Guest Maria M. Hansen

Hotel Strandparken i Holbæk

18 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ja vi har haft folk deroppe flere gange og jeg har også selv været der en enkelt gang. Vores indtryk er meget positivt. Flinke og positive mennesker og god betjening, Hvordan folk har oplevet i booking og planlægningsfasen (og som brudepar/gæst) kan jeg naturligvis ikke sige noget om men det ville undre mig hvis det var anderledes. Har kun hørt positivt om stedet fra såvel kunder som herinde.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Masser af ros herfra til Strandparken. Få fat i tjeneren Thormod - ham var vi heldige at have - han er virkelig professionel, jordnær og dygtig.

Han er i øvrigt også konditor, så han kan lave jeres bryllupskage, hvis I vil have sådan én.

Til vores bryllup var vi simpelthen så glade for stedet, alt forløb planmæssigt, og de var fantastiske til at organisere det hele.

Hver gang gæsterne klinkede på glassene, kom en tjener endda løbende hen til mig for at hjælpe mig op på stolen med kjolen - uden vi havde tænkt på at be´ om det - det kalder jeg initiativ og virkelig god service.

Området i Strandparken er jo fantastisk til location-billeder ligeså - og booker I restauraten får i loungen med - samt vil have den store terasse at gå ud på.

Alt i alt - kun positive ord herfra - håber I får et dejligt bryllup :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er ved at være en del år siden, men jeg ved da at min mormor har holdt både sin 50 og 60 årsfødselsdag der (hun blev 70 i år), og jeg kan huske det som rigtig hyggeligt, og at der ligger en legeplads meget tæt på hvor vi børn gik hen og legede for at det ikke blev en for lang dag.

Er jo godt nok ikke bryllup, men må da ha været godt nok hvis man har valgt stedet igen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine erfaringer er desværre ikke så gode.

Jeg har personligt været der til en firmajulefrokost, hvor jeg desværre ikke har noget godt at sige om maden. Jeg mener at det var julen 2009.

Desuden har jeg desværre hørt flere gange at venner og familie fravælger stedet fordi det virker alment kendt at der findes mange bedre alternativer i området.

Men i denne tråd lyder det som om at vi i min omgangskreds har været uheldige, men ens opfattelse afhænger jo også af forventninger. Jeg er selv til god mad og vin, og det synes jeg ikke at stedet har.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men i denne tråd lyder det som om at vi i min omgangskreds har været uheldige, men ens opfattelse afhænger jo også af forventninger. Jeg er selv til god mad og vin, og det synes jeg ikke at stedet har.

Det tror jeg så ikke. Jeg tror mere det handler om at der som regel er meget stor forskel på firmafester og privatfester. Ved firmafesterne er det ofte større selskaber og middagen er typisk noget som er overstået på 1,5 - 3 timer og lagt an på det. Når taler julefrokost er det typisk traditionel julebuffet og ikke sofistikeret/spændende mad som mange foretrækker det til bryllupsfester. Det forklarer så ikke venner og families udsagn om andre og bedre alternativer men der vlle jeg føle mig mere tryg ved direkte anbefalinger fra folk der har brugt det som ovenfor. Men jo der findes da mange gode alternativer i området afhængig af hvor langt man vil bevæge sig ud. Eksempelvis Hørby Færge Kro, Den Blå Ged m.fl. Der ligger flere her under Holbæk og omegn,

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, der findes gode alternativer - men man finder ikke et sted der har ligeså fortryllende omgivelser som Strandparken (hvis man spørger mig:-) )

Jeg bar til min søsters bryllup i november, og vi havde alle en rigtig god aften.

Der var nogle ting jeg ikke var til.. Bla. Vinen var ikke den bedste, men brudeparret havde valgt en de kunne lide. Og det er jo deres dag :-)

Alt i alt synes jeg det er et godt sted, og dejligt med overnatningsmulighed:-)

Det var bare min mening..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for din besvarelse Felinity, det er dejligt at høre at I havde et skønt bryllup! Det bekræfter os i vores fornemmelse af stedet.

