Backkat85

T & K 7-9-13 Beretning part 4, 5 og 6 + nye billeder part 2!

806 posts in this topic

Rigtig smukt diadem og sko :) Sikke nogle fine invitationer, det kommer til at tage noget tid at få lavet. Hvad skal der stå inde i jeres invitationer?

Tak :) Tja, men de er nu meget enkle at lave alligevel ;) Aner ikke hvad der skal stå inde i dem!? ;) Så langt er jeg ikke kommet endnu, Hehe ;)

He he. Okay, det er bare fordi jeg er i tvivl om hvad der skal stå i vores :)

0

Annonce ♥

Rigtig smukt diadem og sko :) Sikke nogle fine invitationer, det kommer til at tage noget tid at få lavet. Hvad skal der stå inde i jeres invitationer?

Tak :) Tja, men de er nu meget enkle at lave alligevel ;) Aner ikke hvad der skal stå inde i dem!? ;) Så langt er jeg ikke kommet endnu, Hehe ;)

Hihi ok ;) Det samme her, aner det virkelig ikke ;)

0

vi finder nok på noget nyt hver uge. Damn you, Bryllupsklar!!! :pokey::tunge:

Men de er flotte dine invitationer - Tror farvetemaet passer godt til Mejeriet :wink:

0

vi finder nok på noget nyt hver uge. Damn you, Bryllupsklar!!! :pokey::tunge:

Men de er flotte dine invitationer - Tror farvetemaet passer godt til Mejeriet :wink:

Tak :) Tror du?

Vi er sort/hvid mennesker, vores hjem er sort hvidt.. Så det er jo naturligt for os.. Og så tilføjer vi lidt rødt, da det jo er et bryllup :)

0

Annonce ♥

flot diadem :thumbsupsmileyanim: tro det kommer til at passe godt til kjolen :) og skoene ja kan jo kun være lidt misundelig på at de kan være høje :tunge: men fede er de.. og invitationer ja det ser sgu godt ud :thumbsupsmileyanim: h

ar jeg glemt noget.. nååå ja lige et tillykke her med de 300 dage :b223: (fik lige lyst )

Ja tror også det vil passe ret godt :)

Med hensyn til skoene, så er de ikke særlig høje! Går ikke ret tit i hæle, så til sådan en dag skal der ikke være særlig meget hæl ;) Men jeg er meget lav, så de kunne sagtens være endnu højere.. Jeg er kun 154 ;) Hehe.. Og H2B er 192, haha!!

Mange tak søde :D

der er stadig hæl på.. her er vi 175 og 175, så det hedder bare minus hæl :td:

Hehe ja ok det kan jeg godt se søde :)

Hvis vi skal være lige høje, skal jeg have 38 cm hæl på, haha ;)

hæhæ søde ja det gad jeg da godt se :) hæhæ

Hehe nå så det gjorde du? ;)

JEP :)

0

flot diadem :thumbsupsmileyanim: tro det kommer til at passe godt til kjolen :) og skoene ja kan jo kun være lidt misundelig på at de kan være høje :tunge: men fede er de.. og invitationer ja det ser sgu godt ud :thumbsupsmileyanim: h

ar jeg glemt noget.. nååå ja lige et tillykke her med de 300 dage :b223: (fik lige lyst )

Ja tror også det vil passe ret godt :)

Med hensyn til skoene, så er de ikke særlig høje! Går ikke ret tit i hæle, så til sådan en dag skal der ikke være særlig meget hæl ;) Men jeg er meget lav, så de kunne sagtens være endnu højere.. Jeg er kun 154 ;) Hehe.. Og H2B er 192, haha!!

Mange tak søde :D

der er stadig hæl på.. her er vi 175 og 175, så det hedder bare minus hæl :td:

Hehe ja ok det kan jeg godt se søde :)

Hvis vi skal være lige høje, skal jeg have 38 cm hæl på, haha ;)

hæhæ søde ja det gad jeg da godt se :) hæhæ

Hehe nå så det gjorde du? ;)

JEP :)

Hehe, hvor er du flink da ;)

0

Annonce ♥

Det er bare et super smukt diadem, du kommer til at se så fin ud :) Jeg kan også rigtig godt li skoene, de ser ud til at have e tilpas højde så de også er til at holde ud at gå i og guld sko vil også være super fint til kjolen :thumbsupsmileyanim:

0

Det er bare et super smukt diadem, du kommer til at se så fin ud :) Jeg kan også rigtig godt li skoene, de ser ud til at have e tilpas højde så de også er til at holde ud at gå i og guld sko vil også være super fint til kjolen :thumbsupsmileyanim:

Tak :)

Ja de har lidt hæl - men ikke alt for høje - så det bliver til at holde ud :) Og ja, de passede i hvert fald godt til kjolen da jeg prøvede dem på sammen med, så det satser jeg på, at det skal være dem :wink: :wink:

0

Nå, så er det tid til opdatering..

Havde egentlig lige lavet denne her som en tråd for sig selv, da jeg tænkte den ikke passede her, men det gør den sgu egentlig lige alligevel :)

Vores tanker om oppyntning indtil videre :)

Mine (læs vores) tanker er indtil videre:

Vi er som skrevet før, meget sort-hvid mennesker. Vores hus består af sort hvide møbler osv. Så det ligger meget ligetil (alt andet ville være mærkeligt) at vores gennemgående tema skal være sort/Hvidt. Vi er dog blevet enige om, at der skal være noget rødt i også, for ligesom at symbolisere kærligheden, så det ikke bliver ALT for kedeligt - og ja, det er faktisk mandens forslag ;)

Lige nu er mine tanker (læs igen: vores) følgende:

Hvide duge

Tværgående bordløbere, altså hver to mand der sidder overfor hinanden, "deler" en bordløber.. De tre muligheder er vist her :)Egentlig har min tanke hele tiden været den der er mest hvid, men efterhånden som mere rødt er kommer ind i tankerne, ville en af de to sorte sgu ikke være helt forkerte ;)

post-62448-0-58545900-1353278073.jpg

post-62448-0-05172400-1353278094.jpg

post-62448-0-02191500-1353278105.jpg

Edited by Backkat85
0

Annonce ♥

Og som pynt på de hvide duge (og bordløberne) samt de enkeltes pladser tænker jeg røde hjertechokolader, så det både pynter og kan spises :) Altså strøet ud på bordet, ikke som på billedet :)

post-62448-0-70131500-1353278350.jpg

Edited by Backkat85
0

Som ekstra pynt har jeg tænkt (inden de røde lysestage kom i tankerne) på røde kunstige rosenblade, men ved ikke om det overhovedet bliver nødvendigt, om det er for meget..

post-62448-0-30316100-1353278484.jpg

0

Annonce ♥

flotte løber :thumbsupsmileyanim: synes måske at nr 2 eller 3 er bedst tænkte mere på at den første er med mønstre, den er pæn men synes måske at der kommer til at ske for meget på bordet så, men ellers super flotte ting, er vild med servitterne :loveshower:

0

flotte løber :thumbsupsmileyanim:/> synes måske at nr 2 eller 3 er bedst tænkte mere på at den første er med mønstre, den er pæn men synes måske at der kommer til at ske for meget på bordet så, men ellers super flotte ting, er vild med servitterne :loveshower:/>

Okay tak for input :)

Ja, tænker også lige pt den helt sorte, da der jo nu faktisk er kommet meget rødt ind :) Og den med mønster er også aller dyrest, Hehe ;)

Ja, elsker også servietterne! Vi må se om jeg får lige netop dem gennemtrumfet, da de er ret dyre ;)

0

Annonce ♥

Jeg synes dine ideer til bordpynt lyder gode! :-)

Måske bliver det lidt voldsomt med rosenbladene også, når nu der skal ligge chokolader - men I kan ko overveje at have rosenblade strøet ud på gavebordet, så dekorationerne går igen der...

Hvad med blomster; skal I have det på bordet (fx røde roser i sorte vaser) eller har I droppet blomsterpynt?

0

Jeg synes den første løber er rigtig flot :)

Jeg kan bedst lide den nederste serviet, synes den aflange minder mig lidt om begravelse, ved ikke helt hvorfor. Ellers en vildt fin ide, men er det ikke dyrt?

Hmm... Jeg tror måske du har ret i, at hvis i gerne vil have både lysestagerne og chokoladehjerterne på bordene, så bliver rosenbladende nok for meget, hvis rød ikke skal overtage :)

0

Jeg synes det er nogle super gode ideer du har til bordpynten.. Jeg tror jeg synes bedst om den første bordløber, mønstret virker ret enkelt på mig, så jeg tror ikke det vil blive for vildt, ellers så tror jeg nr. 3.. Jeg tror også du skal vælge enten chokolader eller rosenblade til bordet.. Du kunne jo vælge rosenblade til bordet, og så f.eks. ved gavebordet eller andre steder i rummet have chokoladerne som de er på billedet, altså en masse samlet i nogle vaser eller skåle.. Jeg tror også jeg er mest til den kvadratiske serviet, de er rigtig søde.. :)

0

Her har jeg vist ikke været før :) Rigtig flot kjole du har købt :) Den gør helt klart noget for din figur :thumbsupsmileyanim: Tror diademet og skoene kommer til at passe rigtig godt til den :)

Nej, det har du vist ikke! :) Mange tak skal du have, rigtig dejligt at høre :)

0

Jeg synes dine ideer til bordpynt lyder gode! :-)

Måske bliver det lidt voldsomt med rosenbladene også, når nu der skal ligge chokolader - men I kan ko overveje at have rosenblade strøet ud på gavebordet, så dekorationerne går igen der...

Hvad med blomster; skal I have det på bordet (fx røde roser i sorte vaser) eller har I droppet blomsterpynt?

Ja, som jeg også skrev selv var rosenbladene tænkt inden jeg fandt de røde hjerte stager, som jeg egentlig synes passer rigtig godt :) Tror også det er rigeligt bare med stagerne og så lidt hjerte-chokolader :)

Men god ide med rosenblade til gavebordet, den vil jeg tage med videre :)

Sådan som jeg tænker det lige nu, så tænker jeg ikke blomser er nødvendige, har selv tænkt helt det samme som du foreslår (dog nok i hvide vaser) - men tror simpelthen ikke det er nødvendigt! Det må gerne være enkelt - men flot :)

0