Leitschen

Hvilken farve sko?

42 indlæg i dette emne

Hvilken farve sko skal I have på og er der en bestemt grund til, at I har valgt denne farve?

Jeg har et par guldsandaler hjemme i skabet som jeg overvejede at bruge (de kan være 'noget gammelt', hælen har en passende højde, jeg ved jeg kan holde til at have dem på en hel dag og så er de så fiiiine)... Ved bare ikke rigitig om guldsko til en brudekjole bliver for mærkeligt... Hvis smykker og perler osv på kjolen er sølv...?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i forvejen højere end H2B, så der er ingen grund til jeg tuller rundt på høje hæle den dag.

Derudover har jeg det bedst i ballerinaer, så det blev disse som var på tilbud på Topshops hjemmeside i sommer. Tror jeg måtte bløde 80 kr. for dem - det var til at overskue :wink:

Ville nok gerne have haft et par blå sko, men da jeg luftede den tanke for H2B gik han helt kold :lol: Han havde en forventning om noget meget traditionelt og et eller andet sted vil jeg ikke udfordre ham på så lille en ting. I stedet vil jeg være traditionel med et twist af mig.

post-58404-0-87048700-1350551174.jpg

Redigeret af eternity
2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville rigtig gerne have haft blå sko på, men syntes det var svært at finde nogle fine blå uden de blev for høje :(

Nu har jeg sølvsko på, det er mest fordi min kjole er råhvid og det var svært at finde sko i sammefarve + at der er sølvperler på kjolen, så det passer sammen :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

To par sko i spil her, begge var i skabet i forvejen, er velprøvet og behagelige og cirka samme højde. Vores reception er på en græsplæne, så stillettos er ikke en mulighed. Min kjole er ikke hvid, så jeg står lidt friere mht. sko synes jeg.

Det første - sorte læderstøvler med snørebånd, går op til knæet. Det er min lille petpeeve af en romantisk tanke, som jeg tilskriver alle Carl Larssonplakater jeg havde på min væg som lille - alle pigerne havde sådan nogen på. Men det kan jo blive varmt i august me dsådan nogen, så derfor de næste:

De andre - lidt mere almindelige højhælede pumps i lilla (mod det røde) læder, med strop rundt anklen. Passer til det lyserosa blondeværk på min kjole, og jeg elsker skoene i forvejen.

Så var de penge sparet! :lol: Selv om jeg måske skal have nogen ballerinaer i nødsfald...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har valgt røde lave stiletter fra deichmann til 199 kr ... fra da jeg renger med det er svært at ramme samme hvid når en gang vælger kjolen.. jeg kender flere som har valgt guldsko af samme årsag..

og hvis du vælger en lang kjole er det vel også begrænset hvor meget de ses .. og jeg give de andre ret der er ingen grundt til at gå rundt og få ondt pga høje hæle..

mine sko http://www.deichmann.com/DK/da/shop/home-damer/home-damer-sko/00013001062391/Stilet.prod?r=5&c=3&filter_brand=all&filter_color=all&filter_heel=all&filter_padding=all&filter_size=all&orderby=topseller&st=PRODUCT&filter_cat=home-damer/home-damer-sko/home-damer-sko-pumps

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde blå sko på. Havde sat mig i hovedet det skulle være mit something blue. Og fandt et par super lækre m perfekt str. Hæl. Havde ekstra sko helt flade i sølv.

Mener godt man kan blande sølv og guld!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde ivory sko på der matchede min kjole.

Denne gang drømmer jeg om et par damask sko, kan bare ikke finde nogen og er ikke sikker på min kreative evner rækker til at jeg selv ombetrækker et par.

171629435770704953_8vl6IDPe_c.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh, jeg drømmer om at find det perfekte pinke par sko! Gerne med lidt kæk 50'er udformning, men altså, det er jo svært. Jeg har et par som jeg elsker, men de er brugt og det kan man godt se når man kommer tæt på, og nu når min kjole er kort (tea-length) sætter det lidt større krav til skoene synes jeg. Kjolens skørt er en farvefest af rød/lilla/pink og synes det er den pinke der er den bedste fællesnævner for dem alle. Så derfor pink :biggrin: Men synes godt nok det er lidt en udfordring at finde de rigtige...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan varmt anbefale elegantsteps.co.uk. Jeg ledte i et halvt år efter de perfekte orange sko til vores efterårsbryllup, og på den hjemmeside har de alverdens stile og former for sko, og langt de fleste af dem kan farves efter et farveskema. Jeg kom i øvrigt af med 310 kr INKL farvning og porto - men de har mange forskellige prisklasser derinde.

post-42447-0-19904400-1350743128.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pt. står jeg og ikke kan finde ud af om, jeg skal bruge mine lilla stiletter, eller om jeg skal købe nogle nye, har ellers kun storte stiletter, og det skal det ikke være!

Vi har lilla/lime farvetema, så de lilla vil godt kunne "accepteres" og det er de lilla jeg heller mest til pt.men kan jo ombestemme mig endnu, der er over 10 mdr endnu, hehe! :blush::biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har købt et par blå stiletter.

Havde ellers tænkt på at have et par gule Christian Louboutin, men de er lidt stramme så jeg kan ikke have dem på en hel dag, og de er også mega høje.

Men, ja så er jeg jo gravid og aner ikke om jeg kan gå i 15 cm hæle til den tid, så jeg har et par meget smukke orange stilletter ( ca 8 cm), som jeg p.t- kan have på hele dagen og nærmest trave rundt i, så måske bliver det dem... Eller nogle hvide blonde sko... åh ååhhhh jeg aner det vist ikke alligevel :help:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er så kedelig, at jeg startede med at overveje sorte sandaler, for "så kunne jeg bedre bruge dem bagefter" :P

Lige pt er jeg dog faldet over et par blondesko dekoreret med perler, som jeg er helt forelsket i. Så måske jeg ender med dem :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal have lyserøde/pink med hæl :7himmel: (passer til temaet)

...og så nogle flade i hvid når mine fødder ikke vil mere :happy:

Men synes da sagtens at du kan have guld på! Det skal ikke være så almindeligt :BKSTREET:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan varmt anbefale elegantsteps.co.uk. Jeg ledte i et halvt år efter de perfekte orange sko til vores efterårsbryllup, og på den hjemmeside har de alverdens stile og former for sko, og langt de fleste af dem kan farves efter et farveskema. Jeg kom i øvrigt af med 310 kr INKL farvning og porto - men de har mange forskellige prisklasser derinde.

post-42447-0-19904400-1350743128.jpg

Ka du huske hva din sko model hed ? Sys det lidt svært at finde rundt i hvilke der ka farves osv. Når man gerne vil ha max 5 cm hæl og lidt glitter på os :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har købt disse;

post-58236-0-98578100-1353286244.jpg

De er fra Vera Wang og jeg tænker at de efter brylluppet kommer til at se fantastiske ud til en lille sort kjole. Glæder mig sååå meget til de kommer med posten.. De er lidt høje, så jeg ender nok også i et par flade senere på aftenen.. Den tid, den sorg.. :denmarkflag:

Redigeret af Lis
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg leder med lys og lygte efter blå sko. Jeg vil rigtig gerne have fat i nogle i kongeblå silke (eller hvide som man kan farve kongeblå), men jeg er meget pernitten med mine sko. Jeg kan ikke gå i spidse sko (andefod), og helst heller ikke peeptoe, og vil maximalt have 7 cm hæl, da jeg ikke er vant til hæle. Så ville ideelt set gerne finde et par rundsnudede, lukkede silke-pumps med hæl på 4-7 cm... Det er ikke nemt ;) Men der er jo god tid til endnu.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg leder med lys og lygte efter blå sko. Jeg vil rigtig gerne have fat i nogle i kongeblå silke (eller hvide som man kan farve kongeblå), men jeg er meget pernitten med mine sko. Jeg kan ikke gå i spidse sko (andefod), og helst heller ikke peeptoe, og vil maximalt have 7 cm hæl, da jeg ikke er vant til hæle. Så ville ideelt set gerne finde et par rundsnudede, lukkede silke-pumps med hæl på 4-7 cm... Det er ikke nemt ;) Men der er jo god tid til endnu.

Har set sådan et par på nettet - og de er på tilbud. er på arbejde nu men linker til siden senere:-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg valgte farven ud fra min yndlings blomst. Lyserød bonderose. Som jeg håbede kom i min brudebuket. Så det blev en af farverne i vores tema, og så var det oplagt, at jeg skulle have lyserøde sko på + fik syet lyserød tyl på mit underskørt :)

Redigeret af Musenberg
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg leder med lys og lygte efter blå sko. Jeg vil rigtig gerne have fat i nogle i kongeblå silke (eller hvide som man kan farve kongeblå), men jeg er meget pernitten med mine sko. Jeg kan ikke gå i spidse sko (andefod), og helst heller ikke peeptoe, og vil maximalt have 7 cm hæl, da jeg ikke er vant til hæle. Så ville ideelt set gerne finde et par rundsnudede, lukkede silke-pumps med hæl på 4-7 cm... Det er ikke nemt ;) Men der er jo god tid til endnu.

Det er disse sko jeg tænkte på:

post-57615-0-12249500-1353357729.jpg

Skoene er i ivory, men du kan sende firmaet en mail og så farver de dem i den farve du ønsker. Super nemt. Ved der er en anden brud herinde, der gjorde det og det blev rigtigt flotte - kan self bare ikke lige huske hvem det var :blush:

Der er rigtigt mange fine sko derinde og under sale finder du en masse flotte sko på tilbud :a1221:

Redigeret af Chrisi01
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer