Backkat85

T & K 7-9-13 Beretning part 4, 5 og 6 + nye billeder part 2!

806 posts in this topic

Annonce ♥

Orv, det er da en helt særlig fyr du der har fundet dig.

/Josephine

Hehe ja bestemt - har jeg nu heller aldrig været i tvivl om ;) Og er der noget han er god til, så er det sgu gaver - og det kan jo kun være et plus ;)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Så er vi sgu nået til endnu en milepæl!!

5 måneder til den store dag! Det er godt nok vildt, tiden flyver jo afsted! :)/>/>

Tillykke med milepælen, ja det er vildt som tiden går stærkt

Mange tak søde, og i lige måde :) Ja det er ret vildt, lige pludselig så er dagen der sgu bare!! :)

0

Annonce ♥

Tillykke med milepælen datosøster :cheerleader3:/> det er jo lige om lidt! :o/> :cheerleader3:/> :loveshower:/>

Tak i lige måde!! Ja puha.. Selvom jeg synes det godt må være snart, så går det sgu hurtigt alligevel.. Det er jo lige om lidt ;)

0

Annonce ♥

Endnu en lille milepæl!! 150 dage! Det er sgu vildt, ih hvor jeg glæder mig!!

Laver en opdatering en af dagene på hvor langt vi er kommet i planlægningen ;)

0

Annonce ♥

Så blev det vidst tid til en opdatering, en trist en af slagsen..

Tænker at jeg har brug for at komme ud med det, da det ikke er noget vi har fortalt folk (i hvert fald ikke endnu), andre end mine forældre og nogle kolleger..

Vi fandt for ca 3 uger siden ud af at jeg var blevet gravid, små 6 uger henne.. Vi havde lige smidt p pillerne halvanden måned inden det var sket, da det jo kan tage meeeget lang tid.. Men ja, det gjorde det så ikke.. Så jeg skulle jo pludselig til at være tyk brud osv, så vi var glade og det var spændende.. Dog var jeg stadig meget paranoid og usikker på om den overhovedet var der, men det er man vel ;)

En uges tid efter begyndte jeg at pletbløde, så måtte til lægen, bare for at være sikker på at alt var ok, da det jo ikke behøver betyde noget.. Blev sendt til scanning, hvor de kun kunne se en tom livmoder. Har efterfølgende været til blodprøver, som i går viste at det er faldet godt, skal dog lige til en blodprøve på tirsdag igen, for at være sikker på at den ikke sidder udenfor livmoderen, da det ikke er faldet helt endnu.. Men uanset hvad, så er jeg ihvertfald fald ikke i tvivl om, at jeg er ved at abortere lige nu.. Og det er jo ret positivt at det kommer ud af sig selv, så jeg formentlig ikke skal igennem alt muligt andet :)

Men ja, trist er det - men det skal nok gå det hele - havde bare lige brug for at komme af med det til nogen!!

Anyways: vi skal snart giftes - og hold kæft hvor jeg glæder mig, tror virkelig det bliver en vild dag! :)

0

Så blev det vidst tid til en opdatering, en trist en af slagsen..

Tænker at jeg har brug for at komme ud med det, da det ikke er noget vi har fortalt folk (i hvert fald ikke endnu), andre end mine forældre og nogle kolleger..

Vi fandt for ca 3 uger siden ud af at jeg var blevet gravid, små 6 uger henne.. Vi havde lige smidt p pillerne halvanden måned inden det var sket, da det jo kan tage meeeget lang tid.. Men ja, det gjorde det så ikke.. Så jeg skulle jo pludselig til at være tyk brud osv, så vi var glade og det var spændende.. Dog var jeg stadig meget paranoid og usikker på om den overhovedet var der, men det er man vel ;)

En uges tid efter begyndte jeg at pletbløde, så måtte til lægen, bare for at være sikker på at alt var ok, da det jo ikke behøver betyde noget.. Blev sendt til scanning, hvor de kun kunne se en tom livmoder. Har efterfølgende været til blodprøver, som i går viste at det er faldet godt, skal dog lige til en blodprøve på tirsdag igen, for at være sikker på at den ikke sidder udenfor livmoderen, da det ikke er faldet helt endnu.. Men uanset hvad, så er jeg ihvertfald fald ikke i tvivl om, at jeg er ved at abortere lige nu.. Og det er jo ret positivt at det kommer ud af sig selv, så jeg formentlig ikke skal igennem alt muligt andet :)/>

Men ja, trist er det - men det skal nok gå det hele - havde bare lige brug for at komme af med det til nogen!!

Anyways: vi skal snart giftes - og hold kæft hvor jeg glæder mig, tror virkelig det bliver en vild dag! :)/>

Hvor er jeg ked af det på jeres vegne! Kram herfra!

0