Calera

Så fandt jeg KJOLEN

9 indlæg i dette emne

Puha kan næsten slet ikke forstå det, og sidder lige nu og tuder igen af lykke bare over at jeg kan skrive dette her: Jeg har fundet KJOLEN!

Igår var jeg hos Cinderella, og det hele foregik som i en drøm... De var bare SUPER søde derude, og gud nogle smukke kjoler de har....

Så jeg prøvede og prøvede og prøvede, nogle var jaaa, andre måske, og nogle nej... Da jeg var igang med at prøve den sidste kjole som vi havde fundet frem, sagde hun "Jeg har en kjole som jeg lige har fået hjem, jeg har ikke set den på nogen før, så vil du ikke lige prøve den" jeg sagde at det ville jeg gerne.

Da jeg fik den på tænkte jeg wauw, Men holdte stadig lidt igen, for vi havde jo allerede valgt tre "ja" kjoler som skulle prøves igen... Men jeg kunne mærke at det var den jeg var mest ivrig efter at gå ud og vise min veninde og mor, og da jeg stod og kikkede i spejlet var der også bare et eller andet... Da jeg så skulle have den af igen gik vi ind i rummet, og jeg fik følelsen af NEJ den skal IKKE af igen... Jeg ville bare have den på altid... Det var også den eneste kjole hvor jeg tænkte på hvordan den mon så ud når jeg sad ned, og det undrede mig også lidt... Nå men jeg fik den af, og skulle prøve de andre "ja" kjoler igen, men jeg kunne bare ikke få den anden kjole ud af hovedet... Alt handlede KUN om den kjole... Så jeg fik den på igen, og så kom det store rungene JA i mine tanker, der var ingen tvivl... Og da jeg denne gang kom ud for at vise den til min veninde og mor kom alle de tårer som jeg ikke havde kunne forstå ikke kom tidligere... JEG HAVDE FUNDET KJOLEN :D :D:D

Vi blev enige om nogle mindre ændringer, og kjolen blev bestilt,,, Nu kan jeg slet ikke vente til Januar hvor jeg skal have en ny tid og vi skal finde de endelige ændringer...

Ville lige dele min kjolelykke med jer andre :D

Mange brudehilsner fra Calera

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer