olsen1981

min tale

3 posts in this topic

jeg er gået igang med min tale til min kommede mand, men er gået lidt i stå med den ved heller ikke om jeg skal ha mere med da jeg syndes jeg kommer ud med det jeg vil,

i må gerne læse den og komme med retelser , er åben for alt,

Kære skat kære Jensen kære min mand

November mdr. er hvores kærligheds mdr. for vi mødes den 17 november 2007, vi blive kærester

23 november 2007, vi fik Magnus den 2 november 2009, vi blev forlovet 28 november 2009,

så helt klart skulle vi da også gifte os i november, da den 24 ligger lige i midten af den 23november hvor vi blev kærester og hvores forlovelsesdag den 28 november.

Så i dag er jeg så blevet til fru Jensen, og fik en smuk ring på min finger, ( nu skal du se godt på disse hænder skat.( disse hænder i dine)

Disse hænder tilhører dig min elskede, ung og stærk og fuld af kærlighed til dig. mig som holder dine hænder på hvores bryllupsdag, vi har lovet at elske hinanden i dag, i morgen og for altid.

Det er disse hænder, der vil arbejde sammen med dine, i mens vi sammen bygger hvores fremtid.

Det er disse hænder, der lidenskabeligt vil elske dig og værne om dig gennem årene

og som med den mindste berøring vil trøste dig

Det er disse hænder, som laver din mad med kærlighed.

Det er disse hænder, som smør din madpakke med kærlighed.

Det er disse hænder, som bager kage til dig med kærlighed.

Det er disse hænder, der kærligt vil holde dine børn.

Det er disse hænder, der vil hjælpe dig med at holde din familie samlet.

Det er disse hænder, som vil give dig styrke, når du har brug for det.

Endelig, er det disse hænder, som selv når de er blevet gamle og rynkede,

stadig vil række ud efter dine og stadig give dig den samme kærlighed.

Jeg fulgte mit hjerte !og der var du ...

Tak fordi du kom ind i mit liv

0

Annonce ♥

Synes du har skrevet en rigtig fin tale.... Sødt twist med al snakken om hænderne der bliver omdrejningspunktet...... Hvis du føler du får sagt alt hvad du vil, så skal der jo ikke mere på. Min tale bliver også ret kort, men får sagt hvad jeg vil. Så kan det godt være at folk synes jeg skal bruge laaaaaang tid på at udrede en hel masse, men det vil hverken passe til mig eller manden min... Så det bliver kort og forståeligt...

0

alle de tal kan måske være lidt meget efter min mening :) selvom jeg godt kan se hvad meningen er med det, men... for d. 17 november mødte vi hinanden og kun 6 dage efter blev vi kærester, 2 år senere, d. 2 november fik vi vores søn og forlovet d. 28.

noget i den stil :)

0