Mette-keuter

mine invitationer :-)

26 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Du kan nok få et bedre indblik i dem inde under diy... Der har de lavet skabelon og det hele bar i sort og pink. Jeg fandt den faktisk på youtube. Søg : diy bryllupsklar invitation, så burde den komme frem :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har regnet ud at med alt materiale er der ca. For 12 kr pr. Invitation og vi skal lave 30. Det skal siges at det sorte og råhvide pap er købt hos vores lokale hobbyforretning, så de koster kun 1 kr stykket, i forhold til bog og ide der tager noget mere... :-)

Det er en stor opgave for der er mange detaljer, men hvis man har tiden er det helt klart det værd!! Men er glad for jeg er begyndt 7 mdr. Før så jeg kan lave en lille smule hver dag, så jeg ikke kører surt i det!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Papiret vi har skrevet selve invitationen, oplysninger osv på, er noget specielt " glimmeret" papir i farven ivory fra bog og ide.. Det er helt klart det dyreste på invitationen for de koster 30 kr for kun 8 stykker..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig flotte invitationer osv. Det er et stort arbejde men det nu også lidt hyggeligt. Men ja man skal helt klart have tiden (og lysten/temperament) til at lave det selv. Jeg er li igang med de sidste invitationer som jeg gerne skulle have sendt ud sidst på mdr - når det er gjort vil jeg også li lægge billeder ind her af alt det jeg er igang med :o)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer