Lasses forlovede!

Så fik jeg også KJOLEN!

29 indlæg i dette emne

Jeg skulle kun kigge, og det var virkelig ikke meningen jeg skulle købe, så skulle det virkelig være kjolen, og jeg prøvede, og jeg prøvede, og jeg fandt kjolen!

Jeg var forelsket i nogle stykker, så dem får i lige først, og til sidst kommer der, hmm, en del billeder af kjolen :D (og nu opretter jeg lige tråden, og så skal jeg lige ind og lave alle billederne mindre!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke med købet :loveshower: Puha det må have været svært at vælge, der er sørme mange flotte.

Hvor er det henne? Den butik ser meget god ud :wink:

- og så ligner det Lucca kjoler, men måske er jeg bare miljøskadet hehe.

Redigeret af Victorias secret
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er deres nye outletudsalg, så der er virkelig mange penge at spare! Jeg havde et kjolebudget på 10.000 og kjolen kostede 3900 :D Sat ned fra 12.200. Deres dyreste kjole har de også derinde sat ned fra 16.000 til, hmm, 6500 tror jeg? :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor er det dog en utrolig flot kjole - og du ser virkelig smuk ud i den - det er vidst ingen tvivl om den er den rette sådan som du stråler i den :biggrin:

Tusind tak! Jeg eeeelsker den kjole! :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Din kjole sidder altså virkelig flot på dig! Du får en fantastisk krop i den.

Og så en anden ting, dit ansigt forfra er simpelthen så smukt, ikke fordi dit ansigt på dit profilbillede er grimt, slet ikke, men du er virkelig fotogen forfra :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer