carinablicher

Carina og Jesper 29-09-12 de officieller billeder!

43 indlæg i dette emne

Nå nu må jeg igang med min beretning!! vi havde en helt fantastisk, ubeskrivelig, skøn dag vi aldrig vil glemme!!! og glæder mig til at fortæll jer om det hele!!!

jeg har lidt svært ved det, for vil stadig ikke have at det er slut!! og jeg lever stadig ovenpå en masse lykke!!

Vi har stadig ikke fået alle billeder fra festen, men kan starte med at give jer de officieller billeder!

vi havde Jespers onkel til at tage billederne af os... han er mega dygtig amatør og det kostede gratis... vi har fået de skønneste billeder, men vil lige sige at det kan godt betale sig at have en proff. som lige ved hvad der skal ske... inde i mit hovede mangler jeg desværre en masse billeder... eller sagt på anden måde... jeg ville rigtig gerne have flere billeder i flere forskellige stillinger!

men nu kommer de,håber i er klar til billedespam... håber i synes om dem :wink:

post-49013-0-92121200-1350934451.png

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

NØEJ, hvor er I smukke Carina :loveshower: jeg synes nu han er sluppet ret godt fra det, ham onkel...

Det billede hvor I sidder ned og børnene kan ses "bluret" i baggrunden, det er da bare fantastisk :cheerleader3: Din søn ser hammer sød ud....

Arhmen altså, skønne billeder, skøn familie :heart:

Redigeret af dofo
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer