M&R

Mit første forsøg på DIY-invitationer - Nye billeder!

16 indlæg i dette emne

Overskriften siger vist alt :)

Jeg har forsøgt at finde de perfekte invitationer i laaang tid, men det har været svært. Så nu har jeg forsøgt mig selv.

Billedkvaliteten er ikke så god, men sig endelig, hvad I synes :)

post-40662-0-48788300-1350569261.jpg

post-40662-0-64296900-1350569275.jpg

post-40662-0-58104900-1350569290.jpg

Redigeret af M&R
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes at de er smukke og rigtig klassiske, men jeg forstår måske ikke lige de der perlemors nogen du har sat på.

Men det er jo ikke sådan at de skæmmer på nogen måde, for de er jo stadig små og diskrete, men for mig er de bare ikke nødvendige.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for jeres svar ;)

Det betyder rigtig meget at få noget feedback.

Perlerne er et forsøg på at "gøre lidt mere ved dem". Jeg er MEGET tilfreds med resultatet ind i invitationerne, men jeg synes, at invitationerne er lidt kedelige uden på.

Jeg overvejer at sætte et smalr ivory silkebånd rundt om blonden.

Måske er det bare papiret, som jeg synes er lidt kedeligt.

Jeg vil jo gerne have at det er de smukkeste invitationer i verden ;) eller bare tæt på

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eeeelsker blondeinvitationer!

Jeg ville dog rykke denne blonde ud til en af kanterne eller vælge en blonde der er mere ens hvis den skal sidde på midten.

Og jeg vil også sige Monogram eller navne på forsiden.

Du kan også overveje at vende til design horisontalt, så blonden ligger vandret og du evt. kan binde en sløjfe om også. Har du prøvet en enkelt google billlede søgning "lace invitations" Det kunne give dig masser af inspiration, så du også kan se hvad du mere kan putte på så den ikke virker for bar.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu har jeg brugt det meste af eftermiddagen - som skulle være brugt på eksamenslæsning :fløjt: - på at lave endnu et invitationsforsøg efter at have fået gode inputs fra jer.

Og jeg synes faktisk, at det er blevet ret så godt! (Jeg skal bare lige finde ud af at pinte helt lige på forsiden og blonden skal sættes rigtigt på :) )

Hvad synes I?

post-40662-0-25843400-1350659914.jpg

post-40662-0-90181500-1350659936.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu har jeg brugt det meste af eftermiddagen - som skulle være brugt på eksamenslæsning :fløjt: - på at lave endnu et invitationsforsøg efter at have fået gode inputs fra jer.

Og jeg synes faktisk, at det er blevet ret så godt! (Jeg skal bare lige finde ud af at pinte helt lige på forsiden og blonden skal sættes rigtigt på :) )

Hvad synes I?

post-40662-0-25843400-1350659914.jpg

post-40662-0-90181500-1350659936.jpg

Det er endnu bedre! Helt sikkert min favorit af de to du har :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer