Sign in to follow this  
Followers 0
brudzilla

Bryllupsmusiker - IKKE suppe,steg og is... :)

15 posts in this topic

Puha, der er godt nok mange ting, man skal have på plads... Nu er turen så kommet til musikeren.

Vi er ret enige om, at vi IKKE vil have den klassiske suppe,steg og is-musiker, men derimod en, der kan spille stille og roligt musik på enten klaver/keyword (ikke banan-banan!) eller guitar under middagen og som så kan gå over til noget mere dansevenligt musik, der sætter gang i folk. Tænker måske en duo/band hvor en af dem kan spille under middagen.

Jeg er dog på bar bund. Så måske I dejlige (kommende) brude kan hjælpe med nogle anbefalinger? Det skal gerne være i midtjylland...

0

Annonce ♥

Helt klart Showdown de er så gode de synger under middagen sådan stille og roligt alt musik man kender og efter til festen gir de den bare gas. Forsangeren synger så godt tjek deres hjemmeside de spillede til vores bryllup den 1 september :-)

0

Annonce ♥

Nu bliver der talt om musikere og bands og ingen tvivl: Ønsker I livemusik skal man naturligvis vælge det. Men det I efterspørger musikmæssigt er typisk det som vi og flere kolleger leverer til de bryllupsfester vi er ude til. :)

0

Anders Gøtsh er fra Vejle tror jeg nok.. Han har en trio, og de skulle være rigtig gode. De flyver trommeslageren ind fra London (og det er da cool). Vi havde booket dem, men pga. datoskift, kunne de ikke den nye dato, og så gik de tabt. Han er faktisk med i Voice i år (jeg har dog ikke set ham, for jeg ser det ikke..).

0

Annonce ♥

Bastian Popp fra Århus spiller kontrabas og har en superfed jazz/blues trio med kontrabas, guitar og saxofon. De spiller forskellige standarts med deres eget præg. De kan også sagtens spille noget med gang i. De har også en sangerinde, som kan komme med, hvis I ønsker det. Guitaristen er superdygtig, den bedste jeg nogensinde har hørt, han kan spille under middagen, som du skrev.

Kontakt Bastian Popp på facebook - det er der ikke særlig mange der hedder :)

0

Annonce ♥

Min kæreste har et band her på bryllupsklar der hedder ThomaZ. De har 10 års erfaring på bagen, og spiller super godt!

De kan varmt anbefales. Bandet kan spille til både dinner og dans, og er rutinerede musikere. De kan både spille som duo og trio!

De kan kontaktes på 26740807, eller se deres hjemmeside på www.tzc.dk hvor du kan høre små klip af deres musik :). Held og lykke med planlægningen.

0

Min kæreste har et band, men de spiller kun til dans.. De spiller meget forskellig musik..

Du kan læse mere om det på www.pub-corn.dk.

Har de ikke noget man kan høre?

Beklager, at jeg ikke har set, at du har spurgt til mit opslag.

De har vist en demo cd, men det er nemmere, hvis du selv tager kontakt til min kæreste.

0