Speedy

2012 november - december brude...Er i klar?

12 indlæg i dette emne

Er rimelig ny herinde, hele planlægningen af vores frokostbryllup+ reception er gået ret stærk( planlægningen startede sidst uge i sep) - skal giftes 10.11.12. I dag har jeg fået styr på hår og makeup. Er ved at lave "pynt" til min kjole. Så tror der bliver styr på det;-)

Så er bare lidt nysgerrig.. Hvordan går det med evt nov-dec brude....må jeg høre?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er rimelig ny herinde, hele planlægningen af vores frokostbryllup+ reception er gået ret stærk( planlægningen startede sidst uge i sep) - skal giftes 10.11.12. I dag har jeg fået styr på hår og makeup. Er ved at lave "pynt" til min kjole. Så tror der bliver styr på det;-)

Så er bare lidt nysgerrig.. Hvordan går det med evt nov-dec brude....må jeg høre?

Først velkommen til og tillykke med dit forestående bryllup.

Vi er rimelig langt, jeg skal være mere eller mindre færdig ugen inden vores bryllup, da min familie kommer og jeg gerne vil være sammen med dem. Skal have ordnet hår onsdag og så prøveopsætning fredag næste uge, så det skulle der være mere eller mindre styr på.

Mangler stadig makeup, få tilrettet kjole (bliver gjort i denne uge af svigermor), lave fotovæg og bestille blomster (ved hvad jeg vil have og har kontakt med dame, men skal mødes med hende onsdag) ellers tror jeg kun det er småting der mangler :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Halløjsa :) Her skal vi også giftes 10.11.12 og er ved at være klar. :)

Bordhæfter, favour-æsker,dug, oppyntning osv er på plads. Nu skal der bare bestilles blomster, købes kaffe, sukker og fløde.. Du ved sådan nogle små ting. :)

Nåå jo og så mangler jeg lige morgengaven til min H2B men fotografen har billederne endnu :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi er også blandt de heldige, som skal giftes 10.11.12 og iih hvor jeg altså glæder mig!!! :loveshower:

Hmm, vi mangler en hel del, men det er egentlig forventet, så der er ingen, der stresser..

Har først fået de sidste svar i dag, så nu er jeg lige ved at knække koden til bordplanen (desværre var der et par uventede afbud :( ) og så skal de sidste bordkort laves færdige. Derefter er der projekt bordpynt med risposer, små sutter med navneskilt (da vi skal have barnedåb samtidig) og menukort. Heldigvis har jeg en masse gode hjælpere og så hjælper det også lidt på det at jeg er på barsel :)

I morgen eller tirsdag skal jeg have min frisør under 4 øjne og ha købt det sidste ind til håret, så det er på plads.

Onsdag skal vi snakke med præsten og derefter informere de involverede i hvordan det kommer til at foregå.

Fredag skal jeg ind og hente min kjole fra tilretning (og den passer forhåbentlig perfekt :) ) og så er alt tøjet vist på plads!

Derudover mangler H2B at få styr på blomsterne og musikken, men er sikker på at det kommer i hus inden for et par dage :)

Så der mangler en del, men igen stress endnu :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

her er jeg en del med men men er kun ved at være færde med borhæfter, og er igang med at finde ud af hvordan kirkehæfterne skal være,

så er der alt med borplanden som skal laves, skrive borkort, og bestille blomster og min brydebuket,,,også en masse småting som altid vil komme,,

så er godt med

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er næsten færdig med vores bordhæfter og så mangler jeg ca 1 fjerdel af kirkehæfterne. Bordkort, bordplan, bordpynt, favouræsker og drikkevarer samt blomster er på plads.

I dag ska jeg et smut i ikea med min mor da vi lige mangler nogle duge og nogle rammer. Og så ska vi købe chips og kaffe. Så ska vi ha lavet drinkskort, barregler, ha købt gæstebog, syet tyl sammen til lofterne og ordnet stoflommetørklæder til damerne.

På mandag skal hele familien til frisøren, næste onsdag ska jeg ha lavet negle, torsdag henter vi nøglerne til lokalerne, fredag skal hele dagen bruges på opppyntning og så er vi så småt ved at være fremme ved dagen! :)

Jeg sys vi er rimelig godt med, så jeg er helt rolig. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for jeres svar...kan se at flere af jer har mere at se til med favourbokse, bordkort osv Men hyggelig læsning. Jeg har lige bestilt loftbannere i hvid organza og hvide store ponpon'er til loftet. Glæder mig til at pynte...;-) Håber at kunne få lidt viner stemning frem i vores garage;-) Har varet i skoven og samle kogler og grene som skal have lidt snespray.

Har i et tema...og ideer til vinter opdyngningen?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg så i IKEA i dag at de har sådan nogle snefnug-lyskæder! Jeg så desværre ik hvad de kostede men nøjs de var fede!! Havde vi haft vinter tema havde jeg klart sku ha sådan nogle! :)

Vi har ikke som sådan et tema, kun i farver. Det blir meget enkelt, sort/hvid med en smule rød.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, alle I dejlige nov-dec-brude.... nu er det lige om lidt!!!

Jeg er jo også med på 10-11-12-holdet og glæder mig helt vildt!!

Status: bryllupstalen skrevet, pynten er på plads, kjolen har fået de sidste tilretninger, skoene er (næsten) gået til og vi er i gang med at øve brudevals. Så nu mangler vi bare at lave en portion hjemmelavede snebolde og de sidste popcakes til vores vinter-slikbuffet :) Og så skal vi liiiige have lavet bordhæfterne færdige!

Imorgen står den på prøveopsætningen hos frisøren og i onsdags lagde min veninde prøve-makeup :thumbsupsmileyanim:

Masser af vinter-tema-inspiration kan findes i min tråd - værsgo at kigge! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ih hvor er det hyggeligt at der er så mange med på 10.11.12 vognen :)

Jeg mangler nu kun de små ting som kaffe, sukker, mælk, lys :)

Fik lavet negle i går og alt pynten er pakket ned i kasser nu :) Er 100 % sikker på at jeg kommer til at savne at planlægge.. Er du vimmer jeg er blevet bidt af det - måske man skulle blive event-kordinator :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer