NK81

Hjælp en stresset Frue!

1 post in this topic

Hej zillaer. Bryllup er vel og længe overstået og tallekortene skal nu laves. Jeg har hele brylluppet igennem været diy afhængig og nu er jeg gået helt i stå på det, desværre. Vil gerne hoppe over hvor gærdet er semi lavt for vil stadig ikke gå for meget på kompromis.

Har designet og fremkaldt et billede som skal være forsiden på vores Takkekort. Vil gerne have et kort der åbnes i bunden agtigt. Og er foldet på midten. Altså et A4 ark der bliver skåret midt over på den lange side og så bukket på midten hvis i forstår.

Altså lidt lissom dette, bare så den åbnes i bunden og der er tekst indeni:

http://www.1-2-3krone.dk/Files/barnedaab/invitationer/Rosa_sut_til_barnedaaben_invitation_monjo_l.JPG

Shit en omgang volapyk jeg fik forklaret der. Nå men håber i forstår.

Var aktiv eBay bruger men har fået slettet alle links mm.

Det jeg gerne vil have hjælp til er at fonde nogle færdig skåret kort så jeg bare skal klistre billedet på og min udvalgte tekst. Er der nogen af jer zillaer der kan hjælpe mig m at finde det? Gerne via eBay eller andet. Har set dem i panduro mm men synes at 25kr for 5 kort er pænt dyrt når jeg skal lave 70!

Eller måske en vild diy dronning skærer og sælger herinde? Skal helst være bukket med falseben.

Håber på hjælp. Ved at bære pinligt ikke at have fået dem sendt ud og m to unger synes jeg jeg har pænt meget at se til.

Knus Natasja!

0

Annonce ♥