Backkat85

T & K 7-9-13 Beretning part 4, 5 og 6 + nye billeder part 2!

806 posts in this topic

Annonce ♥

Så blev det vidst tid til en opdatering, en trist en af slagsen..

Tænker at jeg har brug for at komme ud med det, da det ikke er noget vi har fortalt folk (i hvert fald ikke endnu), andre end mine forældre og nogle kolleger..

Vi fandt for ca 3 uger siden ud af at jeg var blevet gravid, små 6 uger henne.. Vi havde lige smidt p pillerne halvanden måned inden det var sket, da det jo kan tage meeeget lang tid.. Men ja, det gjorde det så ikke.. Så jeg skulle jo pludselig til at være tyk brud osv, så vi var glade og det var spændende.. Dog var jeg stadig meget paranoid og usikker på om den overhovedet var der, men det er man vel ;)

En uges tid efter begyndte jeg at pletbløde, så måtte til lægen, bare for at være sikker på at alt var ok, da det jo ikke behøver betyde noget.. Blev sendt til scanning, hvor de kun kunne se en tom livmoder. Har efterfølgende været til blodprøver, som i går viste at det er faldet godt, skal dog lige til en blodprøve på tirsdag igen, for at være sikker på at den ikke sidder udenfor livmoderen, da det ikke er faldet helt endnu.. Men uanset hvad, så er jeg ihvertfald fald ikke i tvivl om, at jeg er ved at abortere lige nu.. Og det er jo ret positivt at det kommer ud af sig selv, så jeg formentlig ikke skal igennem alt muligt andet :)/>/>

Men ja, trist er det - men det skal nok gå det hele - havde bare lige brug for at komme af med det til nogen!!

Anyways: vi skal snart giftes - og hold kæft hvor jeg glæder mig, tror virkelig det bliver en vild dag! :)/>/>

Hvor er jeg ked af det på jeres vegne! Kram herfra!

Tak skal du have! Det er jo hvad der sker for mange - men ikke rart alligevel! :)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er rigtigt at det sker for mange. Og det er stadig rigtig hårdt at gå igennem når det er en ønsket barn der ikke bliver til noget. Godt at I trods alt har brylluppet at glæde jer til.

Josephine

0

Det er rigtigt at det sker for mange. Og det er stadig rigtig hårdt at gå igennem når det er en ønsket barn der ikke bliver til noget. Godt at I trods alt har brylluppet at glæde jer til.

Josephine

Nej det er ikke spor sjovt! Men trøster mig med at det er aller første gang at vi har prøvet og at det lykkedes efter halvanden måned, havde jeg aldrig troet ;) Så der er da masser af håb endnu :)

0

Annonce ♥

Ja, det er ikke den sjoveste nyhed. Men jeg må lige indskyde, at det er ret normalt at miste det første barn, hvis man bliver gravid så hurtigt efter p-pilerne, for det tager jo 3 mdr, før de er helt ude af dit system og kan derfor stadig påvirke en graviditet :hug:

Godt du holder humøret højt og du har helt ret, det skal nok gå og i skal nok få jeres lille :bearhug:

0

Ja, det er ikke den sjoveste nyhed. Men jeg må lige indskyde, at det er ret normalt at miste det første barn, hvis man bliver gravid så hurtigt efter p-pilerne, for det tager jo 3 mdr, før de er helt ude af dit system og kan derfor stadig påvirke en graviditet :hug:/>

Godt du holder humøret højt og du har helt ret, det skal nok gå og i skal nok få jeres lille :bearhug:/>

Tak - lige den pointe havde jeg faktisk ikke tænkt på.. Altså jeg ved godt at det er normalt at miste og sådan.. Men havde ikke lige tænkt på at det også havde betydning at det var sket så hurtigt, i forhold til at p-pillerne har en effekt stadig!

Tak - det beroliger mig faktisk meget! Altså jeg er helt indforstået med at det er sket, og sådan er det bare.. Men har da været ret bange for at det bare sker igen.. Men din besked gjorde mig meget mere rolig :)

0

Annonce ♥

Ja, det er ikke den sjoveste nyhed. Men jeg må lige indskyde, at det er ret normalt at miste det første barn, hvis man bliver gravid så hurtigt efter p-pilerne, for det tager jo 3 mdr, før de er helt ude af dit system og kan derfor stadig påvirke en graviditet :hug:/>

Godt du holder humøret højt og du har helt ret, det skal nok gå og i skal nok få jeres lille :bearhug:/>

Tak - lige den pointe havde jeg faktisk ikke tænkt på.. Altså jeg ved godt at det er normalt at miste og sådan.. Men havde ikke lige tænkt på at det også havde betydning at det var sket så hurtigt, i forhold til at p-pillerne har en effekt stadig!

Tak - det beroliger mig faktisk meget! Altså jeg er helt indforstået med at det er sket, og sådan er det bare.. Men har da været ret bange for at det bare sker igen.. Men din besked gjorde mig meget mere rolig :)

Det kan ikke undgå at de tanker går igennem hovedet på en, om det nu sker igen. Men er glad for jeg kunne gøre dig mere tryg, det skal du også være, jeg kender flere der mistede det første, fordi det skete så hurtigt efter p-pillerne. Så det hele skal nok gå :) Og i kan jo trøste jer med, at det gik så hurtigt første gang, for så ender i nok ikke med at skulle vente flere år :happy:

0

Ja, det er ikke den sjoveste nyhed. Men jeg må lige indskyde, at det er ret normalt at miste det første barn, hvis man bliver gravid så hurtigt efter p-pilerne, for det tager jo 3 mdr, før de er helt ude af dit system og kan derfor stadig påvirke en graviditet :hug:/>/>

Godt du holder humøret højt og du har helt ret, det skal nok gå og i skal nok få jeres lille :bearhug:/>/>

Tak - det beroliger mig faktisk meget! Altså jeg er helt indforstået med at det er sket, og sådan er det bare.. Men har da været ret bange for at det bare sker igen.. Men din besked gjorde mig meget mere rolig :)/>

Det kan ikke undgå at de tanker går igennem hovedet på en, om det nu sker igen. Men er glad for jeg kunne gøre dig mere tryg, det skal du også være, jeg kender flere der mistede det første, fordi det skete så hurtigt efter p-pillerne. Så det hele skal nok gå :)/> Og i kan jo trøste jer med, at det gik så hurtigt første gang, for så ender i nok ikke med at skulle vente flere år :happy:/>

Jeps, har det helt som du beskriver! Det var slet ikke meningen det skulle være nu, vi smed dem jo fordi det tager så lang tid for mange, så vi troede også det ville tage ret lang tid for os.. Så vi er rigtig fortrøstningsfulde, og er sikre på at det nok skal gå! Vi har lang tid endnu og fordi første forsøg ikke lykkes, kan det jo sagtens lykkes en anden gang..

Men når det er sagt, så bliver man selvfølgelig glad når det lykkes så hurtigt, og det gør selvfølgelig også at man bliver rigtig ked af det når man så mister, alt andet ville vel være mærkeligt ;)

0

Ja, det er ikke den sjoveste nyhed. Men jeg må lige indskyde, at det er ret normalt at miste det første barn, hvis man bliver gravid så hurtigt efter p-pilerne, for det tager jo 3 mdr, før de er helt ude af dit system og kan derfor stadig påvirke en graviditet :hug:

Godt du holder humøret højt og du har helt ret, det skal nok gå og i skal nok få jeres lille :bearhug:

Det kan ikke undgå at de tanker går igennem hovedet på en, om det nu sker igen. Men er glad for jeg kunne gøre dig mere tryg, det skal du også være, jeg kender flere der mistede det første, fordi det skete så hurtigt efter p-pillerne. Så det hele skal nok gå :) Og i kan jo trøste jer med, at det gik så hurtigt første gang, for så ender i nok ikke med at skulle vente flere år :happy:

Jeps, har det helt som du beskriver! Det var slet ikke meningen det skulle være nu, vi smed dem jo fordi det tager så lang tid for mange, så vi troede også det ville tage ret lang tid for os.. Så vi er rigtig fortrøstningsfulde, og er sikre på at det nok skal gå! Vi har lang tid endnu og fordi første forsøg ikke lykkes, kan det jo sagtens lykkes en anden gang..

Men når det er sagt, så bliver man selvfølgelig glad når det lykkes så hurtigt, og det gør selvfølgelig også at man bliver rigtig ked af det når man så mister, alt andet ville vel være mærkeligt ;)

Ja bestemt, for man lægger jo håb og drømme i det, men det er godt du holder hovedet højt :)

0

Tak - det beroliger mig faktisk meget! Altså jeg er helt indforstået med at det er sket, og sådan er det bare.. Men har da været ret bange for at det bare sker igen.. Men din besked gjorde mig meget mere rolig :)/>

Det kan ikke undgå at de tanker går igennem hovedet på en, om det nu sker igen. Men er glad for jeg kunne gøre dig mere tryg, det skal du også være, jeg kender flere der mistede det første, fordi det skete så hurtigt efter p-pillerne. Så det hele skal nok gå :)/> Og i kan jo trøste jer med, at det gik så hurtigt første gang, for så ender i nok ikke med at skulle vente flere år :happy:/>

Ja bestemt, for man lægger jo håb og drømme i det, men det er godt du holder hovedet højt :)/>

Ja nemlig!

Som sagt var duerikken planen, så det går jo :)

Nu koncentrerer jeg mig om brylluppet, som jo hurtigt kan komme :) Det bliver sgu fedt :)

0

Annonce ♥

Så kom vi til endnu en milepæl!!

4 måneder til den store dag - ih hvor jeg glæder mig! Det bliver det største!! Jubii :)

Tillykke med milepælen - det bliver nemlig kæmpe stort! :loveshower:

0

Så kom vi til endnu en milepæl!!

4 måneder til den store dag - ih hvor jeg glæder mig! Det bliver det største!! Jubii :)

Tillykke med milepælen - det bliver nemlig kæmpe stort! :loveshower:

Tak og i lige måde :) Ja det bliver fandme vildt :)

0