Ildtiger

Nygift 6 april..... Nu er der billeder :)

146 posts in this topic

Under en uge tilbage og ingen stress (endnu) :fløjt:

Så er der sørme under en uge tilbage inden jeg bliver FRU !!!!!! og skal stå i min super flotte kjole :c166: og jeg er faktisk overrasket over mig selv at jeg ikke har fået stress på :thumbsupsmileyanim:

Min sidste uge som "single" var i går ude og spise og hygge med en veninde og min lillesøster det var så super hyggeligt og en mini PA for mig da jeg først for den rigtige efter mit bryllup :td:

Her den 3 April skal jeg ud og have lavet negle og tror desværre den ene bliver falsk da den er knækket :(

Den 4 April skal jeg til Tønder og gense min smukke kjole :a1221: og have den lavet helt færdig og med hjem den dag :biggrin:

Og vi kan også godt brudevalsen nu :loveflag:

Musikken kontakter mig den her uge og så skal vi have aftalt det endelige musik valg de skal spille

Vi skal lige have limet velkommen sang bag på bordkortene :)

Fredag skal hyttens gøres ren så der ikke er hunde og katte hår overalt på gulvet :blink: når jeg nu Lørdag skal rende rundt i min kjole herhjemme og Fredag skal vi også op og stille bordkort op på de forskellige borde :)

Så jeg vil sige at vi er faktisk klar lad bare lørdag komme an nu :a1221: det er jo kun de sidste små ting der mangler :lol:

Næste opdatering bliver billeder fra dagen :biggrin:

0

Annonce ♥

Hej

Jeg gifter mig samme dag som dig, og heller ingen stress her. Har dog en del mere at se til da jeg er en "gør det selv bedst type" så jeg har mange ting at nå. Der i blandt en sang til min kommene mand der skal øves og lidt blomster dekorationer der skal laves og 1 kg der gerne skulle smides. Rigtig god dag til jer vi glæder os til billeder.

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej alle sammen :loveshower:

Mange tak til jer der har ønsket tillykke vi havde simpelthen en fantastisk dag :a1221:

I for lige et hurtigt RÅ billede fra fotografen og senere kommer der beretning fra dagen :)

MEN Her er mig og min skønne mand

post-58580-0-08026300-1365358462.jpg

1

Åh jeg var slet ikke på nettet igår til at ønske tillykke :( Stort forsinket tillykke med dagen i går, jeg håber den var fuldkommen eventyrlig fantastisk. Så flot billede, og din kjole er bare så flot! Jeg glæder mig til at læse din beretning - i morgen, ikk?? :wink::tunge:

0

Åh jeg var slet ikke på nettet igår til at ønske tillykke :( Stort forsinket tillykke med dagen i går, jeg håber den var fuldkommen eventyrlig fantastisk. Så flot billede, og din kjole er bare så flot! Jeg glæder mig til at læse din beretning - i morgen, ikk?? :wink::tunge:

Arrrgh ikke lige i morgen :o skal lige selv have bearbejdet alle indtryk :loveshower:

0

Annonce ♥

Betretning fra den sidste uge og vores bryllupsdag.

Så er det vist på tide at jeg for skrevet en beretning inden jeg glemmer den

Den sidste uge før :

Den sidste uge før blev der gjort rent i hytten.

Onsdag den 3 April kom hunden ned til hans mor for at blive passet (aka ved min svigermor og far) og fik også lavet negle der så de var fine til dagen

Katten blev så vidt muligt holdt ude af stuen så der ikke lå hår over alt, men der blev alligevel støvsuget godt og grundig flere gange

Torsdag blev hele dagen fra kl 10 til 17.30 brugt i tønder der skulle kjolen rettes til så den kunne passe min gravide mave :heart: så mig op kl 7 for at hente Svigermor til kl 8 så vi kunne komme afsted sydpå mod tønder

Fredag blev der slappet lidt af fik morgengaven til min mand hentete og min lillesøster og hendes kæreste hentede jeg i Esbjerg så de kunne underholde mig og hjælpe med at gøre rent :biggrin: Jeg var også forbi min Mormor og Morfars gravsted fuck det var hårdt :boohoo: ville så gerne have haft dem med til mit bryllup min Morfar ville have været så stolt, og min Farfars gravsted når jeg nu var i Esbjerg så blev det lige klaret med tårer i øjenene og en blomst ved deres gravsteder havde bare brug for det

Fredag aften skulle mig, min lillesøster og hendes fyr ud og spise vi afleverede min kommede mand ved hans mor og far og der gik det så lidt mere op for mig hvor meget jeg ville komme til at savne ham indtil kl 14,30 næste dag ( :boohoo: ) så mig lidt tudefjæs der igen.

Selve vores bryllupsdag :

Jeg havde sat mit vækkeur til kl 8 da jeg skulle op have morgenmad og i bad og til frisør kl 10 jeg er så glad for at det var min rationelle lillesøster jeg havde valgt til at hjælpe mig hun sørgede for at jeg ikke fik stress, så vi fik spist morgenmad og hun fik mig jagtet stille og roligt i bad

Så kom min veninde der skulle tage billeder kl 9.30 og hun kørte mig til frisør, vi sad der over fra kl 10-12 så der blevet også taget billeder af hår og makeup imens.

Mens jeg havde været ved frisør havde min mand hentet brudebuketten og bryst buketterne.

Vi var hjemme igen kl lidt over 12 også blev vi altså nød til at få noget at spise vi var godt sultne der, fik noget at spise også havde min lillesøster og hendes fyr også været i bad og var næsten klar, hun hoppede i sin egen kjole, også blev hendes fyr jaget ind på værelset så han kunne komme i tøjet, og vi fik min kjole og sko basket ind i stuen så jeg kunne komme i den, efter jeg altså lige havde fået selvsiddende strømper på samt undertøj og strømpebånd :wink:

Så kl lidt over 13 begynde vi at få mig i min kjole så vi ikke skulle komme bagud pga. det og det gik faktisk super godt, bedre end forventet min lillesøster sagde at det var jo ligesom at snørre et par gummisko :lol: så da kl var lidt i 14 var jeg klar i kjolen og kunne bare sætte mig til at vente på at min far kom og skulle køre mig til kirken, wee ingen stress endnu og det kom heller aldrig

Kl 14.10 var min far ankommet og med sig havde han min tvilling og min mor og de havde stress på, vi fik dem heldigvis jagtet rimelig hurtig ud af huset igen, også fik vi mig læsset i bilen og afsted mod kirken vi var der præcis kl 14.30, men blev alligevel 15 min forsinket fordi præsten og kirketjeneren ikke havde snakket sammen, mine Brudepiger skulle jo gå ind før mig uden musik også skulle jeg komme derefter, så det skulle lige forklares endnu engang :blink: nå men det blev forklaret også kunne de komme ind.

Også kl 14.45 startede musikken, også var det min og min fars tur havde bare lidt mange sommerfugle i maven, men op kom vi af kirkegulvet og der stod min skønne skønne mand og så, så godt ud så jeg blev jo helt nyforelsket :a1221:

Vi kom op og fik os sat også begynde musikken og den første salme, derefter sagde præsten lidt også næste salme, efter den var slut blev vi bedt om at komme op til alteret også begyndte hun at spørge først Brian også mig, kan huske at jeg tænke da Brian svarede JA begge gange.... YES han er endelig min :blush: også skulle hun jo spørge mig jeg fik også sagt JA begge gange. Jeg var så lykkelig da vi endelig gav hånd på det og fik ringe på og gav hinanden et lille kys, vi satte os ned igen nu som mand og kone,

Der blevet sunget 2 salmer mere også måtte vi rejse os og gå ud af Kirken.

Da vi kom ud af kirken stillede vi os i den ene side også kom alle gæsterne og ønskede os tillykke, inden de gik op i forsamlingshuset og fik noget kaffe og kage at varme sig på vi fik taget lidt billeder inde i kirken

Også skulle vi afsted til den profesionelle fotograf, vi var der ude til kl lidt over 16 og fik taget en masse billeder der, i alt 142 en masse indenfor og lidt udenfor, fik cden med, med det samme, med alle råbillederne på og en enkelt han lige printede og redigere lidt i.

Også afsted mod forsamlingshuset igen hvor vi fik taget lidt billeder, også skulle vi ind og have varmen lidt, inden gæsterne kom til bords, også blev vi spillet ind på plads.

Middagen gik godt stille og roligt og der blev sunget og spist der var hele 11 sange, min mand holdt desværre ikke en tale for mig og det var nok også meget godt ellers havde jeg nok tudet, hvilket jeg ikke gjorde hele den dag er helt stolt af mig selv

Der var fine kysse rundter min mand fik flest kys da jeg skulle en del på toliet, da baby mente den skulle sparke mig i blæren under hele middagen :blink: svigermor blev nød til at jagte Brian på toilet da han slet ikke havde været afsted så der også kunne komme en kysse rundte til mig, jeg skulle også vise strømpebånd, og Brian skulle sørme også vise bokseshorts :D

Vi fik spist hovedretten også skulle kagen skæres ud og den var simpelthen så flot, der blev taget billeder inden vi begyndet at skære og mens vi skar kagen ud.

Så kagen blev også næsten spist og flere gik 2 gange derefter blev bordene rykket ud til siden og der blev gjort klar til at vi kunne danse Brudevalsen.

Vi fik gået flere rundter før vi havde alle 85 gæster med rundt i en rundkreds så vi kunne begynde at danse, og det gik super godt, fik ham kysset endnu engang da valsen var færdig, også kom hans venner og snuppede ham der skulle jo klippes i sokker :) så da de endelig fik pillet hans sko af havde han taget et par sokker på med hul i jeg kunne ikke lade vær med at tænke fuuuuck også begyndet jeg at grine, der blev også klippet ligeså stille i mit slør så ingen drama der.

Fra kl 23 spillede det fantastiske band (poppets on a string) vi havde hyret op til dans i 2 timer også var der natmad kl 01.15 bandet afsluttede og derefter sluttede festen ligeså stille da folk havde spist op og de kom og sagde farvel og tak for en super fest :)

Vi var selv hjemme kl 03 også skulle mit hår pilles ud og vi skulle af tøjet, Brian hjalp med mit hår vi fik talt det til at mit hår var sat op med 50 hårnåle :o

Vi fik tøjet af hinanden også skulle vi hygge og sove.

Vi fik hver en morgengave da vi vågnede igen, jeg gav ham et ur med hans navn indgraveret og vores bryllupsdato han gav mig det smukkeste armbånd der kunne passe til vores ringe også begyndte mine tårekanaler at flyde over og det gjorde de så on and off hele søndag, som om det først gik op for mig der hvor smuk en dag det havde været :a1221:

Tak fordi i gad at læse med alle billederne kommer senere når vi for dem hjem :heart:

0