StadigNyforelsket

Sjyden... Første billede fra fotografen

168 posts in this topic

Annonce ♥

synes jeg havde set den før, og mente også det var lilly, var bare ikke sikker

Er du begyndt at overveje kjoler?

ja meget stille og roligt.. vil gerne have stedet på plads først, men har bestemt en ide, du ved mellemlang slæb, snører i ryggen og stropløs :)

0

synes jeg havde set den før, og mente også det var lilly, var bare ikke sikker

Er du begyndt at overveje kjoler?

ja meget stille og roligt.. vil gerne have stedet på plads først, men har bestemt en ide, du ved mellemlang slæb, snører i ryggen og stropløs :)

Glæder mig til at se dit valg ss

0

Annonce ♥

Er faldet for den her fritz så skal lige se om min frisør (mor) kan hitte ud af den ss

er faldet for de her to frisurer og nu er min storesøster også med en over det ss

specielt nummer to synes jeg er eventyrlig smuk

post-55769-0-10019400-1376412187_thumb.j

post-55769-0-22189500-1378204593_thumb.j

Edited by StadigNyforelsket
0

Annonce ♥

Hvor er det en fin kjole!! Jeg synes flæserne i siden gør den lige tilpas anderledes end "alle de andre" :thumbsupsmileyanim:

H2B's sko er også rigtig fede :)

mange tak...skal prøve den i morgen med skørt under, så det glæder jeg mig til ss

0

Annonce ♥

Så har jeg lige haft en snak med manden og min mor..

Fortalte dem at jeg følte mig presset til at skulle have slør på og jeg ikke synes det var lige mig.

Har så en god forlovede der sagde at jeg ikke skulle føle mig presset, men gøre hvad jeg følte for.

Så nu er sløret droppet og istedet er jeg kommet til at købe det her hårsmykke istedet for ss,

post-55769-0-73635800-1384270013_thumb.j

0

Annonce ♥

Ved godt at der stadig er 11 måneder tilbage næsten, men kom til at købe min kjole i dag, nu er det næste projekt bare tilretning og skørt ss

Sikke en flot kjole du har fundet dig. Jeg er stor fan af flæserne på siden af den. Det glæder jeg mig til at se endnu flere billeder af i det samlede look. Jeg synes btw også at kjolen er flot med skørt under. :cheerleader3:

1

Her er de køb vi har gjort indtil videre til bordet... Der er selvfølgelig større mængder end det jeg har taget billeder af ss..

Det eneste der ikke er fotograferet er blomsterne, da de jo først skal købes op til dagen, men de bliver pink, sart lyserød og hvid ss.

post-55769-0-06803900-1384866053_thumb.j

post-55769-0-48703500-1384866068_thumb.j

0

Annonce ♥