Mette&Morten

Kinakjoler - succes el fiasko?!

21 posts in this topic

Hej piger...

Vil i ikke dele jeres erfaringer med kinakjoler. Erfaringer gjort på egen krop. Ikke Google el lign historier.

Hvad forventede du og hvad modtog du i fht?

Og hvor meget skulle den tilpasses og hvad med komforten?

Jeg overvejer det lidt da jeg tænker "ok er det helt galt så er det 1200kr" jeg har ikke kæmpe forventninger til min kjole og er lidt for nærrig til at give 10tkr for en fancy kjole når jeg egentligt bare vil have en der er pæn men som det ikke gør så meget hvis den bliver beskidt el går i stykker i en dans el lign.

Og jeg er ikke typen der går op i at mon dine kjole ligger på loftet i en kasse!

Har som alternativ overvejet en brugt kjole...

Så derfor del alle erfaringer gode som dårlige men kom med en begrundelse!

0

Annonce ♥

Hej piger...

Vil i ikke dele jeres erfaringer med kinakjoler. Erfaringer gjort på egen krop. Ikke Google el lign historier.

Hvad forventede du og hvad modtog du i fht?

Og hvor meget skulle den tilpasses og hvad med komforten?

Jeg overvejer det lidt da jeg tænker "ok er det helt galt så er det 1200kr" jeg har ikke kæmpe forventninger til min kjole og er lidt for nærrig til at give 10tkr for en fancy kjole når jeg egentligt bare vil have en der er pæn men som det ikke gør så meget hvis den bliver beskidt el går i stykker i en dans el lign.

Og jeg er ikke typen der går op i at mon dine kjole ligger på loftet i en kasse!

Har som alternativ overvejet en brugt kjole...

Så derfor del alle erfaringer gode som dårlige men kom med en begrundelse!

Hej!

Jeg købte min kjole i Kina og jeg er SÅ tilfreds! :wink:

Jeg købte også med noget forbehold - især efter jeg har set nogle kinarædsler herinde, men det var bare SÅ fin en kjole, jeg modtog.

Den er syet efter mine mål og det er gjort til UG, så den skal faktisk ikke rettes til. Kun hvis jeg taber mig herre-meget :lol:

Skriv evt. hvis du gerne vil have at jeg sender billede. H2B er nemlig også herinde og det vil være synd, hvis han ser kjolen :biggrin:

Edited by eternity
0

:balloons: Hejsa

Jeg har præcis samme overvejelser. Har mest lyst til at købe kinakjole, en meget billig brugt eller en alternativ sommerkjole der kan genbruges.

Jeg vil hellere bruge pengene på vielsesringe, festen osv... Men mht kinakjolen er jeg bange for det med målene og stoffets kvalitet. Vil være så fedt at høre nogle erfaringer herinde.

:denmarkflag:

Kh dorte

0

$(KGrHqZ,!pQF!GIrHw4hBQLuLo4mHw~~60_3.JPG

Hej :)

Jeg har det på samme måde,samtidigt ville jeg have en enkel kjole og alt hvad jeg kiggede på var bare for voldsomt.. Jeg fandt min på ebay og det der gik galt i første omgang var at de havde sendt en kjole i forkert strørrelse.. Panik,men skyndte så at bestille en i en str som skulle passe og vuupti den kom efter 7dage.

Den er alt og mere end jeg forventede. Har haft min veninde til at kigge på den og hun er så overrasket over hvor godt den er syede og kvaliteten i den..

0

Annonce ♥

En af mine kollegaer købte en Kina kjole via en dansk side og den var bare sååååå flot. Der købte vi også vores lille brudepiges kjole og den var så flot.

Jeg har købt en stang kina kjole og ifølge min syerske er der intet galt med syningn, men pasformen var "sjov". Hun laver den om ved lejlighed, for næsten ingen penge.

Jeg ved der har været mange rædsler herinde....

0

Hje Dorte, det ikk mig men en model,tænk hvis jeg så så slank ud wauu så ville jeg ikke gå i andet.. :cheerleader3:

Prisen er til at bære havde bestemt mig max 3000kr for en kjole,her er der 2 kjoler for 1800kr det til at overleve :lol:

Så blev der mere til sko :fløjt:

0

Annonce ♥

Min kjole et fra Kina... Og jeg tænkte ikke overhovedet på at noget kunne gå galt... Og vi har set nogen uheldige her inde... Havde selvfølgelig forventning til at jeg ville få den kjole jeg havde bestilt og at det bare var en smuk kjole!!! Jeg elsker stadig min kjole, købte den i maj sidste år, og blev gift september i år og er glad for at have haft den kjole på!!!

0

Annonce ♥

Jeg har på et tidspunkt kigget på at åbne en bryllupsforrentning, og kan kun sige at et af problemerne med at få syet kjoler i Kina, er at fabrikkerne ikke overholder europæiske patenter, så der er en vis sandsynlighed for at den kjole man køber, er lavet på samme fabrik som den der produceret til forretninger i Europa. Derfor vil kvaliteten ind imellem være lige så god som den man kan købe i forretninger. Men, det kan også være noget forfærdeligt lort....

0

Jeg bestilte også en Kina-kjole hjem i tidernes morgen. Men det var altså ikke en særlig stor succes. Lige da jeg fik den ind ad døren var jeg ovenud positiv. Selvom den var aaaalt for stor, og min stakkels mand skulle bruge lang tid på at sy den til. Han gjorde da også hvad han kunne. Men i sidste ende følte jeg mig simpelthen ikke tilpas i den. Men mit problem var i hvert fald ikke, at de kære kinesere havde sparet på stoffet :biggrin:

Nåh, men her er lidt billeder af den: http://www.bryllupsklar.dk/forum/69867/3-x-bryllup-ct-jeg-lever-stadig-billeder-d.html/page__view__findpost__p__1182943

Jeg er dog ikke helt afskrækket. Hvis jeg får en bryllupsinvitation ind ad døren, tror jeg, at jeg endnu engang vil prøve at bestille en kjole i Kina (dog ikke en brudekjole :biggrin:).

0

Min kjole et fra Kina... Og jeg tænkte ikke overhovedet på at noget kunne gå galt... Og vi har set nogen uheldige her inde... Havde selvfølgelig forventning til at jeg ville få den kjole jeg havde bestilt og at det bare var en smuk kjole!!! Jeg elsker stadig min kjole, købte den i maj sidste år, og blev gift september i år og er glad for at have haft den kjole på!!!

hvor købte du din kjole? hjemmeside elller noget :) den er rigtig smuk!

0

hvor købte du din kjole? hjemmeside elller noget :) den er rigtig smuk!

Ja, jeg er også interesseret i at høre, hvor det var, du var så heldig henne -er vild med din kjole!

0

Annonce ♥

Jeg har lige fået min kjole hjem fra Kina. Den kostede 229$ men standardmålene var meget underlige. Så 20$ ekstra for at få syet den efter mine mål, og den er blevet rigtig god! Så fragt oven i og med told og moms og alt blev det knap 2800,-. Du kan se den i mit indlæg "Brudekjole til 2790,- :-D". De har også MANGE til omkring 159$ (ca. 2100,- ialt).

Kjolen blev sendt efter præcis 14 dage og kom hurtigt til Danmark, hvor tolderen så var lidt langsom... men den nåede frem meget hurtigere end jeg havde regnet med, efter at have læst historier om kjoler der ikke nåede frem til tiden.

Det kunne være rigtig fedt hvis alle dem der har købt kjoler i Kina ville oprette en trustpilot eller lign. på firmaet. Jeg googlede nemlig løs for at finde anmeldelser af det firma jeg købte ved, og kunne kun finde 2 tråde på et norsk forum hvor firmaet var nævnt og havde fået positiv anmeldelser. Det er jo lidt spændende når man satser og bestiller en kjole man kun har set et billede af :-)

0

Annonce ♥

Jeg har lige fået min kjole hjem fra Kina. Den kostede 229$ men standardmålene var meget underlige. Så 20$ ekstra for at få syet den efter mine mål, og den er blevet rigtig god! Så fragt oven i og med told og moms og alt blev det knap 2800,-. Du kan se den i mit indlæg "Brudekjole til 2790,- :-D". De har også MANGE til omkring 159$ (ca. 2100,- ialt).

Kjolen blev sendt efter præcis 14 dage og kom hurtigt til Danmark, hvor tolderen så var lidt langsom... men den nåede frem meget hurtigere end jeg havde regnet med, efter at have læst historier om kjoler der ikke nåede frem til tiden.

Det kunne være rigtig fedt hvis alle dem der har købt kjoler i Kina ville oprette en trustpilot eller lign. på firmaet. Jeg googlede nemlig løs for at finde anmeldelser af det firma jeg købte ved, og kunne kun finde 2 tråde på et norsk forum hvor firmaet var nævnt og havde fået positiv anmeldelser. Det er jo lidt spændende når man satser og bestiller en kjole man kun har set et billede af :-)

Problemet er bare at mange af firmaerne lukker og åbner under andet navn, fordi det bare ikke er særligt troværdige firmaer.. jeg fik en god kjole, men den var fx ikke syet efter mine mål som lovet, det var en standardstørrelse.

0