Backkat85

T & K 7-9-13 Beretning part 4, 5 og 6 + nye billeder part 2!

806 posts in this topic

Pyyyyha sikke en gyser :)/>

Dejligt at det ikke var ham som røg, selvom det selvfølgelig er surt for de andre.

Det der med dag-aften jobs er faktisk ikke så slemt. Til tider kan det være det lidt irriterende at tingene skal planlægges lidt bedre, men man finder hurtigt en rutine. :)/>

Ja, det har godt nok ikke været en sjov uge, i uvished :( Og ha, det er rigtig surt og synd for de andre :( Men er jo selvfølgelig bare glad på hans vegne :)

Vi har før prøvet at han var på aftenhold og jeg synes det er skod! Man ser jo aldrig hinanden! jo, i weekenderne selvfølgelig ;) Men det har sgu ingen betydning nu, når han er gået igennem en fyringsrunde!! Det klarer vi snildt ;) Så nyder vi bare tiden sammen i weekenderne endnu mere ;)

0

Annonce ♥

Sikke meget du hår fået tilføjet siden jeg sidst var forbi!

Hvor er det dejligt at han kunne få lov at beholde sit job:-)

Jeg er fuldstændig vild med kjolen til dig. Hold op hvor komplimenterer den din krop på bedste vis:-) Og hvor er det bare fedt at din far ville være en del af kjole-prøvningen!!! Er desuden helt vild med de røde chokolader - jeg leder efter lignende i sølv så sig endelig til hvis du skulle støde på nogle;-)

0

Sikke meget du hår fået tilføjet siden jeg sidst var forbi!

Hvor er det dejligt at han kunne få lov at beholde sit job:-)

Jeg er fuldstændig vild med kjolen til dig. Hold op hvor komplimenterer den din krop på bedste vis:-) Og hvor er det bare fedt at din far ville være en del af kjole-prøvningen!!! Er desuden helt vild med de røde chokolader - jeg leder efter lignende i sølv så sig endelig til hvis du skulle støde på nogle;-)

Hehe, ja lidt har jeg da fået skrevet ;)

Åh, det var dog den dejligste kompliment jeg længe har fået!! TAK :) Er glad for at du synes om kjolen, og at du synes om kjolen på mig ;)

Jeg skal nok sige til med chokoladerne, vil straks gå ind og søge nu ;)

0

Annonce ♥

Ej puha da det var da en være en, men godt han ikke blev fyret.. Og træls at i nu ikke ser hinanden udover i weekenden..

Ja, det var godt nok bare skønt!

Og ja det med at vi så ikke ses, er jo knap så fedt.. Men det betyder ingenting, i forhold til hvor bange vi var for at han ville blive fyret.. Så må vi nyde weekenderne endnu mere ;)

0

Annonce ♥

Tillykke med milepælen til jer søde :cheerleader3::denmarkflag:

Mange tak søde! Så kommer vi jo også tættere og tættere på jeres dag!! :cheerleader3:

ja selvom der dog stadig er noget tid endnu

Ja, det varer lige et par dage endnu ;) Men hva, vi kommer jo tættere på for hver dag der går ;) Og tiden flyver sgu afsted, så lige pludselig, så er det også din store dag :)

0

Annonce ♥

Tillykke med milepælen til jer søde :cheerleader3:/> :denmarkflag:/>

Mange tak søde! Så kommer vi jo også tættere og tættere på jeres dag!! :cheerleader3:/>

ja selvom der dog stadig er noget tid endnu

Ja, det varer lige et par dage endnu ;) Men hva, vi kommer jo tættere på for hver dag der går ;) Og tiden flyver sgu afsted,

så lige pludselig, så er det også din store dag :)/>

Ja det er rigtig sad forleden og tænkte wow nu det jo 2013 og så de jo næste, alle de ting vi snakker om skal snar igang.. Men tiden går vel hurtigt ja.. Tænkt snart er det snart din tur

0

Så blev det tid til en opdatering.. En dejlig en af slagsen!! :cheerleader3:

Fotofrafen er ENDELIG kommet på plads - Jubiiii..! Jeg havde jo helt fra starten en bekendt som skulle tage billeder af os, som der var styr på.. Indtil hun pludselig ville have datoen (som hun havde fået), og så ikke kunne alligevel..

Derefter begyndte jeg jo at søge på en masse forskellige muligheder, se på priser, osv..

Men jeg har så en veninde hvis veninde er fotograf og rigtig dygtig - hende snakkede hun med, og hun lød rigtig interesseret, men derefter hørte hun bare ikke fra hende i rigtig lang tid.. Så søgte selvfølgelig videre på de andre muligheder imens, og fandt en nyopstartet fotograf her i Kolding, som er rigtig dygtig - og (vigtigst af alt, hehe) med rigtig gode priser! :wink:

Så ham skrev jeg lidt frem og tilbage med, men ventede jo stadig på svar fra hende den anden..

Men da mig og H2B syntes vi havde ventet længe nok, besluttede vi os for, at booke ham jeg havde skrevet med - da det jo trods alt er en stor bryllupsdag, og vi derfor ikke kan strække det alt for længe! :rolleyes: I mellemtiden havde hende den anden så givet lyd fra sig en enkelt gang og skrevet at hun ville ringe til mig dagen efter, men gjorde hun ikke. Så tror det er helt fint, at vi satser på ham her!

Han har 3 pakker at vælge imellem, og det er stadig til diskussion herhjemme (hehe :wink:) om det skal være pakke 1 eller 2, men det kan vi jo altid beslutte os for! Jeg så jo selvfølgelig aller helst, at vi havde en fotograf HELE dagen, så vi ikke gik glip af et eneste minde, men kan godt se det er alt for mange penge at bruge, og er sikker på at gæsterne nok skal få taget en maaasse billeder også :thumbsupsmileyanim:

Så vi skal lige have afgjort om vi skal have:

pakke 1 - gæsternes ankomst, kirken og 1-2 timers fotografering on location bagefter

eller

pakke 2 - ovenstående + 4 timers fotografering til receptionen/festen..

Desuden har vi også lige haft besøg af hende i går som skla lave maden, og fik snakket ligage med ideer om mad, og personale og sådan.. Det var en rigtig god snak vi fik, og vi fik snakket ind på menuen, som bliver;

Forret: Noget laks af en slags med hjemmebagt brød

Hovedret: Oksehøjreb med noget ala hasselback kartofler, sovs, sukkerærtesalat og ovnbagte grøntsager

Dessert: Bryllupskage :heart:

Og til natmad snakker vi om boller (som hun også vil bage, så de er helt friske) med noget lækkert pølsebord :)

Desuden har vi fået købt lys og spejlfade, bordløbere, lidt konfettipynt, topfigur og H2Bs tøj, da alle tingene var på tilbud - det er rigtig rart, at kunne sætte flueben ved en masse ting :wink:

Og ja, har jo puslet rigtig meget med lys til bordene, men det blev til runde spejlfade og hvide bloklys - det bliver rigtig flot, tror jeg :)

0

Sikke en masse dejlige ting i har fået styr på :)

Lækkert mad i skal have jer :)

Forstår virkelig godt jeres valg af fotograf, jeg ville ikke være så tryg ved hende der aldrig kontakter jer.

Forstår godt at du gerne vil have fotograf så meget så muligt, så man får nogle super billeder af jeres store dag, det sker trods alt kun en gang (forhåbentlig ;))

Jeg ville virkelig også ønske jeg havde styr på bordpyntet, synes det er en post der hjemsøger mig lidt ;)

0

Annonce ♥

Sikke en masse dejlige ting i har fået styr på :)/>

Lækkert mad i skal have jer :)/>

Forstår virkelig godt jeres valg af fotograf, jeg ville ikke være så tryg ved hende der aldrig kontakter jer.

Forstår godt at du gerne vil have fotograf så meget så muligt, så man får nogle super billeder af jeres store dag, det sker trods alt kun en gang (forhåbentlig ;))

Jeg ville virkelig også ønske jeg havde styr på bordpyntet, synes det er en post der hjemsøger mig lidt ;)

Ja, det er skønt! Der falder en sten fra mit hjerte hver gang jeg kan sætte et flueben ;)

Lige præcis den post med bordpynten har også givet mig rigtig mange "bekymringer" og er bare SÅ glad for at den er på plads og at det meste af det ovenikøbet er købt :) Men hold kæft, hvor er det bare dyrt, lige meget hvad man gør ;) Hehe..

0

Annonce ♥

Sikke en masse dejlige ting i har fået styr på :)/>/>

Lækkert mad i skal have jer :)/>/>

Ja, det er skønt! Der falder en sten fra mit hjerte hver gang jeg kan sætte et flueben ;)

Lige præcis den post med bordpynten har også givet mig rigtig mange "bekymringer" og er bare SÅ glad for at den er på plads og at det meste af det ovenikøbet er købt :)/> Men hold kæft, hvor er det bare dyrt, lige meget hvad man gør ;) Hehe..

Ja, jeg synes godt nok også det jeg drømmer om bliver dyrt, men meget af det kan jeg til gengæld sælge videre efter brylluppet :) Men jeg skal også bare lige have mig taget sammen til at få besluttet mig og få det købt, så jeg også kan få den sten fra hjertet :)

0

Sikke en masse dejlige ting i har fået styr på :)/>/>/>

Lækkert mad i skal have jer :)/>/>/>

Lige præcis den post med bordpynten har også givet mig rigtig mange "bekymringer" og er bare SÅ glad for at den er på plads og at det meste af det ovenikøbet er købt :)/>/> Men hold kæft, hvor er det bare dyrt, lige meget hvad man gør ;) Hehe..

Ja, jeg synes godt nok også det jeg drømmer om bliver dyrt, men meget af det kan jeg til gengæld sælge videre efter brylluppet :)/> Men jeg skal også bare lige have mig taget sammen til at få besluttet mig og få det købt, så jeg også kan få den sten fra hjertet :)/>

Hehe ja kender det godt :) Synes egentlig ikke jeg vælger de dyre ting, men det render sgu bare op sådan noget :)

0

Jeg var for noget tid siden i Tønder og spise med min mor, hvor vi gik forbi Askepot og Valentino.. Der så jeg et par sko, som jeg bare var helt vild med!! Men butikken var lukket, så kunne kun se ind af vinduet..

Jeg skrev derfor en mail til dem dagen efter for at høre lidt om mærke og pris, måske kunne jeg finde dem på nettet.. For det var jo langt at køre igen uden at kende pris og sådan.. Hun skrev tilbage at de kostede 998, øv, det var jo mange penge for et par brudesko, især da jeg jo havde købt et par.. (For 275 kr..)

I forgårs skulle vi så have været afsted til restauranten igen, så sent at vi ikke kunne nå at kigge inden lukketid- men da en anden aftale blev aflyst, tog vi afsted i går, så kunne vi også lige nå at kigge på de sko..

Jeg skulle egentlig bare lige kigge på dem, og så håbe på at de alligevel ikke var så flotte at jeg gad bruge 1000 kr på dem... Da jeg så kom hen til vinduet, tænkte jeg bare endnu mere wow - og gik ind for at se dem..

Hun fandt dem, og sagde så til mig, det er altså sko til over 2000 kr! Hmm, der stod jeg så med endnu mere åben mund, da jeg jo havde syntes at 1000 kr var maaaange penge, og kunne ikke forstå det pga den mail.. Men nå, så skulle jeg jo ikke prøve dem, skulle sgu ikke stå der og forelske mig i et par sko til over 2000, som jeg slet ikke skulle have!

Hun tjekkede lige prisen for en sikkerheds skyld, da den jo ikke stemte overens med det den anden havde skrevet i mailen - og kom tilbage, jo de koster altså 2500!!! Det viste sig at være stiletter med ægte skind i sålen, håndsyet pynt osv..

Men så sagde hun sgu at da hun kun havde et par tilbage (min størrelse!!), så kunne jeg få dem til 1000, da den anden jo havde lavet fejlen!!

Så det var jo værd at overveje! Et par unikke sko, ikke alle render rundt med!

Så jeg prøvede dem, og købte dem.. Ups, haha!!! Men elsker dem... Og så giver de mig også noget mere højde end de andre jeg havde købt, hvilket er er plus, da jeg jo er meget lav.. Og fortryder ikke et eneste sekund.. Man skal vel kun giftes en gang ;) !

post-62448-0-78519000-1359137520.jpg

0