Backkat85

T & K 7-9-13 Beretning part 4, 5 og 6 + nye billeder part 2!

806 posts in this topic

super smuk er du i din kjole!!! og må sige at dine sko ser meget flotte ud! kan godt forstå at du elsker dem...har kigget på det mærke mange mange gange på nettet og drømt om dem...smukke men dyre...men du har da gjort lidt af et scoop!

Tak skal du have!! Ja de er simpelthen fede, elsker dem! Og ja, fik dem sgu til en god pris!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Woooow hvor er din kjole bare super flot, og den sidder virkelig flot på dig, du bliver en smuk smuk brud :c166: Er det organza den er lavet af, den ligner faktisk min kjole ret meget, min er bare med halterneck :):wink:

Tak skal du have :) Ved ikke lige præcist hvad det er, men kan godt passe det er organza ;) Fedt, ligger der et billede af din også?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Woooow hvor er din kjole bare super flot, og den sidder virkelig flot på dig, du bliver en smuk smuk brud :c166: Er det organza den er lavet af, den ligner faktisk min kjole ret meget, min er bare med halterneck :):wink:

Tak skal du have :) Ved ikke lige præcist hvad det er, men kan godt passe det er organza ;) Fedt, ligger der et billede af din også?

du kan se min kjole her: http://www.bryllupsklar.dk/forum/80455/saa-er-kjolen-fundet.html :c166:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Woooow hvor er din kjole bare super flot, og den sidder virkelig flot på dig, du bliver en smuk smuk brud :c166: Er det organza den er lavet af, den ligner faktisk min kjole ret meget, min er bare med halterneck :):wink:

Tak skal du have :) Ved ikke lige præcist hvad det er, men kan godt passe det er organza ;) Fedt, ligger der et billede af din også?

du kan se min kjole her: http://www.bryllupsklar.dk/forum/80455/saa-er-kjolen-fundet.html :c166:

Ja, de minder faktisk om hinanden - i hvert fald snittet og stoffet :) Du bliver sørme også en rigtig smuk brud da!! :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Woooow hvor er din kjole bare super flot, og den sidder virkelig flot på dig, du bliver en smuk smuk brud :c166: Er det organza den er lavet af, den ligner faktisk min kjole ret meget, min er bare med halterneck :):wink:

Tak skal du have :) Ved ikke lige præcist hvad det er, men kan godt passe det er organza ;) Fedt, ligger der et billede af din også?

du kan se min kjole her: http://www.bryllupsklar.dk/forum/80455/saa-er-kjolen-fundet.html :c166:

Ja, de minder faktisk om hinanden - i hvert fald snittet og stoffet :) Du bliver sørme også en rigtig smuk brud da!! :)

Tusind tak, men vi kan da heller ikke andet end at være smukke på vores livs lykkeligste dag? :a1221::loveshower: Ingen skønhed slår den pige, som bare lyser op af glæde og lykke, og kjolen, håret og makeup er jo blot til pynt :c166: Puuuh hvor jeg misunder dig at dit bryllup er lige om snart :cheerleader3: Glæder mig helt vildt til det bliver min tur :a1221: Husk at spamme din tråd for vildt med billeder fra jeres store dag !!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nej det jo det.. Hehe..

Åhr ja, øv der er længe til jeres! :( Hvor længe har I været kærester søde?

Du kan tro jeg nok skal spamme med billeder, jeg glæder mig allerede!! :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juhuu - jeg har fået min vilje! Det sker nemlig en gang i mellem ;) Hehe!! :)

Det handler om fotograf på dagen.. Det startede med at en jeg kendte skulle tage billeder, som hun ikke ville have noget for - og det var en fin løsning for os, da det ikke var en post vi prioriterede så højt i forhold til budgettet!

Men, hun sprang fra, og jeg fandt derfor en forholdvis nyopstartet fotograf i Kolding med 3 bryllupspakker at vælge i mellem. Vi blev enige om pakke 1, som er i kirken og on location.. Men fik dog hurtigt lokket H2B til at se logikken i at pakke 2 som derudover også indeholdt 4 timer til receptionen/festen var en god ide, da vi på den måde kan få et portræt af alle gæster, som jeg rigtig gerne vil have.. Så det blev til pakke 2.. Dengang sagde han også at det måske kunne blive pakke 3, men kunne godt høre jeg ikke skulle regne med det - da han synes 8500 kr er voldsom mange penge for en fotograf en hel dag - og det er det da også, men det koster det jo - er billederne er altså bare vigtige for mig, da det er en af de eneste minder vi har bagefter :)

Men det jeg prøver at fortælle er, at jeg ved hjælp af min charme, haha, og lidt forhandling, har fået pakke 3... Juhuu..!!!! Det er så fedt! Jeg Kessler tanken om at der er fotograf på hele dagen, at vi kan få taget en masse fede billeder hele dagen igennem, både af gæsterne og af os, men også at vi ikke skal ligge det over på nogle af gæsternes skuldre at tage billeder - selvfølgelig må de meget gerne, der kan jo ikke tages for mange billeder ;) Men synes alligevel det er fedt!!!

Sådan ser vores fotograf pakke ud: :)

Pakke 3 indeholder:

- Brudgommens ankomst til kirken

- Brudens ankomst til kirken

- Gæsternes ankomst til kirken

- Bruggommen som venter ved alteret

- Bruden som venter i våbenhuset

- Brudens gang op ad gulvet med følge

- Under vielsen vil fotografen tage billeder i kirken - hvis det er tilladt af præsten.

- Brudeparrets udgang fra kirken

- Brudeparrets pyntede bil

- Lykønsninger fra gæster og riskast

- Hvis der gives tilladelse, så tages der portrætter ved alteret i kirken og/eller foran kirken

- Derefter en time til to portrætfotografering af brudeparret (evt. med forældre/børn eller lign) på valgt lokation

- 8 timers fotografering til selve festen, hvor der tages billeder af kageskæringen, den hyggelige stemning, gæsterne, gruppebillede, billeder af alle gæsterne, maden, pynt, taler, brudevalsen m.m.

Hvad følger der så med?

- Alle billederne bliver leveret på DVD.

- 70 billeder (eller flere, aftales nærmere) bliver forstørret op til 13x18 cm.

- 3 billeder (eller flere, aftales nærmere) bliver forstørret op til 30x45 cm.

Anden information:

Brudeparret kommer til at se billederne via. en privat hjemmeside, og i samarbejde vælger de hvilke billeder der skal forstørres op.

Transport koster 100 kr.

Pris: 8.500 kr inkl moms

- excl. transport på 100 kr.

Og prikken over i'et: Jeg har fået forhandlet mig ned til en fantastisk pris af 7000 kr for denne pakke!! Wee!! :D

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op, hvor ser du godt ud i kjolen og jeg er helt enig, den sidder meget bedre nu, man kan sagtens se på din figur, at du har fået trænet muskler :)

Åhr, hvor er du sød, mange tak!!

Ih, kan man virkelig se det?? ;)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaaaaa det virke igen :) og hvor fedt med fotografen, tror virkelig han nok skal blive glad for det

Jubii :)

Jaa, det er mega fedt! Tror jeg bestemt også han gør - han synes bare det er mange penge.. Og det er det jo også :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Milepæl!!

100 dage til den store dag! Wow det er vildt, og hold fast hvor jeg glæder mig!!! Wee!!

Fejrer det lige med Pink koncert i Herning i aften, som jeg fik billet til i julegave af kæresten, jubii :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

Annonce ♥


Annoncer