Regnbuen

Jeg... har købt min brudekjole!

33 indlæg i dette emne

Gud! Jeg er stadig helt rundt på gulvet og lidt rystet ;)

Havde jo fundet min lækre, lækre Panayotis drøm, som jeg bare elskede. Jeg havde fået en aftale med min søde, søde drømmetyder Camilla, som havde lagt kjolen til side til mig til i dag, hvor både min mor og far havde tid til at tage turen til Vejle for at se på kjole. Havde også min gode veninde med - og min B2B, selvom vi jo egentlig havde aftalt, hun ikke skulle vide, hvilken kjole, jeg ville ende med. Men havdebare været SÅ meget i tvivl om modellen, at jeg blev nødt til at tage hende med igen.

Som sagt så gjort. Vi ankom i god tid i Panayotis, og der var travlt i dag! så vi gik lidt rundt og kiggede. Og pludselig! Foran mig hang en Cymbeline model, tror jeg den hedder. Den allerførste gang, jeg var i Panayotis for at kigge, havde min B2B, min veninde og jeg set den i rød, og vi havde alle tre sagt, at gid den var i hvid, så var den lige mig!

Og nu hang der der sgu! I hvid! I str 40! Min størrelse!

Så jeg bad Camilla, om jeg ikke nok måtte prøve den OGSÅ.

Så det fik jeg lov til. Hun spurgte, om jeg så helst ville prøve den først, eller den, vi egentlig var kommet efter. Jeg tog "den nye". Og da jeg fik den på, så fik jeg pludselig den der følelse: "det her, det kunne sgu være min kjole!". Den har jeg ellers ikke haft rigtigt før. Den forsvandt også lige så stille igen (fordi jeg er så usikker på at tage valg, tror jeg), men kæft jeg følte mig SMUK. Og den gav mig bare den lækreste figur!

Så frem og tilbage i den ene kjole og den anden kjole. Og jeg var bare så meget i tvivl. Fordi...det VAR jo den anden, jeg var kommet efter. Og den anden er stadig gudesmuk. Men mavefornemmelsen var bedre med den anden. Jeg er nået frem til, at jeg dybest set havde et ønske om, at stå hvid brud. Og det opfyldte den anden ikke, fordi den var en helt, helt anden nuance (som faktisk skiftede lidt mellem svagt gullig og rosa, alt efter lyset)

Så...jeg endte sgu med at købe min kjole :blink:

Jeg er STADIG! lidt i tvivl, om det er den rigtige ;) Så nu skal I ikke snydes for billeder!

post-60816-0-60045200-1350589058.jpg

Flere billeder følger :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tark :rolleyes:

Det -er- en smuk kjole :) Og synes, det var lækkert, at min B2B kunne lidet kigget til ryggen. min mor syntes det var helt yt ;) Men hvad ved mødre om det? ;)

OG! Det bedste er.... min dejlige drømmetyder gav mig 40 % på kjolen, selvom det ikke er endnu, der er udsalg. Men nu er det tredje gang, jeg var inde hos dem for at prøve kjole, og hun syntes ligeså godt jeg kunne få de 40 % - især fordi hun vidste, jeg faktisk havde reserveret den første udsalgstid derinde, i håb om at gøre et kup. Og når jeg så stod der i dag med begge mine forældre, så.... :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

årh tak! :heart: Hvor er det pænt af jer

Jeg er stadig i tvivl, hehe. Men, da jeg fik den over hovedet, nåede jeg altså lige flygtigt at tænke "det er den!" - og det sagde min B2B jeg skulle holde fast i! Det er bare svært, når man har prøvet sååååå mange smukke kjoler efterhånden ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det fuldstændig ligesom dig. For hvad nu hvis jeg finder en anden om 2 mdr som jeg bedre kan li...? Jeg sys at du ser rigtig smuk ud i kjolen, men det aller vigtigste er, hvordan du selv har det når du har kjolen på. Kan du forstille dig med netop den kjole på, på den store dag? Og "gør" den dig glad?

Jeg tror at jeg har fundet min kjole, og jeg ved at jeg ikke får ro i kroppen, før jeg har købt den. Men når jeg så har købt den, skal jeg jo ikke bruge min tid på at sidde og kigge på andre brudekjoler. Jeg har jo fundet den. Det siger jeg til mig selv, og hvis du har en rigtig god mavefornemmelse da du havde den på, så tror jeg heller ikke at du fortryder. Jeg tror at når du kommer i kjolen på dagen, så har du den samme gode mavefornemelse, som da du prøvede den i butikken.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror, der er meget sandhed i det, du skriver. Jeg kan mærke, jeg lige nu sidder og skifter mellem alle billederne, der er taget af mig, og nærstuderer alle kjolerne igen og igen og igen for at bevise mig selv om, at det ER den rigtige kjole, jeg er endt med. Men det gør mig bare mere i tvivl

Måske skulle jeg bare have gjort som dig, og købt "Min" kjole første gang, jeg prøvede den. Men jeg ville ikke have mine forældre til at lægge penge ud for noget, de ikke havde set, det havde jeg det ikke godt med. Og da de så var nede for at se mig i kjolen, ja....så hang den anden der pludselig, og så endte jeg med den.

Jeg er da vist bare verdenens mest forvirrede brud :P

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er da vist bare verdenens mest forvirrede brud :P

Nu har jeg været herinde i et års tid. Og jeg tror ikke jeg har set særlig mange brude, der ikke har været forvirrede - gerne både før og efter det faktiske køb. Så konkurrencen om at være verdens mest forvirrede brud er rigtig hård :wink:

Det er en rigtig smuk kjole til dig, du og din kæreste elsker den, den er købt og betalt. Jeg tvivler også på min ind imellem, kigger på den hele tiden, men ved du hvad? Jeg skal da stadig have den på. Den er uanset utrolig smuk. Måske kunne jeg også være smuk i noget andet - ok, men det er nu engang den kjole jeg har købt, og som er (eller bliver) min brudekjole. Og din kjole er virkelig fantastisk til dig, bedre end de andre!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej, men, jeg mener det bare! Det er så fedt, især fordi, du har siddet og heppet på de samme kjoler som jeg hele vejen (eller, sådan føles det) først "bling kjolen fra Panayotis" (det har min kæreste døbt den) og så Lucca kjolen, og nu siger du til sidst, at den, jeg faktisk har købt er den bedste af dem alle. Og det er baer sådan noget, en som mig har brug for :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer