Medoma

Kolding - Frisør og makeup?

8 posts in this topic

Svigermor har sagt, at hun vil sponsorere opsætning og makeup på den store dag, men ja...

Jeg er pga lang tid med sygdom og minimal overskud røget ud af rutinen med at rende til frisør. :boohoo:

Så sagt på en pæn måde;

Sidst jeg var til frisør var december 2010 og jeg har ingen fast frisør. Og makeup er noget jeg aldrig har lært at bruge - Jeg kravlede heller i træer med drengene :griner:-

Så hvor hulen, har vi en god frisør i Kolding, der både laver hår og makeup? (Orker ærligt talt ikke at rende to steder hen)

Håber at høre fra Jer :biggrin:

Edited by Medoma
0

Annonce ♥

Svigermor har sagt, at hun vil sponsorere opsætning og makeup på den store dag, men ja...

Jeg er pga lang tid med sygdom og minimal overskud røget ud af rutinen med at rende til frisør. :boohoo:

Så sagt på en pæn måde;

Sidst jeg var til frisør var december 2010 og jeg har ingen fast frisør. Og makeup er noget jeg aldrig har lært at bruge - Jeg kravlede heller i træer med drengene :griner:-

Så hvor hulen, har vi en god frisør i Kolding, der både laver hår og makeup? (Orker ærligt talt ikke at rende to steder hen)

Hej

Jeg blev gift i maj og brugt make up store i kolding storcenter de har desvære lukket nu, men ved at de stadigvæk tager ud og laver hår og make up.. synes det er rart at de kom hjem til mig og lavede det for så skulle jeg ikke stresse over at skulle forskellige steder hen på den store dag :) jeg har stadigvæk deres nummer hvis det er

0

Så sagt på en pæn måde;

Hej

Jeg blev gift i maj og brugt make up store i kolding storcenter de har desvære lukket nu, men ved at de stadigvæk tager ud og laver hår og make up.. synes det er rart at de kom hjem til mig og lavede det for så skulle jeg ikke stresse over at skulle forskellige steder hen på den store dag :) jeg har stadigvæk deres nummer hvis det er

Hej Pia.

Havde læst du havde været glade for dem, men jeg vidste de var lukket ude i centret, så så dem slet ikke som en mulighed. Du må meget gerne sende nummeret :)

0

Annonce ♥

Har du overvejet at spørge på FB? Du behøver ikke skrive det er til bryllup, bare skriv og spørg efter en dygtig frisør. Du så selv hvor meget respons jeg fik bare på fotografer.

Skrev derinde igår - fik to bud :blink: Den ene havde jeg dog udset mig til en almindelig klipning her en af dagene, og så kan jeg da lige forhøre mig omkring brudeopsætning osv :wink:

0

ZAX på agtrupvej laver både hår og lægger make-up...

HOLK intercoiffure (staves?) Laver også hår og make-up og har ihvertfald et rigtig godt ry - ligger på Gl. Kongevej

Supernova - øko frisør ligeledes - ligger på gågaden.

Hair by hand på Adelgade

The Pink hunter på gågaden ved siden af den blå cafe..

Det var et hurtigt kig..

Jeg har kun taget dem med, hvor det fremgår af hjemmesiden at de laver både hår og make-up og priserne er også ret forskellige..

Håber du finder ud af noget.. :)

KH Lis

0

Annonce ♥