FrøkenLT

De der arme - og en kjole uden ærmer :)

16 indlæg i dette emne

Jeg har købt en yndig, yndig kjole uden stropper eller ærmer (50'er stil)

Efter jeg stoppede til håndbold er mine arme ikke særlig kønne. (ikke at mine før så muskuløse arme var det) Jeg omdanner fedt til muskler på nul komma fem, og det er ikke lange feminine muskler, men "bad ass guns" vi snakker om. det er ikke særlig yndigt, især ikke når man er lidt bredskuldret :)

Jeg vil så gerne undgå at skulle rende rundt og være alt for opmærksom på mine arme på en dag hvor man i forvejen er lidt udstillet. (er i forvejen meget bevidst om dem :rolleyes: )

Og så kommer det evige 1000 kr's spørgsmål. Findes der nogle særlige øvelser, der giver en mere feminin muskulatur på overarmene??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså vi taler bekæmpelse af farmor-armene??? Dem der "dalrer" alt for længe når man gladeligt står til en sommerkoncert og klapper og jubler,- indtil man får øje på det der syn....uark!!!!!! :td: :td: :td: :td: :td:

Et af svarene er planken. Det er eddernemt og kan gøres dagligt hjemme mens man ser tv-avis. Start med 15 sekunder af gangen og gentag nogle gange.

Så kan man også lave triceps-tingen (mon jeg kan forklare...) sidde på kanten sofabordet eller en stol igen foran tv-avisen sætte håndfladerne i kanten også og læmpe numsen ud over kanten så det er bagarmene der holder kroppen. Så skal numsen sænkes til gulvet og op - ned og op.... det gør nas... Start med 10 og øg til 40 og lav 3 sæt.

Det giver pæne arme. Jeg lover det....

:loveboard:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Planken kan laves i vildt mange udgaver (der er ingen undskyldninger).

Hvis den er for hård som på billedet ovenfor kan man ligge på knæene i stedet.

Er den for let kan man løfte det ene ben opad få cm og evt modsatte arm hvis man er mega hardcore!! Kræver meget styrke og balance.

Der er faktisk lavet studier i forsvaret hvor planken har vist sig at give vanvittig gode resultater for hele kroppen.

Pilates.. Yes det går jeg til en gang om ugen. Det er lidt kedeligt men gisp hvor er jeg blevet stærk i mave, ryg og bækkenbund efter ca 10 mdr pilates.

;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og for mange kilo er heller ikke en undskyldning, jeg har et BMI på 37 og kan lave planken, det er hammer hårdt, men nøj hvor kan det altså mærkes dagen efter og DET er en fed følelse! :D

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er altså også denne "serie"

Det er skidehårdt, men det virker bare. Og bonus er, at det ikke kun er armene der får en tur, men hele kroppen blir strammet op.

Jeg har bare linket til level 1, men derfra kan man selv finde både level 2 og 3 (man tager 10 dage på level 1, 10 på 2 og 10 på level 3.. Uden fridage.. Ret hårdt, men meget effektivt)

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Der er altså også denne "serie"

Det er skidehårdt, men det virker bare. Og bonus er, at det ikke kun er armene der får en tur, men hele kroppen blir strammet op.

Jeg har bare linket til level 1, men derfra kan man selv finde både level 2 og 3 (man tager 10 dage på level 1, 10 på 2 og 10 på level 3.. Uden fridage.. Ret hårdt, men meget effektivt)

Hvor lang tid bruger man dagligt på den? Og tak for mail... :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er altså også denne "serie"

Det er skidehårdt, men det virker bare. Og bonus er, at det ikke kun er armene der får en tur, men hele kroppen blir strammet op.

Jeg har bare linket til level 1, men derfra kan man selv finde både level 2 og 3 (man tager 10 dage på level 1, 10 på 2 og 10 på level 3.. Uden fridage.. Ret hårdt, men meget effektivt)

fantastisk :thumbsupsmileyanim: lige hvad jeg manglede :BKSTREET:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer