Luise N

Fotograf kan klart anbefales - se billeder

16 posts in this topic

Hej allesammen.

Jeg ved ikke hvor jeg skal skrive anbefalinger henne, så nu bliver den skrevet her.

Jeg har for længe siden efterspurgt en god fotograf fra nordjylland eller viborgområdet, men fik ikke rigtig nogen respons herinde. Heldigvis henvendte fritidsfotograf Rune Steiness fra Aalborg sig selv på en PM til mig.

Efter at have set hans billeder på hans hjemmeside, besluttede vi os for at bestille ham fra kl 14-00.30.

Alle aftaler blev lavet pr mail og vi havde ingen mundtlig kommunikation inden selve dagen. Alle aftaler blev overholdt til punkt og prikke. Han var helt igennem professionel og rigtig behagelig som person. Vi fik 1500 billeder en cd-rom, som allerede var redigeret og klar til afhentning om mandagen. Vi har fået nogle super flotte billeder og prisen var yderst rimelig.

Mange af vores gæster gav udtryk for at de var imponeret over Runes måde at være på. Han var alle steder for at tage billeder, uden man lagde mærke til ham og følte sig dårligt tilpas med det. Dette resulterede i rigtig mange gode stemningsbilleder - akkurat som vi havde håbet på. Han var meget venlig overfor vores gæster og hyggesnakkede med dem. Samtidig gav han plads til at vores gæster også havde muligheder for at tage billeder.

Tjek nogle af Runes billeder på hans hjemmesider:

http://runesteiness.tumblr.com og http://www.flickr.co...s/runesteiness/

Det er helt sikkert, at vi bestiller Rune næste gang vi skal bruge fotograf:)

Kærlig hilsen

Luise

Her er et par stykker af vore fantastiske billeder:

post-47517-0-89661500-1350213381.jpg

post-47517-0-10933600-1350213394.jpg

post-47517-0-29932600-1350213408.jpg

post-47517-0-07797000-1350213426.jpg

post-47517-0-39616000-1350213483.jpg

post-47517-0-32841500-1350213443.jpg

0

Annonce ♥

Hvad gav I for det?

0

Hvad gav I for det?

Jeg har sendt dig en PM med prisen:)

0

Annonce ♥

Hej Luise!!

Jeg har lige været,inde og siddet og kigget på jeres smukke bryllupsbilleder.....DE er godt nok smukke jeres bryllupsbilleder. Jeg har lige været inde og se om jeg kunne finde,Rune Steiness inde på bryllupsklar.....Og det kan jeg DESVÆRRE ikke finde ham. Så vil du være RIGTIGT sød og rar at sende mig hans hjemme side til mig.

De Varmeste Hilsner

Naja Bach

0

Hej Luise!!

Jeg har lige været,inde og siddet og kigget på jeres smukke bryllupsbilleder.....DE er godt nok smukke jeres bryllupsbilleder. Jeg har lige været inde og se om jeg kunne finde,Rune Steiness inde på bryllupsklar.....Og det kan jeg DESVÆRRE ikke finde ham. Så vil du være RIGTIGT sød og rar at sende mig hans hjemme side til mig.

De Varmeste Hilsner

Naja Bach

Hej Naja.

Tak for rosen. Vi er super glade for dem.

I teksten har jeg skrevet links til Runes hjemmesider. Prøv om du kan se dem.

Jeg kan lige prøve at finde linket når jeg kommer fra arbejde:)

Hilsen Luise

0

Jeg vil også gerne høre prisen og sikke nogle smukke billeder :)

0

Annonce ♥

Hej Luise

Er du sød at sende pris til mig også? På forhånd tak.

Jeg har sendt en Pm til dig:)

Edited by Luise N
0

Jeg vil også gerne høre prisen og sikke nogle smukke billeder :)

Jeg har skrevet en PM til dig:)

0

Hej allesammen.

Jeg ved ikke hvor jeg skal skrive anbefalinger henne, så nu bliver den skrevet her.

Jeg har for længe siden efterspurgt en god fotograf fra nordjylland eller viborgområdet, men fik ikke rigtig nogen respons herinde. Heldigvis henvendte fritidsfotograf Rune Steiness fra Aalborg sig selv på en PM til mig.

Efter at have set hans billeder på hans hjemmeside, besluttede vi os for at bestille ham fra kl 14-00.30.

Alle aftaler blev lavet pr mail og vi havde ingen mundtlig kommunikation inden selve dagen. Alle aftaler blev overholdt til punkt og prikke. Han var helt igennem professionel og rigtig behagelig som person. Vi fik 1500 billeder en cd-rom, som allerede var redigeret og klar til afhentning om mandagen. Vi har fået nogle super flotte billeder og prisen var yderst rimelig.

Mange af vores gæster gav udtryk for at de var imponeret over Runes måde at være på. Han var alle steder for at tage billeder, uden man lagde mærke til ham og følte sig dårligt tilpas med det. Dette resulterede i rigtig mange gode stemningsbilleder - akkurat som vi havde håbet på. Han var meget venlig overfor vores gæster og hyggesnakkede med dem. Samtidig gav han plads til at vores gæster også havde muligheder for at tage billeder.

Tjek nogle af Runes billeder på hans hjemmesider:

http://runesteiness.tumblr.com og http://www.flickr.co...s/runesteiness/

Det er helt sikkert, at vi bestiller Rune næste gang vi skal bruge fotograf:)

Kærlig hilsen

Luise

Her er et par stykker af vore fantastiske billeder:

post-47517-0-89661500-1350213381.jpg

post-47517-0-10933600-1350213394.jpg

post-47517-0-29932600-1350213408.jpg

post-47517-0-07797000-1350213426.jpg

post-47517-0-39616000-1350213483.jpg

post-47517-0-32841500-1350213443.jpg

Hej Luise N..

Du har vel ikke lidt flere billeder du vil vise frem fra jeres bryllup? Både af jer men også sådan igennem festen? :)

0

Hej Luise!

Super flotte billeder I har fået taget, må jeg også få en pris i en PM? :-)

0

Annonce ♥

Super gode billeder! :loveshower:

Tusind tak :-)

0

Må endnu en nysgerrig spørge til prisen? :)

0

de er virkelig smukke :)

0

Annonce ♥