dorte s.

Vielsesringe online - erfaringer søges

15 posts in this topic

Kære Alle herinde :denmarkflag:

Er der nogen der har erfaringer med at købe jeres ringe online? Gode dårlige? Hvad var godt/mindre godt og er der noget I vil anbefale eller fraråde???

Jeg er ret glad for at handle på nettet, min kommende mand er mildest talt ikke vild med butikker :unsure: - desuden er Fyns Land jo lidt en ødemark.

Min forlovelsesring er One of a kind (hjemmedesignet) og er en mega skønhed, så vielsesringene skal bare være helt enkle, så jeg tænker det også kan være en hel god besparelse at hente ved nethandel.... :super:

Kh dorte :cheerleader3::loveshower::cheerleader3::loveshower::cheerleader3::loveshower:

0

Annonce ♥

Jeg har ikke selv nogle erfaringer med det, men chanti ser vist ud til at være et ordenligt sted at købe smykker :)

0

Du skal i hvert fald være 100% sikker på at de passer (der er stor forskel på ringe), og så må I ikke få dem graveret inden I har prøvet dem, for er de først graveret, så er der ingen returret (hvis ringene ikke passer). Men undersøg om der er returret selvom de ikke er graveret.

Edited by Fuglebek
0

Jeg kigger lige med her :wink:

vi har nemlig kigget på dinguldsmedonline.dk og vil gerne vide og de er okay :)

0

Annonce ♥

Hej

Jeg vil lige dele vores erfaringer. Vi har bestilt ringe fra chanti.dk og havde en rigtig god oplevelse.

Vi bestilte ringene og fik tilsendt en prøvekasse med et eksemplar af hver ring, dog ikke i den rigtige størrelse. I kassen var der så prøveringe af metal så vi kunne finde den størrelse der passede os. Vi sendte det hele tilbage og bestilte ringene i den rigtige størrelse med indgravering.

Jeg kan helt klart anbefale chanti - der er gode penge at spare.

Hilsen Karen

0

Vi har et par helt enkle Jan Jørgensen ringe (som dog ikke er købt på nettet), som i hvert fald er til at købe på nettet.. Og vi er rigtig glade for dem! Men jeg ville så ikke turde at bestille dem før i har fået målt jeres fingre hos en guldsmed og muligvis også prøvet den type ring, for der er meget forskel på hvordan der er at have på i forhold til form og bredde. Så jeg ville nok vælge at slæbe manden med til guldsmeden bare for at prøve, så kan I jo købe dem på nettet bagefter ;)

0

Hej

Jeg vil lige dele vores erfaringer. Vi har bestilt ringe fra chanti.dk og havde en rigtig god oplevelse.

Vi bestilte ringene og fik tilsendt en prøvekasse med et eksemplar af hver ring, dog ikke i den rigtige størrelse. I kassen var der så prøveringe af metal så vi kunne finde den størrelse der passede os. Vi sendte det hele tilbage og bestilte ringene i den rigtige størrelse med indgravering.

Hilsen Karen

Det lyder til at være rigtig godt :) rigtig smart med en prøvekasse, kom den bare? eller var det noget i valgte? :)

0

Annonce ♥

Når du bestiller vielsesringe hos Chanti skal du vælge om du vil have en prøvekasse eller ej. Du kan læse om det på hjemmesiden http://support.chanti.dk

Okay 1000 tak :)

0

MANGE tak for besvarelserne! :loveshower:

Det er netop chanti jeg har kigget mest på - havde godt set at de har en prøvebox. Synes også deres udvalg er ret stort.

Mon nogen er blevet skuffet derude???

Kh dorte

0

Jeg vil lige slå et lille slag for Ege Design som er annoncør herinde. Han har rigtig mange fine ringe, til MEGET fornuftige priser og jeg har hørt om flere om har ordnet alt pr mail og fået ringe som var helt perfekte, endda også nogen som de selv har designet.

0

Jeg er helt enig med Living. jeg har bestilt min vielsesring fra Egeart (du kan evt. se den i min tråd). Den er super enkel - men alt det jeg ønskede mig. Gav 2500,- for en 14karat hvidguldsring på 3mm med en 0,02 karat diamant (havde kigget på scrouples dér havde "den samme ring" til 3600,-). Jeg bor på sjælland så al vores samtale gik over mail. Ringen er præcis som jeg ønskede:-)

0

Annonce ♥

Har købt vores hos chanti og har KUN gode erfaringer...

0

Hej

Hilsen Karen

Præcis samme gode oplevelse her.. Kan kun anbefale Chanti..

0

Jeg tilslutter mig koret af Chanti-tilhængere! :)

Vi købte også vores vielsesringe hos Chanti og har været fuldt tilfredse, vi fik også prøveboksen først. Det fungerer rigtig fint, og jeg synes at deres vejledning på hjemmesiden er nem at forstå.

0