Du og Jeg

Juletøj - specielle krav!

9 indlæg i dette emne

Hej tøser :)

Jeg kunne godt bruge lidt inspiration, eller ideer til hvad jeg skal have på juleaften..

Normalt så elsker jeg kjoler og høje hæle. Jeg benytter enhver lejlighed til at have en lækker kjole på - og gerne en der fremhæver babs og nutte.

Nu er situationen bare den, at jeg i år skal på arbejde d. 24/12 fra 15.30 til 23. Og eftersom jeg arbejder i hjemmeplejen, er en nedringet kjole virkelig upassende, og højhælede sko er virkelig upraktiske.

Sååå.... Har i nogle ideer til, hvad der ser skide godt ud, men samtidigt fungere når man skal tørre rumper, køre bil og gå rundt udenfor i koldt vejr?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et par leggins, lækre støvler (sværger selv til angulus, men det må være pædagogen i mig og trangen til fodformede sko - mums for fusserne :) )

Og så en strikket kjole/lang bluse....

eller tight jeans og et par korte læderstøvler og en lækker strik :)

Eller gå all in med et sødt julemandskostume og en sæk med små æsker chokolade til de ældre :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er enig i at en rød stikkjole med matchende smykker og langer sorte støvler ville se både pænt juleagtigt og anstændigt ud.... Hvor er det sødt og betænktsomt af dig at tænke på at klade dig og glæde de gamle på selveste juleaften !!!!! Sådan burde alle tænke.....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha... Ja det lyder jo super fint. Og dyrt. Hehe... Jeg ejer intet strik, og jeg har heller ikke nogle pæne støvler.

Måske man skulle den ide med at gå all-in. Jeg kan da klaske nogle extensions i håret og lave nogle lange fletninger, samt tage en nisse-hue på. Er det for barnligt, eller tror i det ville falde i god jord?

Selvfølgelig skal jeg da se lidt speciel ud. Hvis de er hjemme betyder det jo, at de ikke har familie at tage ud til, og så mener jeg altså det er vigtigt at gøre noget ekstra den dag. De er altid så søde ved mig, så det må da være på sin plads, at give lidt igen :)

Jeg har aldrig haft en nissehue på i mine teen-age og voksne år. Og jeg er nu ret ligeglad med julen - men derfor kan jeg da godt oppe mig lidt den dag. Og selvom jeg skal ligne en "klovn" :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha... Ja det lyder jo super fint. Og dyrt. Hehe... Jeg ejer intet strik, og jeg har heller ikke nogle pæne støvler.

Der er god tid til jul så du kan godt nå at strikke en simpel rød kjole :-P

Tvivler på at det bliver kønt. Jeg kan ikke strikke, så det bliver noget rod, at sidde og binde garn sammen med nogle pinde :lol: Men hey - jeg er da villig til at give det et forsøg...

Redigeret af Du og Jeg
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer