEAH jeg hepper i hvert fald på en beretning med billeder :cheerleader3:

0

YEAH jeg hepper i hvert fald på en beretning med billeder :cheerleader3:

Hahaha vidste jeg kunne regne med dig ;)

0