Backkat85

T & K 7-9-13 Beretning part 4, 5 og 6 + nye billeder part 2!

806 posts in this topic

Jeg synes den første løber er rigtig flot :)

Jeg kan bedst lide den nederste serviet, synes den aflange minder mig lidt om begravelse, ved ikke helt hvorfor. Ellers en vildt fin ide, men er det ikke dyrt?

Hmm... Jeg tror måske du har ret i, at hvis i gerne vil have både lysestagerne og chokoladehjerterne på bordene, så bliver rosenbladende nok for meget, hvis rød ikke skal overtage :)

Ja, tror også jeg er til enten den første eller den sidste løber. Den første er bare noget dyrere :) Jeg er også selv til den kvadratiske serviet! :) Jo, det er ret dyrt! Men det er en af de ting jeg gerne vil have lov til at prioritere, for synes bare det er så flot - og tror nok han er med på ideen :D Men nu må vi se :)

Ja, tror heller ikke det er nødvendigt med rosenbladene :)

0

Annonce ♥

Jeg synes det er nogle super gode ideer du har til bordpynten.. Jeg tror jeg synes bedst om den første bordløber, mønstret virker ret enkelt på mig, så jeg tror ikke det vil blive for vildt, ellers så tror jeg nr. 3.. Jeg tror også du skal vælge enten chokolader eller rosenblade til bordet.. Du kunne jo vælge rosenblade til bordet, og så f.eks. ved gavebordet eller andre steder i rummet have chokoladerne som de er på billedet, altså en masse samlet i nogle vaser eller skåle.. Jeg tror også jeg er mest til den kvadratiske serviet, de er rigtig søde.. :)

Tak skal du have :) Nej jeg tror måske også den med mønsteret vil være flot, men tror også den helt sorte vil være flot :) Det kan manden få lov til at afgøre, så han vælger nok den billigste ;)

Du siger noget, det var en god ide.. Hmm, men nu bliver jeg jo helt i tvivl, hehe.. For ja, det er nemlig også rigtig flot som på billedet :)

0

Forresten, ny opdatering..

Vores fotograf sprang fra i søndags, efter for anden gang at få datoen, hvor hun så pludselig ikke kunne.. Hmm øv, så nu er jeg lige ved at se på forskellige andre løsninger ;)

0

Annonce ♥

øv øv det var da godt nok træls

Ja det er ret træls. Har en mulig løsning på hånden som min veninde lige skal finde ud af, men fotografen er lige på ferie.. Hvis hun ikke er ledig, så må vi jo op og give noget mere for det.. Jeg vil i hvert fald gerne have nogle on location billeder og sådan..

0

ÅH NEJ! :shooter: Det var da godt nok irriterende. Men hvis hun er så distræt, så var hun nok heller ikke den bedste til jeres store dag.

Hehe nej, det har du nok ret i ;) Vi skal nok finde en anden løsning, det skal jo bare snart findes med den populære dato :)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke med købene :)/>

Er total vild med din taske, hvor er den bare super flot :thumbsupsmileyanim:/>

Tak - også mig.. Har ledt super længe, men den rigtige var der bare aldrig.. Men pludselig den anden dag, bang - så var den der.. Endda på tilbud.. Så den blev hurtig bestilt, og modtaget i dag :)

0

Ej hvor træls med fotografen :(/> Men godt der er god nok tid til at finde en ny :)/> Sikke en masse fine ting du har fået dig :)/>

Ja det er rigtig træls! Har ikke rigtig fundet en løsning endnu desværre.. Jo, hvis budgettet var større, er det jo meget nemt, Hehe.. Men det skal nok komme :)

Og tak :)

0

Annonce ♥

Super fin planlægningstråd du har fået lavet :-)

Super flot kjole du har valgt, og så kan det godt være jeg er nødt til at hugge blomster ideen :-) vi kører rød hvis tema, og havde i forvejen valgt røde roser, til brudebuket og så måske hvide roser og rød gerbera men må sige de callaer er flotte også. Glæder mig til at se mere :-)

0

Super fine smykker, hjertetemaet står jo perfekt til bryllup.. Også rigtig fint strømpebånd.. Er helt vild med din taske, hvor har du købt den?

Jo tak, synes jeg nemlig også :)

Ihh tak, jeg elsker den også! Har ledt og ledt, men havde opgivet.. Pludselig var den der bare :) Eeeelsker den! Har købt den på happievent.dk til 157,50 + porto.. Der er EN tilbage, så skynd dig hvis du skal have den :)

0

Super fin planlægningstråd du har fået lavet :-)

Super flot kjole du har valgt, og så kan det godt være jeg er nødt til at hugge blomster ideen :-) vi kører rød hvis tema, og havde i forvejen valgt røde roser, til brudebuket og så måske hvide roser og rød gerbera men må sige de callaer er flotte også. Glæder mig til at se mere :-)

Tak skal du have for alke komplimenterne :)

Du stjæler bare Ole de ideer du vil, har jo selv stjålet dem andre steder fra ;)

0

Annonce ♥

Puha! For en uges tid siden blev der meldt ud at der ville komme stor fyringsrunde på min kærestes arbejde. Hver 6. Medarbejder, 35 mennesker skulle fyres.. Så vi har virkelig været nervøse.. Dels fordi det jo ikke er rart at miste sit job/være arbejdsløs, fordi det ville betyde rigtig meget for vores økonomi, og sidst men ikke mindst, fordi der jo slet ikke ville blive noget bryllup - i hvert fald ikke det planlagte af slagsen.. Gift kan man jo altid blive ;) Men en masse er jo arrangeret og folk er informeret osv..

Men afgørelsen kom så her i aftes/nat (han er på nathold).. Han blev ikke fyret!! Hold da op hvor blev jeg lettet!!!! For ja, selvfølgelig kunne vi leve uden det bryllup, men en fyring er jo bare lort i sig selv!! Natholdet blev lukket og han kom på aftenhold, hvilket betyder at vi ikke får set hinanden til dagligt, men sådan er det! Vi er så lykkelige for at han undgik en fyring! Og så kan vi jo nyde hinanden ekstra meget i weekenderne ;)

Skulle lige ud med min glæde og lettelse!!!!!! :) <3

0

Puha! For en uges tid siden blev der meldt ud at der ville komme stor fyringsrunde på min kærestes arbejde. Hver 6. Medarbejder, 35 mennesker skulle fyres.. Så vi har virkelig været nervøse.. Dels fordi det jo ikke er rart at miste sit job/være arbejdsløs, fordi det ville betyde rigtig meget for vores økonomi, og sidst men ikke mindst, fordi der jo slet ikke ville blive noget bryllup - i hvert fald ikke det planlagte af slagsen.. Gift kan man jo altid blive ;) Men en masse er jo arrangeret og folk er informeret osv..

Men afgørelsen kom så her i aftes/nat (han er på nathold).. Han blev ikke fyret!! Hold da op hvor blev jeg lettet!!!! For ja, selvfølgelig kunne vi leve uden det bryllup, men en fyring er jo bare lort i sig selv!! Natholdet blev lukket og han kom på aftenhold, hvilket betyder at vi ikke får set hinanden til dagligt, men sådan er det! Vi er så lykkelige for at han undgik en fyring! Og så kan vi jo nyde hinanden ekstra meget i weekenderne ;)

Skulle lige ud med min glæde og lettelse!!!!!! :) <3

Ej hvor dejligt - Selvfølgelig øv for de, der så blev fyret i stedet, men godt for Jer :wink:

0

Pyyyyha sikke en gyser :)

Dejligt at det ikke var ham som røg, selvom det selvfølgelig er surt for de andre.

Det der med dag-aften jobs er faktisk ikke så slemt. Til tider kan det være det lidt irriterende at tingene skal planlægges lidt bedre, men man finder hurtigt en rutine. :)

0

Skulle lige ud med min glæde og lettelse!!!!!! :)/>/> <3

Ej hvor dejligt - Selvfølgelig øv for de, der så blev fyret i stedet, men godt for Jer :wink:/>/>

Tak skal du have søde! Ja det er rigtig træls, fandme en lorte julegave at få!! Er bare rigtig glad for at han ikke skulle have det nederlag!

Edited by Backkat85
0