Kan du så også anbefale en god lokal fotograf? :)

Hej igen Maria! Vores fotografer var fra England - så desværre, nej, ingen anbefalinger af en god lokal fotograf :) Men mon ikke der er mange at vælge imellem - blot de kan fremvise resultat af deres arbejde - og husk at gøre jer klart, hvad I forventer af fotografen efter brylluppet ligeså - hvilken type billeder, hvor mange, hvilket serviceniveau.

Held og lykke i søgningen :)

Mine erfaringer er desværre ikke så gode.

Jeg har personligt været der til en firmajulefrokost, hvor jeg desværre ikke har noget godt at sige om maden. Jeg mener at det var julen 2009.

Desuden har jeg desværre hørt flere gange at venner og familie fravælger stedet fordi det virker alment kendt at der findes mange bedre alternativer i området.

Men i denne tråd lyder det som om at vi i min omgangskreds har været uheldige, men ens opfattelse afhænger jo også af forventninger. Jeg er selv til god mad og vin, og det synes jeg ikke at stedet har.

Mmm, jeg ved, at én i min familie i sin tid brugte Strandparken enormt meget, men valgte stedet fra, da det ikke kørte godt. Der er dog i mellemtiden kommet ny ledelse, som gør, at stedet er blevet skønt igen.

Men igen - spørg efter tjeneren Thormod for at få den bedste oplevelse - det er i hvert fald ham vi trygt kan anbefale.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der ligger jo masser af fotografer under annoncørsiderne og fotograferne er ligesom os andre vant til at fotojobbene ikke ligger lige rundt om hjørnet. Flere herinde fra har brugt Palle fra Mørkøv Foto, som må siges at være lokal, og været meget glade ved det. Jeg har også selv et særdeles positivt indtryk af ham efter at have mødt ham ude ved bryllupsfesterne flere gange.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vil også lige komme med min erfaring. Mine forældres guldbryllup blev holdt på Hotel Strandparken, og der var maden, vinen og servicen i højsædet. Vi har så efterfølgende været til bryllup, og der var 2 bryllupper den aften, og da virkede det altså som om de havde gabt over for meget. Servicen var ikke helt som man kunne forvente, og der skete nogle kiksere undervejs. Men kan ikke umiddelbart anbefale et alternativ i nærheden, ja det skulle da lige være Vandrehjemmet, der synes jeg faktisk også de er godt med mht, mad og vin, men måske ikke lige med de mest erfarne tjenere.

Fotograf Tim Lerche i Hørve i nærheden af Holbæk får mine varmeste anbefalinger. Jeg kan ikke anbefale Lene Bruun i Smedelundsgade i Holbæk. Efter min mening er hun for dyr, og måske ikke helt med på beatet hvis du spørger mig.

Skriv bare en pm hvis du vil vide mere. Jeg er lokalkendt :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men kan ikke umiddelbart anbefale et alternativ i nærheden, ja det skulle da lige være Vandrehjemmet, der synes jeg faktisk også de er godt med mht, mad og vin, men måske ikke lige med de mest erfarne tjenere.

Jeg var faktisk forbi Vandrehjemmet for nylig (uden at have set alle deres lokaler før) - derest festlokale nedenunder var helt fantastisk, synes jeg i hvert fald personligt - masser af charme og karisma! Men servicen kan jeg ikke sige meget om, da jeg ikke selv har holdt fest der. Men lokalet elskede jeg :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Restaurant Suri kan jeg også kun sige god for. Det er godt nok nogle år siden jeg har været deroppe men jeg husker det som et rigtig godt sted der ikke ligner alle andre. Vandrerhjemmet (formoder vi taler om Anneberg) har jeg ikke selv haft fornøjelsen af men har haft flere folk deroppe som kun har talt godt om det. Jeg syntes måske også I skulle kigge på Den Blå Ged som ligger lidt længere oppe i forhold til Holbæk. Det er et ældre ægtepar, som er meget engageret i det de laver, som har det.

Hvis det godt må være lidt rustik og råt kunne Pottegården også være en mulighed. Det er egentlig et spillested som også bruges til selskaber. Hvordan det ser ud til "almindelige" selskaber ved jeg ikke for da jeg var deroppe var det for ejeren Ulriks datter og som han selv sagde havde de vendt op og ned på det hele. :) Det ligger så også lidt længere oppe i forhold til Holbæk

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer