Kriossi

Fotograf i København?

15 indlæg i dette emne

Hej!

Vi kommer fra Norge, og skal giftes i midten af København i april. Vi kender ikke til nogle fotografer i København, og ville høre om I kan anbefale nogen? Vi vil gerne ha' en fotograf der kan være sammen med os hele dagen, eller i hvert fald et par timer ud i middagen, og det skal helst ikke koste for meget.

Hilsen Kriossi

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft kontakt med ham her, han ville have 6500 kr. for heldagsarrangement, så det synes jeg er til at betale.

Jeg kan ikke se hvem det er du henviser til.. Ved ikke om det kun er mig?

Vil du evt. sende en hjemmeside?

:-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil helt klart anbefale jer at bruge Nordic-productions! Louise & Martin er fantastiske fotografer, og samtidig er de super dygtige til at skabe en naturlig og rolig atmosfære. Og man får en rigtig dejlig føelse ved at stå foran deres kamera, og det føles overhovedet ikke unaturligt. De kan virkelig fange de der helt specielle øjeblikke :-)

www.nordic-productions.com

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi brugte Vores Store Dag. De har fotografer i hele landet og tager lidt anderledes billeder. Kan varmt anbefale hvis man ikke er til, at man bare skal stå og se ind i kameraet. Vi er meget glade for vores billeder. Han der hele dagen til kirke, location og fest til midnat. Fik over 300 behandlede billeder, en video med billeder og musik - ca 30 minutter lang, en bryllupsbog, over 900 ubehandlede billeder (hvor de fleste er fantastiske!). Så lidt over 10.000 kr. for fotograf på arbejde i 11 timer, + alle de billeder og dvd osv. så er det ikke dyrt. -også i forhold til hvad mange andre tilbyder.

http://www.voresstoredag.dk/

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg ikke allerede havde en fotograf ville jeg vælge www.voresstoredag.dk kan rigtig godt lide deres billeder og den stil de har.

Men ok jeg er så heller ikke til de stive kunstige billeder som man desværre ser mange af:(

jeg har faktisk lagt mærke til en anden herinde fra, men det var musenberg ( ej kan ikke huske om det var det hun hed nu ) men den fotograf de har synes jeg også tager billeder lige i min smag. Det er hende hvor der er en ramme rundt om brudeparret som nogen holder bla. Super dejlige billeder de har fået taget, men hvem der har taget dem kan jeg selvfølgelig ikke huske...DOH

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer