Living

Play it again Sam, old hollywood glam 2014, Kjole Inspiration

65 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Virkelig flotte lokaler! kan godt forstå du overgav dig med datoen :) Wauw nogle fantastiske kjoler! Er vild ryggen på 1 og 3, men kan nok bedst lide 3'eren :loveshower:

Jeg kunne simpelthen ikke få andre lokaler jeg synes der passede lige så godt, så det blev enten til en anden dato eller at skulle vente indtil 2025, as if.. ;)

Auch, de er smukke... Er mest til den første og den sidste. Har lavet et stilstudie af 30'erne. Så skal det være autentisk må du sige til, så kan jeg komme med input til sko, buket mm

Åhh det kunne være så fedt - hvis du har tid og lyst må du hellere end gerne spamme løs :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ring

Det var egentlig ikke meningen der skulle en ring til meeeeeeen med en ny bryllupsdato, så må der vel næsten en til, ikk'??? :fløjt:

Sammen med min vielsesring har jeg en diamant solitare ring, begge i guld. På den anden hånd har jeg sammen med min forlovelsesring, der er i hvidguld, en diamantring. Den er med 1 centersten og to side sten. Det er en ring jeg købte for mange år siden da jeg jeg var single. Dengang jeg købte den var det faktisk lidt i trods, i ved, jeg behøver ikke en mand for at have en flot diamantring, hvis det er sådan en jeg ønsker, så køber jeg den selv. Jeg synes stadig ringen er flot, den betyder bare ikke så meget for mig mere, så den overvejer jeg at skifte ud. Jeg kunne godt tænke mig to ringe faktisk. En ny solitare og et eternity band. Jeg kan bare ikke beslutte mig for om jeg kan bære begge sammen med min forlovelsesring. Hvis jeg skal vælge, må det være solitare der vinder.

171629435768811999_CWaw2p9M_c.jpg171629435770758611_b9bhcGP9_c.jpg

Redigeret af Living
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal kigge Matador om lørdagen...

Sko skal meget gerne være med rem over vristen. Buketterne var KÆMPE store dengang og gerne lyse.

Ja jeg tænkte det nok. Lige på de her to punkter kommer jeg til at afvige, remme over vristeen gør ikke noget godt for min figur og er ikke til en kæmpe buket.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det gør jeg også - blev vist lidt grebet af en zilla, for det der kunne være meget sjovt, hvem ville ikke gerne giftes i en Vera Wang, den anden er bare meget mere mig. Blev det en af de sidste ville jeg skifte umiddelbart efter ceremonien og det er de bare alt for dyre til ;)

Redigeret af Living
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hiiiiiiiiiiiv - opse dasse..

Må indrømme det ikke bliver til meget med mig for tiden. Jeg er SÅ klar til at lave de første prototyper af invitation osv MEN vi gå julen i møde, og der er bare alt for mange andre kreative projekter der kræver opmærksomhed, så det må vente. Januar - så er jeg game igen.

Lidt er der alligevel sket, jeg har i dag købt glas til vores slikbuffet. Det er mit første "rigtige" køb til brylluppet :loveshower: Nogle rigtig fine nogle, de havde i fakta, til hhv. 35,- og 39,- kr. 3 af hver. Skal nok lige se om jeg ikke kan få taget et billede en af dagen :)

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kender det godt - det er som om hverdagen og jul og lignende kommer lidt i vejen for vores bryllupsplanlægning også, især vores DIY-projekt: invitationer. Lidt irriterende!

Men dejligt at det da trods alt sker noget alligevel :-) Glæder mig til billeder :-)

Speaking of: har du links til den Rockabilly-fotograf du havde fundet? Vi har fotograf, men vil rigtig gerne have indpiration til locationbillederne alligevel :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kender det godt - det er som om hverdagen og jul og lignende kommer lidt i vejen for vores bryllupsplanlægning også, især vores DIY-projekt: invitationer. Lidt irriterende!

Men dejligt at det da trods alt sker noget alligevel :-) Glæder mig til billeder :-)

Speaking of: har du links til den Rockabilly-fotograf du havde fundet? Vi har fotograf, men vil rigtig gerne have indpiration til locationbillederne alligevel :-)

Julen sætter en total stopper for min planlægning, har travlt med kalendergaver til ungerne, juletræstæppe og jeg ved ikke hvad - helt vildt irriterende, når nu jeg har et billede i mit hoved af invitationer mm jeg gerne vil have testet, meeeen har lovet gemalen jeg ikke starter flere projekter før efter jul. :rolleyes:

Åh ja, det kom jeg helt fra igen, det er her - jeg skal noklige smide det i din tråd også.. :)

Iiih, det er nogle fine kjoler du har fundet. De 3 fra sincerity synes jeg også er rigtig flotte :7himmel: Ku jeg såmen selv blive gift i, hvis de klædte mig :)

Har du styr på hvor sincerity forhandles?

Jeg talte med en forhandler i nærheden, men de havde ikke fået dem hjem endnu - virkelig mærkeligt. De ville ringe tilbage når de havde en ETA, men har ikke hørt noget endnu - det er næsten en måned siden jeg talte med dem. SÅ tror jeg må indstille mig på en tur til Århus for at prøve dem her i det nye år, men vil lige sikre mig de har dem hjemme først.. Har du prøvet nogen af dem??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiih, det er nogle fine kjoler du har fundet. De 3 fra sincerity synes jeg også er rigtig flotte :7himmel: Ku jeg såmen selv blive gift i, hvis de klædte mig :)

Har du styr på hvor sincerity forhandles?

Jeg talte med en forhandler i nærheden, men de havde ikke fået dem hjem endnu - virkelig mærkeligt. De ville ringe tilbage når de havde en ETA, men har ikke hørt noget endnu - det er næsten en måned siden jeg talte med dem. SÅ tror jeg må indstille mig på en tur til Århus for at prøve dem her i det nye år, men vil lige sikre mig de har dem hjemme først.. Har du prøvet nogen af dem??

Nej, men jeg synes der er flere af sincerity-kjolerne der er rigtig flotte, både de nye og de gamle. Og de gode ved sincerity er, at de ikke er de aller dyreste :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Iiih, det er nogle fine kjoler du har fundet. De 3 fra sincerity synes jeg også er rigtig flotte :7himmel: Ku jeg såmen selv blive gift i, hvis de klædte mig :)

Har du styr på hvor sincerity forhandles?

Jeg talte med en forhandler i nærheden, men de havde ikke fået dem hjem endnu - virkelig mærkeligt. De ville ringe tilbage når de havde en ETA, men har ikke hørt noget endnu - det er næsten en måned siden jeg talte med dem. SÅ tror jeg må indstille mig på en tur til Århus for at prøve dem her i det nye år, men vil lige sikre mig de har dem hjemme først.. Har du prøvet nogen af dem??

Nej, men jeg synes der er flere af sincerity-kjolerne der er rigtig flotte, både de nye og de gamle. Og de gode ved sincerity er, at de ikke er de aller dyreste :)

Hvordan er kvaliteten og pasformen på dem??

Lige præcis - jeg har haft det "rigtige" bryllup, så har ikke lyst til at skulle bruge alt for mange penge på en kjole her anden gang, men vil samtidig gerne have en kjole der er brudekjole og passer ind i vores tema-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Iiih, det er nogle fine kjoler du har fundet. De 3 fra sincerity synes jeg også er rigtig flotte :7himmel: Ku jeg såmen selv blive gift i, hvis de klædte mig :)

Har du styr på hvor sincerity forhandles?

Jeg talte med en forhandler i nærheden, men de havde ikke fået dem hjem endnu - virkelig mærkeligt. De ville ringe tilbage når de havde en ETA, men har ikke hørt noget endnu - det er næsten en måned siden jeg talte med dem. SÅ tror jeg må indstille mig på en tur til Århus for at prøve dem her i det nye år, men vil lige sikre mig de har dem hjemme først.. Har du prøvet nogen af dem??

Nej, men jeg synes der er flere af sincerity-kjolerne der er rigtig flotte, både de nye og de gamle. Og de gode ved sincerity er, at de ikke er de aller dyreste :)

Hvordan er kvaliteten og pasformen på dem??

Lige præcis - jeg har haft det "rigtige" bryllup, så har ikke lyst til at skulle bruge alt for mange penge på en kjole her anden gang, men vil samtidig gerne have en kjole der er brudekjole og passer ind i vores tema-

Har desværre ikke prøvet nogle endnu, så det ved jeg ikke. - Men hvis du finder ud af det, så let me know :lol:

Synes da de kjoler de har fundet vil være den perfekte kjole til et elegant 2. bryllup :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer