StadigNyforelsket

Sjyden... Første billede fra fotografen

168 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Aaaah en massebandeord efter hinanden... Ringede til der hvor vi troede at vi skulle holde festen, men der er desværre allerede booket så nu skal vi se om vi kan finde et andet sted... Vil lige sige at det er noget af en udfordring når man ikke er kendt i området øv bøv altså...

Har fundet et lokale heldigvis ss.

Edited by StadigNyforelsket
0

Mums har lige snakket med dem der skal lave vores mad til bryllupet og er blevet helt sulten,,,'

Vi tænker en menu lidt i den her stil:

Forret:

Farseret rødspætterulle på salatbund, pyntet med rejer og caviar - serveres med dressing og kuvertbrød

Hovedret:
Buffet m. oksefilet, helstegt marineret kalkunbryst, farseret svinekam med krydderurter, salatbar, krydrede græske kartofler, bearnaise og whiskysauce, små kartofler i barbecuesauce med bacon, broccolisalat med solsikkekerner og bacon, Kuvertbrød.

Dessert:

Bryllupskage

0

Aaaah sådan noget skidt... Så lykkes en ting for så at få opklaret at hende der skulle sy min kjole hopper fra...

Hvor finder man så en billig kjole lige som man vil have den når man max har 4000 til det hele... øv da

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Så har jeg prøvet at være lidt kreativ, synes det blev okay taget i betragtning af at jeg har ti tommelfingre og at det er første gang jeg har begivet mig ud i at lave slør ss

Sløret er sløjfet og istedet for er der købt hårsmykke ss

0

Annonce ♥