Sign in to follow this  
Followers 0
Regnbuen

Jeg... har købt min brudekjole!

33 posts in this topic

Ih, hvor sidder den kjole bare flot på dig!!

Jeg tror, alle brude kommer i tvivl om deres kjolevalg - både før og efter købet!

Jeg har også købt min kjole og er også lidt i tvivl engang imellem, for der er jo SÅ mange SKØNNE kjoler derude jeg vil jo bare så gerne "wowe" min H2B og mine gæster...

Så jeg tror, det er en helt almindelig tvivl :happy:

MEN - du behøver altså slet ikke tvivle; det er en SKØN kjole, den sidder fantastisk på dig og din kæreste er også vild med den :7himmel:

0

Annonce ♥

Smukkeste bliver det ikke! Det er da bare DIN kjole!!!

0

Ej altså, endnu engang må jeg lige rose Panayotis, og især drømmetyder Camilla! Kæft de er søde derinde!

Jeg blev ved med at være i tvivl om min kjole, og til sidst snakkede jeg med Camilla, som endte med at sige, at hvis jeg virkelig var i tvivl, så måtte jeg gerne komme ind og prøve kjolerne igen, og skulle jeg så ende med at synes, at den, jeg først forelskede mig i, i virkeligheden var den rette - så fandt vi ud af at ombytte dem! Selvom! Jeg havde fået afslag i prisen i første omgang.

Og jeg ringede til min mor, som kørte hele vejen fra nordjylland for at støtte mig (hvor dejlig en mor har jeg lige?) og min kæreste skippede en time fra skole i dag, og så tog vi ned til Camilla. Og hun var så sød! Jeg mener, jeg var et nervevrag, fordi jeg følte mig så tosset. Men Camilla var bare sød, og fandt kaffe og the til min mor og kæreste, selvom det nu altså er tredje gang jeg er dernede med "følge"

Og vi prøvede og prøvede og spejlede og snakkede og...

med en smule vemod og tårer i øjnene måtte jeg jo indse, at den, jeg egentlig havde forelsket mig i først nok er en gudesmuk kjole - men bare ikke passede nær så godt til mig, som den, jeg jo altså havde købt :)

Jeg havde jo nok forelsket mig i ideen om den her gudesmukke kjole, som der kun fandtes en af, og....ja, hvem vil ikke gerne være speciel på sin bryllupsdag? Men den jeg har købt, ER altså smukkere til mig, og det kunne jeg da også godt selv se, da jeg var i dem igen i dag.

Så ja... Min kjole ER den rigtige :) Jeg havde bare forelsket mig i tanken om den her enestående model som ingen andre havde ;) Men man skal jo ikke være speciel, "bare" for at være speciel :)

Stort, stort tak til Camilla og Panayotis for deres supergode service. Overvejer at kigge ind med en lille æske chokolade i næste uge som tak :)

0

Annonce ♥

Den er virkelig flot! og den passer rigtig godt til dig:) Cymbeline laver også de smukkeste kjoler..Skal selv prøve nogle kjoler derfra i næste måned:)

0

Rigtig smuk, elsker binderyggen! :biggrin:

0

Tark! Ja, Cymbelines kjoler er ret specielle :) Men virkelig flotte

Jeg tror, jeg er nået frem til, at min bekymring faktisk gik på, om jeg var prinsesse agtig -nok-

Altså, jeg har jo altid sagt, at den ikke måtte blive for prinsesset, min kjole. Men.... helt ærligt, i virkelig vil vi jo alle sammen gerne være en prinsesse på vores store dag, ikke? ;)

0

jeg bumper lige min egen små gamle tråd :)

jeg er gået igang med at købe tilbehør til mit bryllup, og jeg skal jo så også bruge et skørt. Syntes det, jeg prøvede i Panayotis sad dårligt, og følte egentlig ikke det gjorde hverken fra eller til. Er der nogen, der har erfaring med skørt bestilt over nettet? Nogle steder, man skal gå udenom? Nogle, der er gode?

Og...hvilket skørt skal jeg overhovedet gå efter til min kjole?

0

Annonce ♥