Bride 2B

Skuffet over dyr bryllupskage:-(

6 indlæg i dette emne

Hej zillaer

Jeg vil lige dele en dårlig oplevelse med jer. Som jeg håber for jer, at jeg er den eneste, som har oplevet.

Vi er rigtig kageelskere herhjemme, så vi gik meget op i bryllupskagens udseeende og smag, og her skulle ikke spares. Ones in our lifes skulle vi have en dyr, fin og lækker kage, lige efter vores hoveder.

Efter lidt research valgte vi det berømte Københavnske konditori La Glace som leverandør.

Vi var inde til en ret fortravlet prøvesmagning, hvor vi afgav bestilling. Her bestemte vi fyld, smag og udseende og det blev noteret i bestillingen, som jeg, kun fordi jeg bad om det, fik en kopi af.

Oveni den i forvejen dyre pris for kagen, betalte vi kr. 700 for at få leveret kagen 10 km fra konditoriet.

På selve dagen blev der leveret en flot og velsmagende bryllupskage, meeeeen...

- gommens navn på forsiden af kagen var stavet forkert :( og

- det var ikke med de bunde, vi havde bestilt :( :(

Jeg tjekkede bestillingssedlen, og de rigtige oplysninger fremgik tydeligt heraf.

Øv øv at gå så meget op i en kage, bruge tid på at smage, designe og bestille den, vælge en af de dyreste kager på markedet, og så få leveret en helt forkert kage på vores store dag! :boohoo: :boohoo: :boohoo:

Ville bare lige dele denne dårlige erfaring med jer :td: og håber som sagt, ikke at nogen af jer andre har været lige så uheldige.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, hvor er det bare surt!!

Jeg er enig med de andre - bed om kompenation! Det er i bund og grund lige meget om kagen smagte fint; det er ikke den vare, I har bestilt! Og som du selv siger, så har I betalt gode penge for en vare, som I ikke har fået...!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg ville også helt klart hive fat i dem og klage! Det er ikke sikkert, I får noget ud af det (det håber jeg da nu godt nok I gør!) men så har man i hvert fald følelsen af, at have gjort, hvad man kunne.

De skal da ikke dø i synden, vel? ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi var også skuffede over vores kage fra La Glace. Eller jeg var i hvert fald.

Vi har ikke gidet at klage over det, for vores anke er lidt mere svær at bevise. Vores kage indeholde bare betydeligt flere bunde, end hvad vi prøvesmagte, så den endelige kage var ikke som prøven.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer