Sign in to follow this  
Followers 0
D&SHoffgaard

Aflysning af vores vielse på rådhuset

14 posts in this topic

ØV ØV ØV.. og mere ØV.. :boohoo: Havde virkelig en møg dag i går, som sagde spar to. Ingenting gik som det skulle og efter at være kommet hjem fra arbejde 1½ time forsinket pga. en åndsvag signal fejl på toget, få man så af vide, at H2B er blevet fyre fra sin læreplads 14 dage før hans prøvetid var overstået. Hans chef's grunde til at fyre ham, var så latterlige, at det halve kunne være nok :shooter: (undskyld men har brug for at komme af med noget galde), og egentlig bunder i dårlig kemi i mellem de to.

Det betyder desværre, at han skal på kontant hjælp og vi ikke har økonomi til at have papir på hinanden. Så vi må desværre aflyse for denne gang :td: .

På den lyse side, har vi allerede holdt en kirkelig velsignelse i sommmer (og føler os allerede gift på mange områder) og ville vente med at få papirerne rigtig på plads til efter hans prøvetid, da vi allerede havde en mistanke om at hans chef ikke kunne lide ham, allerede den gang :pokey: . Det må vel siges, at have været den rigtige beslutning for os, så vi stadig kan leve. :thumbsupsmileyanim:

Nu må vi bare klø på med at finde en anden plads til ham, så vi kan komme videre med vores fremtidsplaner (vielse på rådhus og børn).

Tror jeg vil tage en pause herinde fra forummet, til vi ved, hvornår det ville være realistisk at kunne komme på rådhuset.. Tak for denne gang :balloons:

Edited by D&SHoffgaard
0

Annonce ♥

AJJJJJJJJJJJJJ øv altså, kan godt forstå du er helt knust :(

Håber I snart finder en fast stilling til kæresten så det hele kommer til at flaske sig for jer igen!

Knus

0

fejl

Edited by D&SHoffgaard
0

Hvor gør det mig ondt for jer!!! Jeg hader, at det skal være sådan, at man ikke har råd til at blive gift! :-(

0

Annonce ♥

Det er jeg ked af at høre... Stort klem til jer begge

0

Det er virkelig en dårlig dag du har haft... Bliver helt vred på dine vegne - på systemet, på lærepladsen. Kommer til at savne dig herinde, men kan godt forstå du vil tage en pause.

0

Ej, hvor er jeg ked af det på jeres vegne - hvor er det bare bittert, når alle de praktiske forhold, smadrer drømmene. :bearhug:

Håber at han snart finder noget nyt, så I kan få papirerne på plads - heldigvis har jo haft jeres smukke sommerdag sammen :heart:

Vi vil savne dig herinde og håber du snart vender tilbage igen.

0

Er jeg virkelig ked af at høre :( Håber det hele snart løser sig :bearhug: :bearhug: :bearhug:

0

Annonce ♥

rigtig træls for jer :( sender lige en kæmpe :bearhug:

0

ØV, hvor er det ærgerligt - kan godt forstå du er ked!!

:bearhug: :bearhug: :bearhug:

0

Øv hvor uretfærdig:-(. Håber fremtiden hurtig

Blir lys for jer igen.. Held og lykke og et opmuntrende kram

0

I har da haft en rigtig dårlig dag, jeg krydser fingre for, at din kæreste snart finder noget nyt. Jeg kan komme med en lille opmuntring til ham: jeg har selv arbejdet et sted hvor chefen ikke kunne lide mig, i det lange løb er det fantastisk befriende ikke at skulle frygte, at komme på arbejde. Håber han finder noget godt i næste omgang.

Og så lige et stort kram til jer.

0

Annonce ♥

Åhr æv :(

:hug:

0

1000 gange tak for alle jeres søde kommentarer!!! :loveshower: Jeg kommer bestemt også til at savne jer herinde, men kan virkelig mærke oven på det her, at det er bedst hvis jeg tager en pause herinde fra. Men håber på at jeg kan støde til jer igen inden for det næste års tid.

Tak for denne gang :thanks:

0